mijn operatiedatum

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Hoi Mara,
Meid, wat een spannende dagen voor jou!
Ik hoop dat het allemaal doorgaat voor je, en dat alles voorspoedig verloopt!Dit is toch waar je al die tijd naar toe hebt geleefd en je jezelf straks beter thuisvoelt in je eigen lichaam.
Heel veel sterkte, 'k zal maandag voor je duimen en aan je denken!

veel liefs,
Betteke
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Hoi Hoi Mara,

Gefeliciteerd meid. Nog een paar daagjes en dan is het zo ver. Ik hoop dat alles goed mag verlopen en dat er een spoedig herstel volgt. Dit moet toch de "grote dag" uit jouw geschiedenis worden. Een dag waarna je eindelijk een lichaam hebt die beter bij je thuis hoort.
Heel veel sterkte, geluk en succes toegewenst.

Groetjes,
Edith
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik ben erg benieuwd hoe het staat met het herstel na je srs, Mara!
Gaat het wel goed met je?
xxx
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Voo zover ik van een vriendin van Mara hoorde, is ze nog steeds in Essen.
En zoals zij Letterlijk zei:

HET IS EEN MEISJE :D
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ha, trug uit prusenland met een doos made in germany :D

Ik werd op 29maart geholpen in het Hillarion, un privé-kliniek, dit ivm de staking in het Uniklinikum. Alles is erg goed gegaan en dat ook nog voorspoedig, zelf Frau Krege was onder de indruk van mijn vlugge herstel......had alleen een tegenvaller afgelopen week, had een infektie opgelopen en plots erg hoge koorts en omdat ze daar nu wegens staking met minder personeel draaien, heeft het ff geduurt, voordat ze daar iets tegen deden in vorm van antibiotika en zo, heeft me wel un paar horrornachten opgelevert! Maar ik had wel de nodige afleiding overdags, op die paar dagen, had ik zeker 20 of nog meer mensen/kennissen over de vloer, sommigen merdere keer zelfs......en dan was daar nog mijn kamergenote van 85, waar ik me wel erg goed(naar haar zeggen) heb bekommert, ze was me echt zo dankbaar.....

.......mensen, ik kan de werkwijze daar van Frau Krege echt aanraden, ze is echt un professional op haar gebied en ze laat ook niemand anders aan haar werkstukken friemelen, nee echt, ze bekommert zich om elke patiënt zelf en doet ook alles zelf wat met nazorg te maken heeft, bvb verwisselen van het verband en alle onderzoeken en zo, niemand gaat daar de deur uit, als ze zelf niet zeker is, dat het goed met je neodoos gaat.....

.....mijn operatie heeft bijna 5 uur geduurt en ik was op twede daag na ingreep al weer aan het vrolijk rondhubbelen, wat de verplegers daar wel erg verbaaste, normaal is dat niet, kreeg ik van iedereen te horen, maar wat zal ik zeggen, het ging echt heel snel beter met me en ik heb overal gevoel waar dit hoort.....kiks zijn wel de eerste en de tweede dag wegens de fantoomgevoelens, omdat er nu zo alles bijna op een ander plek zit, echt grappig was dit, maar nu is dit bijna over......nu komen de stukken overeen met wat het köpke al in aanleg had :D

groetjes aan al

ps @Vicky, begint de naam van deze vriendin met "J" misschien.......????
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
esther-marye
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 9:14
Locatie: Ergens in Friesland
Contacteer:

Bericht door esther-marye »

Mara schreef:kiks zijn wel de eerste en de tweede dag wegens de fantoomgevoelens, omdat er nu zo alles bijna op een ander plek zit, echt grappig was dit
Ik vond het in het begin juist heel erg leuk en grappig. Je zit dan echt met plassen van , ja nu is het goed.... Wens je heel veel beterschap nu toe en dan je snel weer helemaal hesteld bent.
Groetjes

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dankeschön Esther :wink:

Was de infektie niet, was ik al na 10 dagen na de ingreep ontslaan, maar zo zijn het dan toch nog 16 dagen rondomzorg geworden :D

Had een kamer naar de zuidkant met grote balkon en het weer viel ook best mee, zodat ik lekker met mijn bezoek buiten kon zitten overdags......

......verheug me al op die paar dagen ivm de naoperatie daar, dat zal dan maar 4-5 dagen worden met minder ingrijpende narcose en minder slangen in de lichaam en dat soort dingen.....de verplegers waren doorgaans heel lieve mensen tot op ene na, maar je kunt nou ook weer niet alles hebben :wink:

Groetjes vanuit het zuiden :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie