Nou, dan zijn we het daar over eens!Morbide schreef:Leuk bedacht, maar ik zou de baan niet willen omdat ik van mening ben dat het koningshuis afgeschaft dient te worden.
Groetjes en liefs,
Babette.
Moderator: Moderators
het is me alweer een tijdje geleden ter ore gekomen dan één of andere kwibus bij jou in de buurt (Nijbeets?) Groot Friesland in ere wilde herstellen... Hij had ook al een vlag, en wij, Greansland dus, hoorden daar ook bij... vandaar...Morbide schreef:Groningers mogen niet meedoen!
Wel en daarom zou Groningen juist bovenaan moeten staan.Josette schreef:Nederland is toch geen koninkrijk, maar een regentenrepubliek met erfopvolging. En dat al meer dan 400 jaar. Accoord, er is meer welvaart,( wat uit Groningen komt) en meer mensen, maar het systeem is niet wezenlijk anders
Grinslân. En toch mag je niet meedoen! Reserveduitser... =PBabette schreef:
het is me alweer een tijdje geleden ter ore gekomen dan één of andere kwibus bij jou in de buurt (Nijbeets?) Groot Friesland in ere wilde herstellen... Hij had ook al een vlag, en wij, Greansland dus, hoorden daar ook bij... vandaar...![]()
Wel duurder en ondemocratischer. Maar je hebt wel een beetje gelijk, we zijn gelukkig geen echte monarchie. Toch hebben de Oranje's te veel te zeggen vind ik.Josette schreef:Nederland is toch geen koninkrijk, maar een regentenrepubliek met erfopvolging. En dat al meer dan 400 jaar. Accoord, er is meer welvaart, en meer mensen, maar het systeem is niet wezenlijk anders