Heeft iemand al iets van Chantal vernomen?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Voor de liefhebbers:

http://chantalcoolsma.wordpress.com/

Geeft een beetje een beeld hoe ik de afgelopen tijd heb ervaren in het OLVG. Natuurlijk is het voor iedereen anders, maar voor de mensen die nog een SRS moeten krijgen:

- zorg dat je in een goede conditie bent!
- wees ervan bewust dat een week in bed ook psychisch een aanslag op je kan hebben.
- etc etc

Doe er je voordeel mee!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Leuk om te lezen Chantal. Ik moet zeggen dat ik en mijn kamergenote wel dr. Karim verschillende keren hebben gezien, soms vergezeld van een assistent(e). Ze is trouwens ontzettend aardig die vrouwelijke assistente.
Bij ons heeft dr. Karim wel zelf alles verwijderd. En indertijd dr. Hage vergezeld van dr. Karim ook bij mij in 1998. Volgens mij volgt dr. Karim erg de lijn van dr. Hage, hij is tenslotte ook volledig door hem opgeleid. Dr. Karim geeft relatief veel aandacht aan zijn patiënten. Zo is hij bij ons op zondagmiddag (dag voor de operatie) langs gekomen om te kijken hoe het ging en of we nog vragen hadden. Ook de dag van of de dag erna is hij langs geweest om mij te vertellen wat dr. Hage en hij nu precies gedaan hadden.

Ik begreep trouwens van dr. Karim dat het OLVG in principe SRS operaties blijft doen. Er is geen einddatum oid. Ik had eerder begrepen dat ze zouden bijspringen tot het VU de zaakjes weer op orde had. Ik vind het wel goed als ze operaties blijven doen, alleen jammer dat dr. Karim vanwege zijn ogen er niet zo veel doet. Hij is op dit moment de chirurg in Nederland op dit gebied met de meeste kennis en ervaring volgens mij. Maar ik heb niet helemaal zicht op wat het VU nu allemaal in dienst heeft.
Plaats reactie