Vraagje bloos
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Kijk wie we daar hebben! Leuk je weer eens te lezen. Like good old days. Hoe is het met jou dan?Maruscha schreef:Het is bijna kerst he, dan worden zelfs T's een beetje menselijker. Of minder menselijk, het is net hoe je het zietMorbide schreef:Feli. Volgens mij ben je de eerste "geïnteresseerde" die hier daadwerkelijk voet aan de grond krijgt. Da's toch knap.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
-
- ff weer wat posten
Ja ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen tv/ts/tg ik vind het gewoon leuk om daarover te praten en ja ik kan het niet helpen dat ik het gewoon interesant vind hier kan ik er over praten heb verder niemand waar ik mee praat over dit onderwerp.
En voor de duidelijkheid dan even ts/tg trekt mij net iets meer dan tv en sorry dat ik sommige vragen niet echt kan beantwoorden ik weet er namelijk nog niet echt veel van.
Fijne dag iedereen nog vandaag
En voor de duidelijkheid dan even ts/tg trekt mij net iets meer dan tv en sorry dat ik sommige vragen niet echt kan beantwoorden ik weet er namelijk nog niet echt veel van.
Fijne dag iedereen nog vandaag
Maar waar zou je precies over willen praten?boy20jaar schreef: ik vind het gewoon leuk om daarover te praten en ja ik kan het niet helpen dat ik het gewoon interesant vind hier kan ik er over praten heb verder niemand waar ik mee praat over dit onderwerp.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- ff weer wat posten
Hoe het is om een ts/tg te zijn en hoe reageert de buitenwereld er op?
Ik zelf weet er echt heeel weinig van maar heb wel is een ts/tg gezien en op de een of andere manier vond ik het prachtig.
Ik zelf ben vrij onzeker erover als ik bv een ts/tg vriendin zou hebben ben ik nogal bang dat ik word aangezien als een gek en dat ik veel vrienden verlies.
Jullie zijn hier wel erg aardig hoor vind het wel leuk om er zo over te praten.
Ik zelf weet er echt heeel weinig van maar heb wel is een ts/tg gezien en op de een of andere manier vond ik het prachtig.
Ik zelf ben vrij onzeker erover als ik bv een ts/tg vriendin zou hebben ben ik nogal bang dat ik word aangezien als een gek en dat ik veel vrienden verlies.
Fijn dat je ons aardig vindt, da's een plusje!boy20jaar schreef:Ik zelf ben vrij onzeker erover als ik bv een ts/tg vriendin zou hebben ben ik nogal bang dat ik word aangezien als een gek en dat ik veel vrienden verlies. Jullie zijn hier wel erg aardig hoor vind het wel leuk om er zo over te praten.
Je zou voor jezelf eens moeten uitzoeken wat belangrijker voor je is: een goede en liefdevolle relatie of vrienden die vanuit allerlei vooroordelen iets vinden. Het is onmogelijk om aan de verwachtingspatronen van andere mensen te voldoen, dus ik zou datgene doen dat goed voor jou is!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hoi boy,
ik heb even een klein vraagje tussendoor - ben je hier terechtgekomen op advies van vriend(en) uit El Rubio? In dat geval: ik was een van de twee dames die met je vriend(en) gesproken hebben ... via m'n profiel kun je - als je dat wilt - contact opnemen!
Groetjes,
marjolein
ik heb even een klein vraagje tussendoor - ben je hier terechtgekomen op advies van vriend(en) uit El Rubio? In dat geval: ik was een van de twee dames die met je vriend(en) gesproken hebben ... via m'n profiel kun je - als je dat wilt - contact opnemen!
Groetjes,
marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
Volg vooral je gevoel zou ik zeggen. Dan voel je vanzelf wel met wie je er wel en niet open over kunt zijn. Ook kan ik me voorstellen dat als je er vol van bent, je graag met zoveel mogelijk mensen wilt praten. Maar dat alles komt toch wel op je levenspad!boy20jaar schreef:ja daar heb je ook gelijk in ik voel me ook goed bij wat ik nu doe en vind maar het is moeilijk om er zo open over te zijn vooral op mijn leeftijd.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Als het wat jou betreft menens is met je voorliefde, dan zul je daar uiteindelijk toch voor moeten gaan staan, net als willekeurig welke homo of lesbiënne. En zul je dezelfde risico's lopen qua afwijzing door je omgeving.boy20jaar schreef:Hoe het is om een ts/tg te zijn en hoe reageert de buitenwereld er op?
