Opmerkelijk

Algemeen

Moderator: Moderators

Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Morbide schreef:Leuk bedacht, maar ik zou de baan niet willen omdat ik van mening ben dat het koningshuis afgeschaft dient te worden.
Nou, dan zijn we het daar over eens!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Morbide schreef:Groningers mogen niet meedoen!
het is me alweer een tijdje geleden ter ore gekomen dan één of andere kwibus bij jou in de buurt (Nijbeets?) Groot Friesland in ere wilde herstellen... Hij had ook al een vlag, en wij, Greansland dus, hoorden daar ook bij... vandaar... :D

Groetjes en liefs,

Babette.
Anne
daar ben ik weer

Bericht door Anne »

:D Ah! dan klopt het dus toch,...Frozenland en Gronoland is buitenland en daar komt Limbabweland binnenkort ook nog bij dan blijft er nie veel meer over om een Koningshuis te hebben.
Maar die kunnen altijd nog verhuizen naar Baarle-Nasau, wat zal Trix blij zijn.. sigaretten zijn daar goedkoper en wapenhandel is daar wat makkelijker voor Mabeltje :P :)
Afbeelding
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Josette schreef:Nederland is toch geen koninkrijk, maar een regentenrepubliek met erfopvolging. En dat al meer dan 400 jaar. Accoord, er is meer welvaart,( wat uit Groningen komt) en meer mensen, maar het systeem is niet wezenlijk anders :D
Wel en daarom zou Groningen juist bovenaan moeten staan.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Babette schreef:
het is me alweer een tijdje geleden ter ore gekomen dan één of andere kwibus bij jou in de buurt (Nijbeets?) Groot Friesland in ere wilde herstellen... Hij had ook al een vlag, en wij, Greansland dus, hoorden daar ook bij... vandaar... :D
Grinslân. En toch mag je niet meedoen! Reserveduitser... =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Josette schreef:Nederland is toch geen koninkrijk, maar een regentenrepubliek met erfopvolging. En dat al meer dan 400 jaar. Accoord, er is meer welvaart, en meer mensen, maar het systeem is niet wezenlijk anders :D
Wel duurder en ondemocratischer. Maar je hebt wel een beetje gelijk, we zijn gelukkig geen echte monarchie. Toch hebben de Oranje's te veel te zeggen vind ik.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Morbide schreef:Grinslân. En toch mag je niet meedoen! Reserveduitser... =P
Boe, afgekeurd! :D Ik had vanmorgen trouwens een Friese vriend op bezoek, en die vond me eerder een "reserve-Fries"... :D Maar het blijft klaarblijkelijk reserve...

Babette.
Plaats reactie