astrotrans
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zeg, zijn hier mannen die bang zijn hun vrouwelijke kant te ontplooien ipv te transformeren naar wat dan ook.....???
Zoveel discussie wegens een enkele advertentie die eigenlijk niemand zal moeten storen.....kom op mensen, sommigen zal het zeker helpen.....laat maar staan die advertentie, niet geïnteresseerden kunnen ja erover heen lezen, toch.....
Zoveel discussie wegens een enkele advertentie die eigenlijk niemand zal moeten storen.....kom op mensen, sommigen zal het zeker helpen.....laat maar staan die advertentie, niet geïnteresseerden kunnen ja erover heen lezen, toch.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Hoi hoi,
Ik ben het geheel met je eens. Ik heb geen interesse in Astrotrans maar dat wil niet zeggen dat een ander dat ook niet heeft. Geen interesse is in mijn optiek niet lezen en overslaan.
Wat betreft de bijdrage op persoonlijke titel vind ik een erg mooi gebaar maar vraag me af hoe reeel het is en hoever we komen als we daar op zouden moeten draaien. Met 80000 hits per maand, over de 100 GB dataverkeer maakt het een behoorlijke site en daar hangen nou eenmaal flinke kosten aan vast. IK doe het graag, zet me in, probeer het aantrekkelijk te houden maar heb absoluut geen zin om uit eigen zak te betalen vandaar de adverteerders. Ik ben blij met onze adverteerders en horende van hun hoeveel klanten ze krijgen via onze site maakt het voor mij een positief iets.
Pamela
Ik ben het geheel met je eens. Ik heb geen interesse in Astrotrans maar dat wil niet zeggen dat een ander dat ook niet heeft. Geen interesse is in mijn optiek niet lezen en overslaan.
Wat betreft de bijdrage op persoonlijke titel vind ik een erg mooi gebaar maar vraag me af hoe reeel het is en hoever we komen als we daar op zouden moeten draaien. Met 80000 hits per maand, over de 100 GB dataverkeer maakt het een behoorlijke site en daar hangen nou eenmaal flinke kosten aan vast. IK doe het graag, zet me in, probeer het aantrekkelijk te houden maar heb absoluut geen zin om uit eigen zak te betalen vandaar de adverteerders. Ik ben blij met onze adverteerders en horende van hun hoeveel klanten ze krijgen via onze site maakt het voor mij een positief iets.
Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Pamela,
Het gaat er niet om dat je 100% advertentievrij wordt (ik neem aan dat dat gezien de kosten niet kan). Wat je nu doet is echter omgekeerd: je weigert persoonlijke vrijwillige bijdrages. En dat is gewoon dom.
Verder gaat het me niet om die reclames bovenaan het forum + bovenaan de homepage. Die block ik wel met Maxthon - geen probleem. Het gaat me wel om de nieuws-vervuiling op de voorpagina. En inderdaad, daar erger ik me aan dus die sla ik over. Inclusief het nieuws wat er tussen staat, want ik kom altijd rechtstreeks binnen op het forum. Wel jammer, want soms mis ik daardoor wat nieuws.
Nieuws = nieuws en advertenties zijn advertenties. Dat moet je niet gaan mengen. En als mensen graag willen meebetalen aan dit forum, waarom zou je die vrijwillige bijdrages dan (blijven) weigeren? En als je daardoor geen nieuws-vervuiling meer nodig hebt en -dus- een kwalitatief betere site krijgt, waarom zou je dat dan niet doen? Just my 2 cents...
Groetjes,
Frederique
Het gaat er niet om dat je 100% advertentievrij wordt (ik neem aan dat dat gezien de kosten niet kan). Wat je nu doet is echter omgekeerd: je weigert persoonlijke vrijwillige bijdrages. En dat is gewoon dom.
Verder gaat het me niet om die reclames bovenaan het forum + bovenaan de homepage. Die block ik wel met Maxthon - geen probleem. Het gaat me wel om de nieuws-vervuiling op de voorpagina. En inderdaad, daar erger ik me aan dus die sla ik over. Inclusief het nieuws wat er tussen staat, want ik kom altijd rechtstreeks binnen op het forum. Wel jammer, want soms mis ik daardoor wat nieuws.
Nieuws = nieuws en advertenties zijn advertenties. Dat moet je niet gaan mengen. En als mensen graag willen meebetalen aan dit forum, waarom zou je die vrijwillige bijdrages dan (blijven) weigeren? En als je daardoor geen nieuws-vervuiling meer nodig hebt en -dus- een kwalitatief betere site krijgt, waarom zou je dat dan niet doen? Just my 2 cents...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Chantal C.
