uiterlijk na 1 jaar leven als vrouw

Algemeen

Moderator: Moderators

tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

thanx mila
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

If it walks like duck, talks like a duck and looks like a duck it probably is a duck...

Je ziet er compleet als vrouw uit en dat zonder monen dat is echt apart. Plus de dingen die je verteld over je lijf doen mij ook vermoeden dat je inter bent. Het feit dat je geen medische geschiedenis hebt to je zevende zou een aanwijzing kunnen zijn dat de dokters op de hoogte waren en uit privacy overwegingen misschien je gegevens gewist hebben. Maar misschien kijk ik te veel CSI ;)

Wat ik wel weet is dat je wat mij betreft ook op de goeie weg bent. Ik ben wel benieuw naar de uitkomst van je onderzoeken. En of je daadwerkelijk intersexueel bent.

Die hadden we officieel nog niet hier geloof ik:) De eerste I onder de T's:) En welkom dus hahaha...

Veel succes.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Alhoewel ik Mila er ook van verdenk maar dat terzijde ;)

Dat ze een I tje is bedoel ik.

Kus
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Patricia1979 schreef:Intersexueel bestaat volgens mij uit meer dan geen baardgroei en niet de baard in de keel hebben.

En intersexuelen hebben in de regel toch ook geen adamsappel?
En ze zien er zonder hormonen (kinderjaren, jeugd en pre-transitie) ook al heel vrouwelijk uit?

Die vlieger gaat dus idd wel op voor Rachelle. Omdat ze nog niet eens hormonen gebruikt en er nu al zo vrouwelijk uit ziet :wink:
Baardgroei en lichaamsbeharing heb ik helaas wel (te danken aan mijn pa's DNA :( )
Wel merk ik nu ik de boel het epileren ben die heel snel achteruit gaat
Na een jaar heb ik er al kale plekken in zitten.

Ik heb nauwelijks de baard in de keel gekregen in de puberteit.
Toen ik nog probeerde een jongen te zijn wekte ik die diepe stem op door expres laag te praten.
Een ademsappel heb ik wel, maar die is heel klein
Je ziet die eigenlijk alleen (een beetje) zitten wanneer ik mijn hoofd in de nek leg.

Toen ik wat langere haren had pre-puberteit werd ik geregeld voor een meisje aangezien.
De illusie dat ik een jongen was was puur op kleren en de korte haren. Als je mij op die foto's ziet is het denken van een jurkje genoeg om een meisje te zien.
Ook is al vanaf heel jong die treurige blik in mijn ogen te zien.
Het was heel duidelijk dat ik niet gelukkig was.
Ook in de puberteit was dat de enigste manier om die illusie vol te houden

Ik ben altijd heel meisjes achtig in mijn gedrag geweest en heb fisiek nooit tegen de jongens opgekund.
Bij de gym op school heb ik altijd moeten knokken om een voldoende te halen.
Ik kon het gewoon niet. Ook is mijn hand-oog-coordinatie ronduit slecht.

Tot zo 1,5 jaar geleden was ik heel zwaar het trainen geweest om tegen de jongens op te kunnen.
Nu denk ik had ik dat maar niet gedaan. Ben er nog steeds flink fors door.
Ik werd wel aardig sterk, maar had altijd spierpijn, altijd stijve spieren,
heel vaak blessures.
Ik was mijn lijf zwaar het overbelasten.

Ook dat geval tussen mijn benen heeft nooit fatsoendelijk gewerkt
Het wordt wel stijf als je eraan zit, maar zodra de stimulatie weg is verdwijnt die erectie heel snel. Ook is de stimulatie zeer laag, zeker als ik het vergelijk met als een jongen aan mijn tepels zit of me van achter neemt. (dat geval mischien 8% van die andere 2)

Nu ik niet meer zo zwaar het trainen ben is mijn lijf flink het vervrouwelijken.
Mijn kracht is drastisch afgenomen en is weer op het niveau van een meid.
Ook is de beharing flink achteruit het gaan(mede ook door het epileren) en mijn borsten zijn gaan groeien.
Ik zit nu op een aardige A-cup.
Heb zelf ook het idee dat mijn gezichtsverhoudingen het veranderen zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Plaats reactie