Waarom dan met IE en niet Martine? Nou heel simpel, ik wil toch een beetje bijzonder blijven.
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Het valt mij trouwens op dat veel T's hun "originele" naam vervormen naar de vrouwelijke naam.
Hoe zou dat toch komen.
Moderator: Moderators
Oh ja.racine schreef:Dit is Diana Rigg (haar echte naam dus) als Emma Peel van de Wrekers (tv-serie eind jaren 60), ken je klassiekers.
Hieruit maak ik op dat de boeken te prefereren zijn boven de boeken.Het Bondmeisje is na 007 en de schurk vaak de belangrijkste personage in zowel de films als de boeken en de laatste zijn te preferen boven de boeken.
Ik dacht aanvankelijk dat je Joanne moest uitspreken als djoon totdat Lisa (met een S, niet met een ZJoanne schreef:Tsja bij mij was het simpel. Ik vond zelf Joanne (op zijn amerikaans uitgesproken dus dzjoën fonetisch gezien) een mooie naam, dat was de naam van een vriendin die ik ken.
Ik heb het gezien en het liedje Say Liza van Liza Minelli gehoord. Compleet met cabaretesk intro. Erg leukLisa_met_een_S schreef:Als je dat echt wilt weten, dan moet je hier kijken.