Dit onderwerp is al eens eerder aan de orde geweest. In deze draad beschrijf ik, hoe ik dit "probleem" heb opgelost.
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... highlight=
Enige technische handvaardigheid is wel nodig.
Oorbellen
Moderator: Moderators
- Vida Jane
- ff weer wat posten
Re: Oorbellen
Wat je ook kan proberen is het volgende:
Er bestaan stras stenen met een afgeplatte achterkant. Deze worden gebruikt om op kleding of sieraden te plakken. Doe een beetje huidvriendelijke lijm op de achterkant en plak ze op je oorlel. Dan heb je hele mooie oorknopjes, en niemand ziet de clips
groetjes,
Vida
Er bestaan stras stenen met een afgeplatte achterkant. Deze worden gebruikt om op kleding of sieraden te plakken. Doe een beetje huidvriendelijke lijm op de achterkant en plak ze op je oorlel. Dan heb je hele mooie oorknopjes, en niemand ziet de clips
groetjes,
Vida
Als je van iemand houdt, heeft alles nog meer zin.
-
- is nieuw hier
mijn broertje dacht dat hij wel stoer zou zijn met zo'n diamantje in zijn oor
maar hij mag geen piercing zoals vele anderen
nu heeft hij ereen met een magneetje een diamantje aan de ene kant van je oor en aan de andere kant een klein magneetje.. miss kunne julle dat ook zelf maken zo kunne juliie oorbellen maken zoveel je wilt zonder dat iemand ziet dat jullie geen gaatjes hebben
maar hij mag geen piercing zoals vele anderen
nu heeft hij ereen met een magneetje een diamantje aan de ene kant van je oor en aan de andere kant een klein magneetje.. miss kunne julle dat ook zelf maken zo kunne juliie oorbellen maken zoveel je wilt zonder dat iemand ziet dat jullie geen gaatjes hebben
Het Oortje heeft een grote collectie aan (oors) sierraden. Voor diegene die om bepaalde redenen geen gaatjes in hun oren hebben, bestaat er de mogelijkheid om een clipje (na keuze) op de oorsierraad te monteren. Voor de geïmteresseerde: Het Oortje is gevestigd aan de Oosterstraat in Groningen (Centrum). Zie voor meer informatie: Het Oortje.TV-Bea schreef:In Groningen is een speciale winkel met sieraden. Ook ontzetten veel oorbellen. Voor de mensen die geen gaatjes hebben zetten ze daar clibs aan de oorbellen die jij graag wilt.
Edith