humor

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

oke deze dan ?
Tip: clip helemaal af kijken..

http://www.beloftenteamgestel.nl/public ... /Jezus.htm
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Dit vind ik nou humor:

Afbeelding
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

*grijns*
En boze tongen beweren dat ze voor deze vraag twee van de drie hulplijnen had verbruikt.

Benieuwd wie ze heeft gebeld als deskundige. :wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

In de Flair waar deze week ook Chantal in staat, staat op pagina 9 een interview met Anousha Nzume en Colette Notenboom. Ze worden gevraagd:
Flair schreef:Is er verschil tussen vrouwen- en mannenhumor?
Colette: "Het ene is met tieten, het andere zonder."
Anousha: "Als er iets grappig is, is het grappig. Wij zijn niet zo van de hokjes."
Eens! :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Slimme Kelly,neemt heel nederland in de zijk,en verdient er nog een boterhammetje mee ook.De grap is eigenlijk ,...wie is er dom??
Wel een leuk idee,deze filmpjes.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

ZWARTKIJKEN

Bericht door Robinhood »

Ik voel me niet zo veilig meer op straat de laatste tijd,dus ik dacht kom Robin schaf jezelf een damespistool aan!
Kom ik in een dumpzaak in Rotterdam ligt daar in een vitrine een mooi licht dames pistooltje.Ik vraag aan de verkoper:"Heeft u voor mij dat dames pistooltje"?
NEE,zegt de verkoper die verkoop ik niet !
Ik vraag aan hem;"en dat knuppeltje daar mag ik dat even zien"
NEE,zegt de verkoper,die verkoop ik ook niet!
Hoe vreemd,maargoed er lag nog een boksbeugel in de vitrine,dus ik vraag:"kan ik dan die boksbeugel krijgen"?
NEE,zegt de verkoper,die verkoop ik niet.
Ik was dusdanig geirriteerd dat ik vroeg:"wat ben je nou voor een Klo**zak,heb je soms wat tegen travestieten"?
Ja zegt de verkoper,:.........damespistooltjes,knuppels en boksbeugels!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Zeg eh... Misschien ligt het aan mij hoor, maar ben ik de enige die de zogenaamde humor van robinhood nogal T-onvriendelijk vind?

Monica
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Zelfspot vind ik gewoon leuk ,ik ben mezelf niet onvriendelijk!Dus wees gerust Monica.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Misschien iets teveel van het goede ? :(
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

teveel van het goede??
Totale vrijheid word altijd beantwoord met angst voor het onbekende.
Te veel voor de ene kan te weinig voor de ander betekenen,daarom is het altijd goed om grenzen te verleggen,Take A Walk On The Wild Side.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi robinhood,

Ik lees een rijmelarijtje over een travestiet die staand plast in de berm, een mop die suggereert dat een travestiet die een taxichauffeur met sex wil betalen een giller is en een mop die suggereert dat geweld tegen travestieten om te lachen is. Vooral die laatste zou niet misstaan in een boeren überheterokroeg in de minder ontwikkelde uithoeken van onze plattelandsprovincies. Als dat zelfspot is dan zou je jezelf misschien wat meer moeten respecteren. Ik kan er in elk geval niet om lachen.

Totale vrijheid voor de één gaat over het algemeen ten koste van de vrijheid van iemand anders.

Lou Reed's "Walk on the Wildside" gaat over New Yorkse drag-queens die hun geld verdienden in de prostitutie, en hoewel ik groot respect heb voor het feit dat die generatie T's als eerste de barrieres overwon en dus mede de weg voor mij heeft geplaveid ben ik toch niet van plan in hun voetsporen te treden. Er zijn inmiddels betere opties.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ja je hebt gelijk travestie zijn is een ernstige zaak,we moeten ons overgeven aan de ellende en een beetje serieuzer door het leven gaan.Daar fleur ik echt van op!
OHHOH,jij driscrimineerd boeren!!

Totale vrijheid voor iedereen vind ik belangerijker dan krijg ik iets meer adem, jij niet?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik ben er voor dat je fluitend door het leven gaat en er zoveel mogelijk van maakt, juist als T. Doe ik ook.
Thuis gaan zitten kniezen dat je zielig bent en de wereld je niet accepteert is een slecht idee. Maar je moet jezelf niet naar beneden halen door grappen te vertellen die slechts getuigen van slechte smaak.

Totale vrijheid voor iedereen betekent ook de totale vrijheid voor een boer (ik discrimineer nog even door-grapje) om mensen zoals jij en ik in elkaar te slaan als-ie daar toevallig even zin in heeft. Dus nee, daar adem ik niet vrijer van. Totale vrijheid voor iedereen is inderdaad erg beanstigend.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Zo jij bent snel,ik kan beter mijn telefoonnr geven.
Wat jij zegt klopt ergens wel,want een massamoordenaar moet je ook geen totale vrijheid geven.Wanneer ik dit zegt,dan bedoel ik dat wanneer iedereen zijn totale vrijheid ten goede benut,dan hebben we geen tijd om agressie en geweld uit te oefenen.
Zelfspot is een tegenhanger van een ander bespotten,met zelfspot zeg ik meer overmezelf dan over die ander .Op het moment dat er daarvanuit reacties komen heeft de energie van de zelfspot gewerkt.Wanneer iemand zich dan aangesproken voelt,dan was de zelfspot slechts een middel om die ander bewust te maken.Zonder dat ik die ander bespotte.
Ik haal mezelf dus niet naar beneden.En even onder ons,daar is mijn ego te groot voor.Ook niet goed natuurlijk!!Maarja.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Plaats reactie