De vrienden die je erdoor verliest, waen het niet waard dat jij iets wat voor jou belangrijk is moet wegstoppen. Of het zijn hele dure vrienden, kun je ook zeggen.
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en ik herken wel het één en ander van wat Boy zegt.
Allereerst thumbs up voor jullie reactie op Boy's schrijven, dit maakte het voor mij ook makkelijker om me aan te melden
Ik ben 34 en heb tot nu toe alleen relaties gehad met biologische vrouwen maar ben altijd geïntrigeerd geweest door pre-op ts vrouwen (sorry voor eventuele fouten in terminologie) maar heb dit altijd onderdrukt. Zoals velen hier vast weten is schaamte een flinke drempel.
Vrij recent heb ik mijn broer hierover in vertrouwen genomen en die was er super relaxed over, en ook al deelt hij niet dezelfde gevoelens was het wel een verademing om er open over te kunnen spreken.
Maar dat is nog steeds niet hetzelfde als op straat gezien worden in het gezelschap van een "ts" en de rotzooi over je heen gestort krijgen van kortzichtige mensen waarvan er in deze wereld genoeg rondlopen.
Dit is, voor nu, ook wat me nog tegenhoud om een café of club te bezoeken, want als ik daar iemand ontmoet met wie het klikt wil ik voor die persoon niet de zoveelste laffe zak zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik hoop van jullie te horen.
Allereerst thumbs up voor jullie reactie op Boy's schrijven, dit maakte het voor mij ook makkelijker om me aan te melden
Ik ben 34 en heb tot nu toe alleen relaties gehad met biologische vrouwen maar ben altijd geïntrigeerd geweest door pre-op ts vrouwen (sorry voor eventuele fouten in terminologie) maar heb dit altijd onderdrukt. Zoals velen hier vast weten is schaamte een flinke drempel.
Vrij recent heb ik mijn broer hierover in vertrouwen genomen en die was er super relaxed over, en ook al deelt hij niet dezelfde gevoelens was het wel een verademing om er open over te kunnen spreken.
Maar dat is nog steeds niet hetzelfde als op straat gezien worden in het gezelschap van een "ts" en de rotzooi over je heen gestort krijgen van kortzichtige mensen waarvan er in deze wereld genoeg rondlopen.
Dit is, voor nu, ook wat me nog tegenhoud om een café of club te bezoeken, want als ik daar iemand ontmoet met wie het klikt wil ik voor die persoon niet de zoveelste laffe zak zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik hoop van jullie te horen.
Even doorbijten, zou ik zeggen. Jij hebt net zo min iets om je voor te schamen als transmensen. Maar realiseer je je wel dat een pre-op transvrouw meestal niet lang pre-op blijft? En zelden of beter gezegd nooit blij zal zijn met de reden waarom jij op haar valt? Voor haar kan de periode dat zij qua terminologie die status heeft niet gauw genoeg voorbij zijn.Sam schreef: Dit is, voor nu, ook wat me nog tegenhoud om een café of club te bezoeken, want als ik daar iemand ontmoet met wie het klikt wil ik voor die persoon niet de zoveelste laffe zak zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
-
- ff weer wat posten
Ja ik weet dat ik die keus moet maken en ik kan er niks aan veranderen ik hoop hier ook gewoon een maatje te vinden die miss is een keer met mij ergens heen wilt gaan.
Leuk dat je je in me verhaal kan vinden sam jij bent verder als ik met openheid.
Ben blij dat ik op dit forum zit lucht wel een beetje op bedankt voor alle lieve en positieve reacties.
Leuk dat je je in me verhaal kan vinden sam jij bent verder als ik met openheid.
Ben blij dat ik op dit forum zit lucht wel een beetje op bedankt voor alle lieve en positieve reacties.
Je leeft maar 1 keer doe wat je wilt.