- Forumdiva
- lightningbolt
- ForumFan
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik wil ook nog wel 2 centen doneren:
Ik heb een beetje moeite met advertorials (als nieuws verpakte reclame),
maar ben ook geen voorstander van vrijwillige bijdrages, want daarmee creeer je een situatie waarin betalende leden zich kunnen laten voorstaan op hun positie.
Als het niet zonder advertorials kan, dan accepteer ik dat, als het wel kan liever niet.
Irene
Ik heb een beetje moeite met advertorials (als nieuws verpakte reclame),
maar ben ook geen voorstander van vrijwillige bijdrages, want daarmee creeer je een situatie waarin betalende leden zich kunnen laten voorstaan op hun positie.
Als het niet zonder advertorials kan, dan accepteer ik dat, als het wel kan liever niet.
Irene
Kleine stapjes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Irene,
Ik zit op een ander forum waar dat prima werkt. Niemand vertelt of, en zo ja wat, hij/zij stort. Er is maar 1 persoon die weet wat er gestort wordt en dat is de penningmeester. En wie wil krijgt inzicht in de jaarcijfers, maar dan zonder individuele stortingen.
't Gaat hier ook niet om op te scheppen over mijn "bereidheid om bij te dragen". Dat doe ik op dat andere forum ook niet. Ik heb Lisa in de afgelopen jaren ook meerdere keren per PM aangeboden om een vrijwillige bijdrage te doen en daar is telkens niet of afwijzend op gereageerd.
't Gaat wel om de stupiditeit dat er advertorials zijn terwijl die niet nodig zouden zijn als je mensen in staat stelt een vrijwillige bijdrage te doen. En dat de belangen van adverteerders om advertorials te kunnen zetten goedgepraat worden onder het motto "anders is het forum niet te betalen". Het wordt door de forumbeheerders telkens gepresenteerd alsof advertenties + advertorials vs vrijwillige bijdragen "alles-of-niets"-keuzes zijn. En dat klopt mijns inziens dus niet, je kunt prima en-en doen om het aantal en de plek van de advertenties op zo'n manier te bepalen dat het niet irritant wordt. En sorrie Pamela, maar advertorials zijn voor mij irritant genoeg om jullie home-page niet meer op regelmatige basis te willen bekijken.
Groetjes,
Frederique
Ik zit op een ander forum waar dat prima werkt. Niemand vertelt of, en zo ja wat, hij/zij stort. Er is maar 1 persoon die weet wat er gestort wordt en dat is de penningmeester. En wie wil krijgt inzicht in de jaarcijfers, maar dan zonder individuele stortingen.
't Gaat hier ook niet om op te scheppen over mijn "bereidheid om bij te dragen". Dat doe ik op dat andere forum ook niet. Ik heb Lisa in de afgelopen jaren ook meerdere keren per PM aangeboden om een vrijwillige bijdrage te doen en daar is telkens niet of afwijzend op gereageerd.
't Gaat wel om de stupiditeit dat er advertorials zijn terwijl die niet nodig zouden zijn als je mensen in staat stelt een vrijwillige bijdrage te doen. En dat de belangen van adverteerders om advertorials te kunnen zetten goedgepraat worden onder het motto "anders is het forum niet te betalen". Het wordt door de forumbeheerders telkens gepresenteerd alsof advertenties + advertorials vs vrijwillige bijdragen "alles-of-niets"-keuzes zijn. En dat klopt mijns inziens dus niet, je kunt prima en-en doen om het aantal en de plek van de advertenties op zo'n manier te bepalen dat het niet irritant wordt. En sorrie Pamela, maar advertorials zijn voor mij irritant genoeg om jullie home-page niet meer op regelmatige basis te willen bekijken.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Hexley
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Slechts 100GB de maand of is dit een tik fout en toch 1000+GB?Pamela- schreef: Wat betreft de bijdrage op persoonlijke titel vind ik een erg mooi gebaar maar vraag me af hoe reeel het is en hoever we komen als we daar op zouden moeten draaien. Met 80000 hits per maand, over de 100 GB dataverkeer maakt het een behoorlijke site en daar hangen nou eenmaal flinke kosten aan vast.
Om eerlijk te wezen 100GB is niet extreem veel hoor, en de kosten vallen ook wel mee.
Normale webhosting: 1000GB dataverkeer, 10GB disk. Kosten: 15,99
Virtual server: 1000GB dataverkeer, 10GB disk. Kosten: 15,00
Dedi server: 1000GB dataverkeer, 20GB disk. Kosten: 29,00
Ben je ook direct van je DB "probleem" af.
