Vicky's SRS

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Maakt niet uit meis, je komt er!

Liefs, Kitty.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Vandaag ben ik even bij Vicky geweest. De heenweg ging al lekker, wie bouwt er nou een ziekenhuis midden in de stad? Nou, goed, toen bleek dat ik ver buiten de bezoektijden haar bezocht...

Nou, ja, alles gaat prima met 'r, heeft wat pijnstillers, maar ziet er moe uit. Zo klonk ze ook via de telefoon. Ze heeft geen extra bloed gekregen om die 1,5 liter te compenseren, maar wel ijzertabletjes. Morgen ga ik er weer eventjes langs, en zal me nu maar braaf aan de bezoektijden houden ...

Kitty.
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

tegen mij zei ze, dat je van 2 tot 8 mag zijn daar, dat had ze geregeld met de verpleging ( en dat zei ze voor de operatie :P)
I am, who i am!!!!
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Misz-Toxica schreef:tegen mij zei ze, dat je van 2 tot 8 mag zijn daar, dat had ze geregeld met de verpleging ( en dat zei ze voor de operatie :P)
Kan je nagaan wat narcose met je doet, want het is dus van 4 tot 8. We werden er dus op gewezen dat dat niet meer mocht. Nou, ja... Maar dat was voor ik opeens een straat inreed waar ik opeens oog in oog stond met de tram :-? Dat blond zijn is wat hoor, zeker in Amsterdam...

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

dat amsterdam probleem ken ik ook :lol:
ik zet de auto meestal bij de arena en pak de trein naar de stad, is voor mij veiliger, voor de auto beter, en voor de mede burgers gezonder
I am, who i am!!!!
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Vandaag eventjes langs geweest: ze wordt bedolven onder ladingen bezoek, ondanks dat ze heeft aangekondigd alleen familie en naaste vriendinnen over de vloer te willen hebben. Maar ja, als je een grote familie hebt... De telefoon staat geen 10 minuten stil, en dus hoeft ze zich niet te vervelen. Toch wordt het haar af en toe wat teveel en wil ze rust en slapen. Boven haar bed bungelen balonnen met "It's A Girl!!!".
Komende zondag mag ze voor het eerst het bed uit. Gewapend met zitring kan ze dan eens wat anders zien dan de vier muren van haar kleine kamertje. Want die komen dus wel echt op haar af. Nu leeft Vicky nog steeds op een soort vloeibaar goedje, binnenkort mag ze weer normaal eten. Dat is ook zoiets wat ze vreselijk mist: gewoon eten.

Hoewel ze gedacht had om op eerste Kerstdag thuis te kunnen zijn, denkt haar chirurg er anders over. Alles is nog flink gezwollen en hij wil haar graag nog even houden, ook omdat zij zo ver weg woont. Gaat er wat mis, dan heb je een probleem. Voor zover is te overzien, kan zij komende woensdag of donderdag naar huis.

Morgen ga ik niet heen: het wordt voor haar een drukke dag met veel bezoek en ik wil haar niet teveel belasten. Zondag weer...

Liefs, Kitty.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Vicky heeft vandaag voor het eerst wat vast voedsel gegeten, zij het in de vorm van crackertjes. Een verademing na al dat vloeibare spul! Ze krijgt inmiddels wel wat last van doorliggen en vandaag zou ze eigenlijk het bed uitmogen. In mijn bijzijn heeft ze het voor elkaar gekregen om vanuit het bed op de stoel naast het bed te kruipen, maar het kost haar vreselijk veel kracht. Ze kan nog niet helemaal op eigen kracht haar benen tillen en heeft hulp nodig. Wanneer ze zit is ze helemaal uitgeput, als gevolg van het vele bloedverlies. Ze krijgt geen bloed toegediend, dat schijnt niet te kunnen vlak achter een zware ingreep. Ook moet ze weer stoppen met de ijzertabletjes, het verstopt haar darmen. Ze houd dat zitten geen 10 minuten vol. Toch zal deze doorzetser dit elke dag blijven doen, elke keer gaat het wat beter.
Wanneer ze naar huis mag is hierdoor nog onzeker.

Kitty.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Even een kleine aanvulling. Omdat Vicky nog steeds enorm verzwakt is door het bloedverlies en zij geen ijzertabletten mag hebben, is vandaag besloten om haar toch bloed te geven. Zij heeft geprobeerd om te gaan staan en om een stukje van het bed naar de deur te lopen, maar onmiddellijk voelde zij zich licht in het hoofd en duizelig. Met de toediening van bloed zal zij morgen zich hopelijk veel beter en sterker voelen.

Kitty.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Kitty

Omdat ik er een hekel aan heb om mezelf 20x te herhalen, heb ik niet meer gereageerd op Vicky en op jouw updates. Maar ik wil haar nu toch laten weten dat ik aan haar denk en hoop dat het herstel toch wat sneller mag gaan dan op dit moment.

Enne ...... zet mij er maar bij op de kaart op haar kamer!
Cyn.
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

Net als zoals iedereen hier op het forum hoop ik natuurlijk ook dat ze snel weer herstelt! Leven op vloeibaar 'spul' en crackers is niet bepaalt lekker luxe :P

Vind het heel goed en aardig van Kitty dat ze ons op de hoogte houdt.
groetjesss
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Wat bloed al niet kan doen... Vandaag kon zij makkelijk het bed uit en heeft al over de afdeling rondgehuppeld. Ze heeft zelfs al gedouched, iets wat ze een week heeft moeten missen. Katheter zit er nog in, vandaag of morgen gaat deze eruit en komt de dag dat zij naar huis mag in zicht...

Kitty.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Twee uur na het plaatsen van bovenstaand bericht kan ik jullie mededelen dat Vikcy vandaag naar huis mag :D :D :D

Jeehoeoeoee!!!,

Liefs, Kitty.
BlackRose
ff weer wat posten
Berichten: 65
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 20:40
Locatie: Brabant - België

Bericht door BlackRose »

Yippie!!! Thuis is toch nog stukken gezelliger en comfortabeler. Hoera voor Vicky! :)

BTW: thx voor de updates :)
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Dankjewel meiden voor jullie medeleven. Het heeft mij echt goed gedaan zoveel medeleven te krijgen.
Kitty, bedankt dat je de meiden zo nauwkeurig op de hoogte hebt gehouden tijdens mijn verblijf in het OLVG.
Ik voel me goed, en ga nu lekker rustig herstellen.
4 januari moet ik weer terug naar het OLVG voor controle en dan hoor ik ook weer meer over het dilateren.
Een uitgebreid SRS Verslag van mij volgt nog :wink:
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Fijn dat je weer thuis bent Vicky,

dat je herstel spoedig mag verlopen.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie