Wie gaan er naar Virgin a.s. zondag?
Moderator: Moderators
- Renate den Heijer
- dagelijks aanwezig
Ja, net zoals bij het Cynthia het geval is, is voor mij het thema van a.s. zondag een extra reden om te gaan. Heb nl. nu mijn eerste 7 dagen op kantoor als Renate achter de rug. Denk dat ik morgen voldoende de gelegenheid heb om ervaringen, o.a. met Cynthia, uit te wisselen.
Aan een ieder die ook gaat........tot morgen!
Groetjes van Renate
Aan een ieder die ook gaat........tot morgen!
Groetjes van Renate
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
- Renate den Heijer
- dagelijks aanwezig
hoi Cynthia,
met een cluppie is op zich financieel wel tactisch als je een auto in de buurt wilt parkeren, want t kost goud om daar je auto te mogen parkeren. Een strippenkaart is goedkoper als je een paar uur blijft.
Zelf kan ik echter niet lang blijven, want 's avonds wordt ik nog verwacht bij mijn vader....
Overigens blijft mijn auto achter bij Sloterdijk en gaat de rest met OV
greetz Fenna;)
met een cluppie is op zich financieel wel tactisch als je een auto in de buurt wilt parkeren, want t kost goud om daar je auto te mogen parkeren. Een strippenkaart is goedkoper als je een paar uur blijft.
Zelf kan ik echter niet lang blijven, want 's avonds wordt ik nog verwacht bij mijn vader....
Overigens blijft mijn auto achter bij Sloterdijk en gaat de rest met OV
greetz Fenna;)
Fenna
Ik ben gewend om te parkeren bij Virgin, wat dus niets kost. Kun je wel meerijden richting Noodles. Die paar uur betaald parkeren daarzo kom ik wel overheen. Want ik blijf ook niet zo ontzettend lang daar, omdat ik de volgende morgen weer vroeg op (rond 5 uur).
Maar ik wil het toch wel eens meemaken.
Ik ben gewend om te parkeren bij Virgin, wat dus niets kost. Kun je wel meerijden richting Noodles. Die paar uur betaald parkeren daarzo kom ik wel overheen. Want ik blijf ook niet zo ontzettend lang daar, omdat ik de volgende morgen weer vroeg op (rond 5 uur).
Maar ik wil het toch wel eens meemaken.
Cyn.
- Renate den Heijer
- dagelijks aanwezig
- Alice Verheij
- ff weer wat posten
Thanks meiden!
Eerste keer bij Virgin en hoewel het best effe wennen was heb ik een heerlijke middag gehad. Franka en Joanne, jullie zijn schatten!
Volgende keer Noodles of een Chinees dan maar?
Ik zie in ieder geval nu al uit naar volgende maand.
Nu eerst mijn dagboekje maar bijwerken en dan naar bed.
groetjes,
Alice
die nu errug moe maar voldaan is...
Eerste keer bij Virgin en hoewel het best effe wennen was heb ik een heerlijke middag gehad. Franka en Joanne, jullie zijn schatten!
Volgende keer Noodles of een Chinees dan maar?
Ik zie in ieder geval nu al uit naar volgende maand.
Nu eerst mijn dagboekje maar bijwerken en dan naar bed.
groetjes,
Alice
die nu errug moe maar voldaan is...
Alice Verheij
- Renate den Heijer
- dagelijks aanwezig