Travagance magazine a broken dream?

Algemeen

Moderator: Moderators

Isa
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 17, 2006 23:10
Contacteer:

16 miljoen maar?

Bericht door Isa »

hallo!

Beetje late reactie maar ben sinds deze week pas lid van het forum.
Dus bij deze spuit 11:

Ik denk dat er voor een dergelijk blad wel degelijk een markt kan zijn.

Het nederlands taalgebied heeft niet 16 maar +/- 22miljoen inwoners...Belgie meegerekend (mijn schatting dat er zo'n 6 miljoen nederlands sprekende vlamingen zijn....ruwe schatting...

Enneh....waarom zou je het niet in het engels uit gaan geven gericht op nederland, belgie en duitsland....dit vergt een investering maar de meeste Duitse T's zijn tegenwoordig bedreven in engels, waarbij je zelfs nog aan "eigen taal" pagina's kan denken. Misschien zelfs wel met scandinavie erbij??

Het engels is in deze gebieden tegenwoordig niet meer een probleem..

Ik weet het...nu ben ik misschien wel erg aan het dromen.....maar wellicht een idee voor de initiatiefneemster om over na te denken.

Want ik vind het een supergoed idee!!

US een eigen blad, UK een eigen blad...dus waarom het Noord europa niet;-)

Erg leuk om over na te denken:-)
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Er is toch tegenwoordig ook een blad voor lesbische vrouwen dat goed loopt en al 11 jaar bestaat. Zijn er zo vreselijk veel meer lesbische vrouwen dan T's of is het taboe kleiner? In ieder geval is dat misschien een mooi voorbeeld.

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Isa schreef:Ik denk dat er voor een dergelijk blad wel degelijk een markt kan zijn.
Da's het nadeel als je zelf het grote risico neemt om een eigen blad op de markt brengen. Je kunt je niet meer permitteren het bij veronderstellingen en verwachtingen te houden. Je zult gericht marktonderzoek moeten doen. Als je tenminste niet al je geld direct in een bodemloze put wilt keilen. Verder is ook hier gebleken dat er veel steun is in woord maar te weinig in daad. Wat dat aangaat kan ik Vida's beslissing slechts waarderen.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Plaats reactie