Wordt ook beroemd met Google
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik herken het dilemma van Edith, maar er bekleefd ook m.i., grote nadelen aan het afschermen van het forum van de zoekbots. Want via zoektermen als "hormonen+transgender" of "partner+travestiet" of andere denkbare combinaties dat zou mogelijkerwijs gebruikt worden door mensen op zoek naar antwoorden of advies over hun situatie, zou onze forum dan niet meer in beeld verschijnen, en zou men misschien niet zo snel de weg vinden naar ons toe. En dat zou dan ook wel jammer zijn.
Ik weet geen makkelijk antwoord hierop te geven.
Lisa
Ik weet geen makkelijk antwoord hierop te geven.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik zou dat laatste zwaarder laten wegen Lisa, tenslotte willen we toch iedereen die serieus geinteresseerd is of informatie wil, liever hier hebben dan op de voor iedereen wel bekende weardo sites. Ik als proef op de som nog even mijn mannennaam in combinatie met travestie ingetikt, wat tot geen enkel relevant resultaat leidt. Irene+Travestie uiteraard leidt direct naar mijn profiel, maar dan moet je al insite info hebben om daarna te gaan zoeken.
Irene
Irene
Kleine stapjes
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Als we nu allemaal massaal onszelf gaan zoeken via Google dan stijgt dit forum tenminste ook weer in de zoekresultaten en drukken we de weardo-sites weer een stukje naar onder.
Maar niemand moet ooit vergeten dat internet een waanzinnig lang geheugen heeft. Ja, de caches van de google enzo die worden regelmatig ververst, maar er zijn altijd wel weer mensen die een linkje maken naar jouw homepage en soms met beschrijving van de inhoud erbij. En dat soort informatie blijft echt heel lang behouden. Midden jaren negentig had ik eens een (vrij kleine en weinig boeiende) homepage, ik had die eigenlijk nooit afgemaakt en uiteindelijk is die verwijderd door mijn toenmalige provider. Maar nog steeds - na ruim tien jaar - bestaan er linkjes naar die pagina waaruit je kan afleiden wat het onderwerp was!
Overigens via de MSN-search vind ik de pagina die je nu leest (dit specifieke onderwerp op dit forum dus) nog sneller dan via Google.
Maar niemand moet ooit vergeten dat internet een waanzinnig lang geheugen heeft. Ja, de caches van de google enzo die worden regelmatig ververst, maar er zijn altijd wel weer mensen die een linkje maken naar jouw homepage en soms met beschrijving van de inhoud erbij. En dat soort informatie blijft echt heel lang behouden. Midden jaren negentig had ik eens een (vrij kleine en weinig boeiende) homepage, ik had die eigenlijk nooit afgemaakt en uiteindelijk is die verwijderd door mijn toenmalige provider. Maar nog steeds - na ruim tien jaar - bestaan er linkjes naar die pagina waaruit je kan afleiden wat het onderwerp was!
Overigens via de MSN-search vind ik de pagina die je nu leest (dit specifieke onderwerp op dit forum dus) nog sneller dan via Google.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Ik heb Anakin_TS ingetikt bij Google en dacht in mijn unieke schoonheid te openbaren, maar een programmeur heeft deze naam ook een keer gebruikt. De TS staat dan voor Touch Screen. Hij heeft ook vaak .C toegevoegd, die verwijst waarschijnlijk naar de programmeertaal C, maar ik weet hier zelf helemaal niks van, dus ik zit maar wat te gokken.
Anakin heeft indruk gemaakt op veel techneuten. Ik had vroeger een vriend die sprekend op Hayden Christensen leek, zoals hij er uit zag in Attack of the Clones. Daar had ik bijna 3 jaar mee samengewoond. Het duurde wel even voordat ik hem was vergeten.
Anakin heeft indruk gemaakt op veel techneuten. Ik had vroeger een vriend die sprekend op Hayden Christensen leek, zoals hij er uit zag in Attack of the Clones. Daar had ik bijna 3 jaar mee samengewoond. Het duurde wel even voordat ik hem was vergeten.
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin