Hoi Kim,
Wat ik van de endocrinoloog van de VU begreep was dat hij het niet gevaarlijk vond, alleen maar niet-werkzaam (vanwege te weinig werkzame stoffen in zo'n pil) en veel te duur.
Groetjes,
Frederique
breastgrow
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- ff weer wat posten
Ik denk dat veel van die (meestal prijzige) middelen veelal op de hoop van de mensen werkt die een bepaalde wens koesteren, of het nu gaat om borstgroei, 10 kilo op een week afvallen of van kaal naar weelderige haardos gaat. Meestal krijg je de garantie "niet goed, geld terug", maar volgens mij spelen ze hier op het feit dat veel mensen het vergeten of niet durven om hun geld terug te eisen. Ik geloof totaal niet in die dingen.
En als het helpt, kan je je afvragen wat het doet voor je gezondheid. Een hoge dosis hormonen, bv, kan meer effect hebben, maar verhoogt ook tevens de kans op borstkanker en tromboses.
Zonder iemand te willen ontmoedigen: bij mij was het effect van de hormonen vrijwel nihil. Ik heb een borstvergroting gehad (geen siliconen, wel fisiologisch water) en zit nu tussen een dikke B/kleine C - cup.
Maar blijkbaar is het bij iedereen anders, dus. En ergens wel logisch dat het effe duurt: bij tienermeisjes heb je ook niet van vandaag op morgen - ploep - een B-cup
Natuurlijk begrijp ik de andere kant ook, ik heb zelf lang rondgelopen met spiegeleitjes met een krent erop...
En als het helpt, kan je je afvragen wat het doet voor je gezondheid. Een hoge dosis hormonen, bv, kan meer effect hebben, maar verhoogt ook tevens de kans op borstkanker en tromboses.
Zonder iemand te willen ontmoedigen: bij mij was het effect van de hormonen vrijwel nihil. Ik heb een borstvergroting gehad (geen siliconen, wel fisiologisch water) en zit nu tussen een dikke B/kleine C - cup.
Maar blijkbaar is het bij iedereen anders, dus. En ergens wel logisch dat het effe duurt: bij tienermeisjes heb je ook niet van vandaag op morgen - ploep - een B-cup
Natuurlijk begrijp ik de andere kant ook, ik heb zelf lang rondgelopen met spiegeleitjes met een krent erop...
Ik heb nooit veel vertrouwen gehad in die Estradot/Estradiol pleisters, nu heb ik progynova en hoop dat dit snel aanslaat.Patricia27 schreef:Ik zit bijna op AA na 3 maand hormoongebruik (Androcur + Estradiol). Ben in ieder geval blij dat het groeit daar. Ik heb ook liever geen borstvergroting. Mja, als het niet anders is, dan moet het maar.
Eerst maar eens afwachten wat de moontjes verder doen.
Mijn borsten (kun je het borsten noemen denk ik wel is) zijn ook niet prikkelbaar meer, je voelt dat het niet groeit.
In de eerste 3 maanden toen ik hormonen ging gebruiken en androcur groeie het ook. Maar daarna is het naar mijn idee niet groter geworden.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Patricia,
Als ik het allemaal goed begrepen heb dan groeit het na zo'n 1,5 tot 2 jaar nog steeds (een beetje) door, ofschoon de dikste groei er na anderhalf jaar wel uit is.
Groetjes,
Frederique
Als ik het allemaal goed begrepen heb dan groeit het na zo'n 1,5 tot 2 jaar nog steeds (een beetje) door, ofschoon de dikste groei er na anderhalf jaar wel uit is.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !