FFS bij Dr. Chettawut

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dorine schreef:bij Mara is het ook mooi gelukt (als het geen fotoshoppie is) :-)
Nou, bij mij is nog niks gelukt Dorine, ik moet dus nog.....maar als jij op die foto doelt dan is het wel zo dat Joanne toendertijd daar het een en ander heeft aan gedaan met un beeldprogramma, niet veel en maarja zo, dat ik het nog ben :roll:

Groetjes vanuit Auxerre

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RRYAKPXI.jpg

Zo, dit is het voorlopig resultaat en meteen een vergelijking met 2 jaar geleden.

Even de steunverbanden er snel weer opdoen anders gaat de huid zakken zegt de arts.

xxx
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Het is trouwens nog allemaal erg pijnlijk en gevoelloos tegelijk en op sommige plekken ook nog gezwollen. De operatie is me uiteindelijk tegengevallen maar het resultaat is wel naar mijn eigen tevredenheid.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Mara schreef:Hey Jamie.....leuk om te horen dat het allemaal goed is verlopen.....ik vind het tof voor je......nu ik nog, alleen heb ik de centen nog niet helemaal bijmekaar, maar dat lukt nog, volgend jaar reis ik vermoedelijk ook af naar Thailand voor FFS :roll:

Groetjes

Mara
Ik vond de prijzen in Thailand echt meevallen als je ze vergelijkt me de prijzen die bijv Douglas Ousterhout rekent in Californië.

En ze schijnen in Thailand minstens zo goed te zijn.

Ik hoop voor je dat je het snel financieel rond krijgt!

xxx
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Dorine schreef:Leuk voor je Jamie, ben blij voor je xxx

Ik ben nog druk in overleg met diverse chirurgen wat voor mij de beste opties zijn, en of die het juiste moment al is voor FFS. Ik ben ook lang 1.89 + dus je gezicht is dan wel belangrijk omdat je postuur al opvallend is, ik denk dat het wel goed komt?

Goed ook om te lezen dat je net als ik geen twijfels kent over waar je gender gevoelens liggen wat dat zou met de traumatische operaties (srs ffs) samen een enorme post op depressie kunnen opleveren

bij Mara is het ook mooi gelukt (als het geen fotoshoppie is) :-)

wat een leven he? wens je alle geluk toch een hele grote gebeurtenis
Dankjewel Dorine!

Ik heb over de operaties zelf nooit enige twijfels gehad. Over de maatschappelijke genderwisseling zonder eerst te zijn geopereerd had ik meer twijfels omdat ik erg onzeker ben. Zelfs nu met dit gezicht voel ik me nog een freak en nagekeken etc.

Dus al die transen die hun RLE doen zonder FFS etc: RESPECT!!!! Ik doe het jullie niet na!

En het is soms idd wel van de gekken wat wij (transseksuelen) allemaal doen om maar dat vrouwelijke uiterlijk te krijgen maarja, als de wil zo sterk is dan doe je bijna alles denk ik...:S

Hoop ook dat jij er snel uitkomt wat betreft operaties!

xxx
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jamie schreef:Ik vond de prijzen in Thailand echt meevallen als je ze vergelijkt me de prijzen die bijv Douglas Ousterhout rekent in Californië.

En ze schijnen in Thailand minstens zo goed te zijn.

Ik hoop voor je dat je het snel financieel rond krijgt!
Ach Jamie, het gaat wel lukken...... :wink:
Jamie schreef:Dus al die transen die hun RLE doen zonder FFS etc: RESPECT!!!! Ik doe het jullie niet na!
En het is soms idd wel van de gekken wat wij (transseksuelen) allemaal doen om maar dat vrouwelijke uiterlijk te krijgen maarja, als de wil zo sterk is dan doe je bijna alles denk ik...:S
Hmmmm, ik heb sowieso ook respect voor jou en je alternatieve weg.....petje af hoor.....en ja, ik geef je meer dan gelijk voor deze wijze woorden......

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Oh shit, die foto deeplinken lukt dus niet.

Zo dan maar:

http://www.mijnalbum.nl/Album=LPZUKHO8
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik vind het eigenlijk maar een minimaal verschil. Sorry. Ik wil je niet beledigen, je bent een mooie meid, maar dat was je ook al. Je foto's zijn erg typisch voor en na plaatjes als in de kijk mij eens kilo's afgevallen zijn reclames.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morb, dan zie je precies un paar verschillen minder dan ik :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Het grootste verschil dat ik zie is de adamsappel. Dat was een operatie eerder meen ik.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Kin, neus en voorhoofd zie ik dan nog verschillen :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Lianne
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 12, 2006 17:52
Locatie: venlo
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Hoi Jamie,

Het zijn subtiele veranderingen, en die maken je echt wel mooier en vrouwelijker :D .

groetjes Bibi
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik ook. Maar niet dusdanig dat ik de pijn en ellende er voor over zou hebben.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Un k*tje heb je je toch ook aan laten meten......was dat dan zonder pijn en ellende..... :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Pijn heb ik niet gehad. De verpichte bedrust en het vloeibaar voedsel vond ik dikke ellende. Ik ben zelfs (met succes) in hongerstaking gegaan om normaal eten te krijgen. Er is nogal een verschil tussen een SRS en een FFS. Het verbaast mezelf dan ook dat ik je antwoord geef.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie