Mijn 2 grootste dromen zitten elkaar in de weg ....

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Nance
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: ma jul 21, 2003 16:26

Bericht door Nance »

Ik heb zelf ook zeer bewust de jaren 90 en tegenwoordige hardstyle/core/happy...what ever mee gemaakt(om te werken...), maar inderdaad het is niet meer zo leuk als het geweest is. En het zal inderdaad moeilijk zijn om je te presenteren en het overeind te houden, als Megan. Misschien dat je moet overstappen op apresski? :P Maar ik begrijp iig goed..en weet precies wat je bedoeld...Het uitgaansleven is tegenwoordig gewoon helemaal ... u weet wel..Wat in die muziek veel ziet zijn, zoals ik het altijd noem veel 'dikke neuzen' (coke gebruikers) en er zijn er veel die zich dan heel agressief gaan gedragen. Ik werk graag in de muziek, maar er zijn feestjes die ik zoveel mogelijk probeer te vermijden....
Gebruikersavatar
Megan
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 11, 2006 11:34

Bericht door Megan »

Ja dat probleem heb ik aan de ene kant als Megan wel
Als ik gewoon als Emmo kom word ik 100% geaccepteerd door iedereen en zijn ze allemaal heel vriendelijk tegen je

Ik heb dan nog het geluk dat ik in de darkcore en hardtechno zit en niet in de zogenoemde mainstream (met veel melodietjes) hardcore zit
Want daarvan weet ik 100% zeker dat ik niet geaccepteerd zou worden

Mijn grote voorbeeld is daarom ook dj Liza 'n Eliaz
Deze was ooit man en is later ook geopereerd tot vrouw

Echt heel veel respect voor die vrouw

Helaas is ze niet meer in leven
Gebruikersavatar
qt
dagelijks aanwezig
Berichten: 156
Lid geworden op: wo okt 18, 2006 14:35

Re: Mijn 2 grootste dromen zitten elkaar in de weg ....

Bericht door qt »

Megan schreef: En nou is het (helaas) zo dat de "gabbers" van tegenwoordig niet meer zo open-minded zijn als in de jaren 90 (toen boeide echt nix voor hun)
Een groot gedeelte van mijn vrienden en vriendinnetjes passen onder de noemer 'Lonsdale' jongeren. Bij sommigen heeft het wel een tijdje geduurt voor ze me accepteerden, vonden me eerst maar een raar verschijnsel of een doorgeslagen homo ofzoiets. Na een paar jaar mezelf zijn en mijn mannetje blijven staan heb ik bijna alle jongens uit die groep ofwel al eens afgewezen ofwel er het bed mee gedeelt. Het kan verkeren.

Ik denk dat wanneer je een enkeling uit jouw 'scene' en vriendengroep achter je hebt en houdt, de rest wel bijdraait als ze zien dat je 'echt' bent.

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Gebruikersavatar
Megan
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 11, 2006 11:34

Bericht door Megan »

Joa ik snap wat je bedoeld enzo

Maar het probleem in mijn vriendengroep is 1 persoon

Ik denk dat op zich iedereen het wel zou kunnen accepteren ooit

Maar 1 persoon is er die denk ik nogal veel roet in het eten kan gooien

Het is wel degene die tog een beetje de hele groep bij elkaar houd

Ik wil het hem ook graag vertellen

Want buiten dit om denk ik dat ie alles voor me zou doen...
Plaats reactie