televisie programma

Algemeen

Moderator: Moderators

Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

de uitwerking zou wellicht anders geweest zijn als de rest van het gezin er wat 'normaler' had uit gezien

lullig om te concuderen maar ze hadden hun uiterlijk niet bepaald mee

kids zijn hard en pesten de minder bedeelden nu eenmaal oa op uiterlijk

je kon wel duidelijk zien wat gevolgen voor kids sowieso kunnen zijn

mij lijkt het nog moeilijker als je al getrouwd bent, gezin gesticht hebt, om dan in het traject te stappen

hoewel je daar ook weer veel steun in kunt vinden

mijn eigen situatie:

om een of andere reden, ik weet nu wel hoe het zit, ging ik geen langdurige relaties aan en kids zijn al helemaal out of question geweest

ergens in mijn achterhoofd hield 'iets' me tegen daarin

dat iets is inmiddels wel duidelijk en achteraf ben ik er niet rouwig om dat ik geen gezin heb gesticht etcetc
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Fijn Joy als de alarmbellen goed werken.

Irene
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

idd

al vind ik het nog bij regelmaat ook jammer, ik heb nooit de illusie gehad gewoon op te groeien, relaties aan te gaan en one day de ware te ontmoeten, gezin te stichten etc

had al vrij snel in de gaten dat dat niet ging gebeuren

nu ben ik 36, en om mij heen gebeuren dat soort dingen wel, en dan hoor ik ook wel eens gezeur over de problemen van kids hebben, lastig, druk druk etc, en dan denk ik, ik zou willen dat ik de keus had

magoed, tis zoals het is , alles heeft een reden, ik ben wie ik ben en daar ben ik trots op, mag ik trots op zijn, en mijn leven is nog nooit standaard geweest, zou ik ook niet willen want zou me kapot vervelen , kortom, het is allemaal gelopen zoals het had moeten lopen en dat doet het nog steeds

Joy
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ik heb ook nooit relaties willen beginnen of aanhouden, zou een grote leugen zijn geweest, en kinderen, niet in dit leven :-)

ik heb altijd gedacht dat is het enige goede dat ik geen andere meesleep, deze ellende en dan ook nog iemand verplichten er ook mee om te gaan

ik begrijp die echtgenotes wel die dat onverdraaglijk vinden niet eens het ts/tv non op ts gedeelte maar meer dat er zon grote leugen is tussen je tweeen, dat kan niet in een huwelijk
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

trouwen?

:)
Plaats reactie