Elsa schreef:Lange rokken is iets wat heel persoonlijk is. Zelf draag ik altijd lange rokken, gewoon omdat ik het mooi vind. Heeft niets te maken met geloof/kerk. Er is zoveel keus in en variatie, vooral rokken die veel banen hebben en lekker zwierig zijn vind ik mooi. Josette, waarom vind jij lange rokken ' idioot' ?
groetjes elsa
Dat is nu het voordeel van die laagjesmode van nu!
Jurkjes en tunieken, met daaronder een lange wijde rok, of een lange rok met daaroverheen een sjaal of pareo geknoopt prachtig gypsy-achtig!
Ik hou er van, die heerlijke zwierige vrouwelijke mode van nu!
Elsa, in die keuze ga ik met je mee maar ja dan zal er wel wat extra's onder het shirt moeten om die grote decollete weg te werken Of zullen zelfplakkende protheses hier een uitkomst zijn?(met flink wat camouflage mascara denk ik)
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
dhiamara schreef:Elsa, in die keuze ga ik met je mee maar ja dan zal er wel wat extra's onder het shirt moeten om die grote decollete weg te werken Of zullen zelfplakkende protheses hier een uitkomst zijn?(met flink wat camouflage mascara denk ik)
Nastame Dhiarama,
Zelfklevende protheses hebben het nadeel dat ze een klein randje los hebben staan die je op geen enkele manier weg kan werken. Ik heb mijn leverancier al gevraagd of ze de bovenkant niet geheel aansluitend kunnen maken en dan van de onderkant af ze verwijderen van je lichaam. Daar is nog geen antwoord op.
Zelf ga ik voor de 2de rok met topje. Maar ook de 1ste en laatste zou ik best willen hebben. Ik hou van dit soort mooie kleding. Helaas kun je maar 1 tegelijk aan en dit is alleen voor speciale gelegenheden. Als je hierin gaat winkelen dan val je echt te veel op.
En de prijskaartje moet je niet opkijken.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
dhiamara schreef:Elsa, in die keuze ga ik met je mee maar ja dan zal er wel wat extra's onder het shirt moeten om die grote decollete weg te werken Of zullen zelfplakkende protheses hier een uitkomst zijn?(met flink wat camouflage mascara denk ik)
Ik zou die wel eens willen passen. Denk niet dat ik dan een beha aandoe; zie je die bandjes zo goed
Je bent van harte welkom.
En er valt genoeg te zien; ik heb een uitgebreide garderobe.
Maar het meeste dat ik heb is gewoon practische dagelijkse kleding, en meestal heel fleurig.
Ik heb maar een paar dingen die echt voor een feestje zijn of zo.
HI,
Vind zelf die rechter grijze van de eerste sessie wel wat hebben
Persoonlijk heb ik toch tot aan de grond en wat strakker om het lijf en das persoonlijk
Wat ik dan ook wel zelf in bezit heb van ook zo'n mooie winkel ergens in purmerend