hey meis,
ja dan kan ik er best wel inkomen dat het moeilijk is om in heerlen een geschikte ruimte te vinden.
een tip is niet te groot willen beginnen en een goeie ligging zoeken of natuurlijk relcame maken bij de cave en oefenbunker en weet ik veel waar.
overal waar jongeren komen maar das pas een gevorderd stadium:)
tis wel relaxed om zo'n leverancier te hebben en zoiesow als je 'm al kent op z'n minst.
verder eff je vraag:P
haha ik en een kleding winkel runnen?
ik heb momenteel nogal wat problemen en zit in de schuldsanering momenteel.
niet dat ik nog schulden heb maar moet gewoon leren zelfstandig me financien op orde te krijgen omdat het eerst iets wat fout ging met shoppen enzo*bloost*.
maar zo als een bijbaandje ofzo lijkt het me best leuk om zo nu en dan in de winkel te staan naast dat ik me vrijwilligerswerk bij de oefenbunker heb.
maar dat kunnen we denk ik beter rond die tijd bespreken nietwaar?:P
weet niet hoever het al van de grond af is aan het raken maar laat me maar wat weten.
lijkt me wel leuk.
gr kimmy
Mara schreef:Tja jammer Kim, dat ik altijd maar zoveel onderweg ben en mun kerel niet in de poeschen komt....onze eerste winkel(Masquerade) tegenover parkeergarage de Klomp heb ik 3 jaar geleden helpen verbouwen, tis nie meer geschikt als winkelruimte.....de eigenares is trouwens ook uns transje geweest....
.....weet je, daar heb ik al un kerel thuis en un goed leverancier en hij krijgt ut niet vanmekaar un geschikte ruimte te zoeken, die vent van gothichouse wil zijn hele collectie aanbieden en zei tegen ons, kijk naar un ruimte en ik hang die winkel vol met mun spullen.....tis toch te gek voor woorden, dat we het nie vanmekaar krijgen
Heb jij geen interesse in un kledingszaak te runnen
Ik wil namelijk verder trucken, ik ben daar namelijk verslaafd aan en zal het op den duur missen door de landen te sjezen, vandaar....
groetjes vanuit Chur
Mara