Ik vermoed dat jullie bij WideXS zitten en dat is gewoon een erg dure toko.
Die ook nog eens een hoop lucht verkopen, hun "Virtual Servers" dat is gewoon webhosting.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Frederique,Frederique_ schreef:'t Gaat wel om de stupiditeit dat er advertorials zijn terwijl die niet nodig zouden zijn als je mensen in staat stelt een vrijwillige bijdrage te doen.
Ik vind jouw woordkeus beledigend. Het is tot nu toe een welbewuste keus gemaakt om hoe wij met onze leden willen omgaan. Hoe wij aan het geld willen komen om de site open te houden. Moeten wij onze handen af en toe openhouden en vragen om vrijwillige bijdragen of niet. Dat jij dat stupide vindt, is jouw goede recht, maar hou dat voor jezelf. Wij hebben liever een zakelijke relatie, waarmee je op schrift afspraken kunt maken, met de mensen die ons in staat houden om de site in de lucht te houden, dan dat wij geheel of gedeeltelijk afhankelijk zijn van de goedheid en welwillendheid van de leden. Dat jij dat op een andere manier doet bij jouw forum is jouw goede recht. Maar, zoals ik al eerder heb aangegeven, wanneer je zulke vergelijkingen trekt, en dan het woord stupide in de mond neemt met betrekking tot onze site, dan ben je te ver gegaan.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
@Frederique: Dit vind ik bvb echt niet stupidePamela- schreef:Ik ben blij met onze adverteerders en horende van hun hoeveel klanten ze krijgen via onze site maakt het voor mij een positief iets.
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- ForumFan
Doet mij denken aan een andere site waar ik mij ooit heb ingeschreven. Op de één of andere manier kan ik er niet van afkomen maar krijg dus nog steeds hun wekelijkse email met eerst een ellenlange tekst om toch maar wat te donateren om hun site draaiende te houden ondanks een ledental van boven de 10.000. Knap lastig als je eerst een tijdje moet scrollen om het voor mij interessante item te kunnen vinden
Nee dan maar advertenties of nieuwsberichten van de adverteerders. Ik denk maar zo "misschien iets interessants voor mij erbij?" Zo niet dan hóef ik
dat niet te lezen.
Overigens is dit ook een topic wat steeds terugkomt bij Frederique
Nee dan maar advertenties of nieuwsberichten van de adverteerders. Ik denk maar zo "misschien iets interessants voor mij erbij?" Zo niet dan hóef ik
dat niet te lezen.
Overigens is dit ook een topic wat steeds terugkomt bij Frederique
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- lightningbolt
- ForumFan
Hoi,
Iedereen moet maar geloven wat hij/zij wil.
Maar ik heb wel knappere kunstjes gezien dan wat dingen noemen uit iemands leven.
Anywho, zweef vrolijk verder zou ik zeggen, dat heb ik ook een tijd gedaan, niks mis mee.
Geef er alleen geen geld aan uit, da's alles.
Ik raad trouwens iedereen aan die gelooft in dit soort dingen om, als je er aan kan komen, "messiah" van Derren Brown te bekijken.
Hierin worden diverse paranormalen, etc geconfronteerd met een heel speciaal persoon met geweldige gaven.
Probleem is alleen, hij is nep en hoopt heel erg dat men hem ontmaskerd.
Helaas, alle "experts" slikken alles voor zoete koek.
Joanie
Iedereen moet maar geloven wat hij/zij wil.
Maar ik heb wel knappere kunstjes gezien dan wat dingen noemen uit iemands leven.
Anywho, zweef vrolijk verder zou ik zeggen, dat heb ik ook een tijd gedaan, niks mis mee.
Geef er alleen geen geld aan uit, da's alles.
Ik raad trouwens iedereen aan die gelooft in dit soort dingen om, als je er aan kan komen, "messiah" van Derren Brown te bekijken.
Hierin worden diverse paranormalen, etc geconfronteerd met een heel speciaal persoon met geweldige gaven.
Probleem is alleen, hij is nep en hoopt heel erg dat men hem ontmaskerd.
Helaas, alle "experts" slikken alles voor zoete koek.
Joanie
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Wat jammer nou, Frederique... want hierdoor mis je een interview met iemand, die in levende lijf jouw argumenten tov passabiliteit bekrachtigd: ‘Ik ben te lelijk voor een doorsnee meisje’Frederique_ schreef:En sorrie Pamela, maar advertorials zijn voor mij irritant genoeg om jullie home-page niet meer op regelmatige basis te willen bekijken.
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes