AutoRAI onderschrift

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

We trekken onze kortste rokjes en onze hoogste lakpumps aan en we gaan naar de Autorai!

niet naar de AutoRAI
16
53%
Wel naar de AutoRAI met kort rokje en hoge lakpumps
7
23%
Wel naar de AutoRAI, anders gekleed
7
23%
 
Totaal aantal stemmen: 30

Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Lala schreef:
Fetisj tv's? Wat voor aandacht zouden die trekken van vrouwen en mannen?

Guess?
Vooral negatieve aandacht volgens mij (maar negatieve aandacht is ook aandacht, dat weet ieder kind ;-) )
En wellicht wat positieve aandacht van een collega fetisj tv, of van zichzelf (autoattentie)

Zijn maar een paar wilde gissingen hoor,

Irene
Kleine stapjes
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Lala Ferrari schreef:
Meikemeid schreef: Nou, daar hebben heel wat meisjes het onderschrift van Lala gelezen, nog nooit zo'n kudde aan ordinair gekleed personeel gezien.
Ik heb het over geboren mannen/fetisj tv's hoor. Ordinair geklede meisjes/vrouwen bij bepaalde gelegenheden, ala, het zijn geboren meisjes/vrouwen die (sexueel) getinte aandacht willen trekken door zich ordi te kleden.
Lees niet alles al te serieus Lala ;)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
Heidii
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 22:54

Bericht door Heidii »

De AutoRai is een kleinzielige bekrompen toestand. Wil je een echte autotentoonstelling beleven ga dan naar Frankfort, of Genève.
Daar lopen ook veel dames met korte rokjes, de hostessen.
~Hay-di
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mico schreef:De AutoRai is een kleinzielige bekrompen toestand. Wil je een echte autotentoonstelling beleven ga dan naar Frankfort, of Genève.
Daar lopen ook veel dames met korte rokjes, de hostessen.
Watte....??? Dat klinkt als zonder vrouwen in korte rokjes geen fatsoenlijke autoshow.....en ik maar denken dat het om autos gaat :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Eigenlijk ben ik het wel een beetje met Mico eens. Wanneer er een autoshow als de RAI of de Salon van Geneve gehouden word zonder de "autoshowmeisjes", denk ik dat het een heel andere, en ook killere sfeer, zal geven.

Een beetje de huishoudbeurs zonder de proef & testkraampjes :)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
mariane
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: vr aug 03, 2007 15:55
Locatie: rucphen

vrouw op de rai.

Bericht door mariane »

hai met korte rokken op de rai met velen zou ik doen als prestatie om er als vrouw te zijn.

maar omdat ik er als bedrijfsleider van een transport bedrijf op de rai kom, natuurlijk als man, zie ik diverse vrouwen, in een korte rokjes die afgehuurt zijn om mij naar bepaalde standen te lokken, zodat die verkopers kunnen kijken of ze nog iemand een poot kunnen lichten.

met vriendelijke groeten mariane van brabant.
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

vind het onderschrift wel leuk eigenlijk.
naar e auto rai gaan graag misschien wel meer dan dat ik zou toegeven.
autos zijn mooie dingen ook al zou ik nooit mn rijbewijs kunnen halen.
t heeft toch wat..
en dan maar kijken of ik opval tussen al die mannen :wink:
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

An78 schreef:en dan maar kijken of ik opval tussen al die mannen :wink:
Ik denk persoonlijk van niet......al die mannen zijn dan een en al aandacht voor de tentoongestelde auto's, of voor die 2 fetisj tv's die daar kortgerokt en superhoog gehakt rondzwalken.
En al helemaal als die 2 fetisj tv's belangstellend onder de motorkap van 'deze of gene' auto gaan kijken, laat staan als die 2 fetisj tv's ook nog in een cabrio gaan zitten om zichzelf te showen!

Zouden de verkoopcijfers van auto merken dan omlaag gaan? ;-)

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

An78 schreef:vind het onderschrift wel leuk eigenlijk.
naar e auto rai gaan graag misschien wel meer dan dat ik zou toegeven.
autos zijn mooie dingen ook al zou ik nooit mn rijbewijs kunnen halen.
t heeft toch wat..
en dan maar kijken of ik opval tussen al die mannen :wink:
Och, menige man wordt boos als ik met onze oude volkswagen Golf II GTI sneller ben dan hun, dan trap je toch op hun ego......De auto is van buiten ook amper herkenbaar als GTI zijnde, alleen de kenner zal het zien.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Nannette schreef:
An78 schreef:vind het onderschrift wel leuk eigenlijk.
naar e auto rai gaan graag misschien wel meer dan dat ik zou toegeven.
autos zijn mooie dingen ook al zou ik nooit mn rijbewijs kunnen halen.
t heeft toch wat..
en dan maar kijken of ik opval tussen al die mannen :wink:
Och, menige man wordt boos als ik met onze oude volkswagen Golf II GTI sneller ben dan hun, dan trap je toch op hun ego......De auto is van buiten ook amper herkenbaar als GTI zijnde, alleen de kenner zal het zien.
Nou moet ik even denken hoor.......heb ik ooit wel eens een bio vrouw horen semi-snoeven over het sneller kunnen rijden dan mannen die dan boos worden omdat ze zich op hun ego getrapt voelen? Ondanks, of juist dankzij een oud beestje van een auto?

*denkdenkdenkdenkdenk*............nee!

Sommige transen wel.

Hoe zou dat nou toch kunnen?

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Lala Ferrari schreef:Nou moet ik even denken hoor.......heb ik ooit wel eens een bio vrouw horen semi-snoeven over het sneller kunnen rijden dan mannen die dan boos worden omdat ze zich op hun ego getrapt voelen? Ondanks, of juist dankzij een oud beestje van een auto?

*denkdenkdenkdenkdenk*............nee!
Gewoon even uit je bekrompen wereldje komen... Er zijn er zat!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Chantal C. schreef:
Lala Ferrari schreef:
Gewoon even uit je bekrompen wereldje komen... Er zijn er zat!
Dan verkeer jij zeker in een heel bijzondere wereld dat je met bio vrouwen kan snoeven over snelle auto's enzo? En zijn dat misschien ook het soort bio vrouwen dat gaat roepen dat mensen wel eens naar ze kijken op straat omdat ze zulke mooie vrouwen zijn?
Soort zoekt soort zullen we dan maar zeggen, sjees, bekrompen zeg, dat je dan niet even buiten jouw wereldje kunt kijken, en je niet voor kunt stellen dat er ook (heel veel) bio vrouwen zijn die NIET snoeven over hun snelle auto, laat staan over hun verschijning? :-)

Ik ken er geen een die dat doet, en het kan me ook niet heugen. Daar lijkt mij niets bekrompens aan hoor.

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Lala Ferrari schreef:Ik ken er geen een die dat doet, en het kan me ook niet heugen. Daar lijkt mij niets bekrompens aan hoor.
Jij gelooft nou eenmaal dat jouw beeld van de werkelijkheid geldt voor iedereen... Helaas Mila...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Afbeelding

Twee goede vriendinnen van me op de autorai. De rechter rijdt een bloedsnelle BMW. Verder nog iets Lala?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Morbide schreef:Twee goede vriendinnen van me op de autorai. De rechter rijdt een bloedsnelle BMW. Verder nog iets Lala?
http://bmwgirls.hyves.nl/

8)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie