vraag gesteld maar geen antwoord gekregen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef: Nou, pre ops en transgenders worden door bepaalde mensen vaak omschreven als vrouwen met wat "extra's".
Ok, duidelijk.....alleen was het dus absoluut niet zo bedoeld.
Morbide schreef:Je kunt gewoon liegen op profielensites.
Dat kan idd...Ik ga er alleen vanuit dat mensen in dit geval (een profiel onder 'soortgenoten') niet , of toch zo min mogelijk, 'liegen'.
Misschien beetje naief, maar zo kijk ik er wel tegenaan.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

johnn schreef:Even nog een kleine aanvulling op (o.a.) het bericht van Pamela

Dit ligt wat lastiger dan een serie klachten over iemand.
Zie ook http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=5451
Marian claimt dus dat een ander onder haar naam dit doet.
Zoals Pamela al zegt: het heeft onze aandacht en we zijn ermee bezig.
hoi John
ik kende die topic al maar ik weet gewoon dat zij het is want zij heeft mij dus een mail gestuurd waarin ze dus vermeld dat zij het wel geschreven heeft..Ik weet ook zeker dat dit persoon het is want weet hoe ze typt en schrijft vandaar dat ik zeker weet dat het mariane is..
hier dus de mail die ze mij gestuurd heeft lijkt me stug dat een ander onder haar naam dit zou sturen met mailadres erbij..

Van: mariane van brabant E-mail: marian-dejong@live.nl De bezoeker zei: ------------------------------
oke ik was het dus wel maar ik zo u zou grag eens u kontje willen likke
------------------------------
Dit bericht is verzonden via de mail functionaliteit in de Profielen sectie van www.travestie.org. We nemen geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van dit bericht.
Groetjes Prescilla
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

John, ik vrees dat er best wel een aantal mensen liegen op profielen sites. Ook over t* gebeuren. Jaren geleden eens een keer gechat met iemand die pre-op ts was en in behandeling in Amsterdam was. Het bleek al heel vlug nep te zijn, want op de vraag wie de coördinator van het genderteam was kreeg ik geen antwoord. En ik kan niet geloven dat er iemand al enige tijd bij het VU kan lopen zonder Jos Megens te kennen, ook andere dingen klopte gewoon niet. Toen heb ik de chat maar afgebroken.
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Nannette schreef:John, ik vrees dat er best wel een aantal mensen liegen op profielen sites. Ook over t* gebeuren. Jaren geleden eens een keer gechat met iemand die pre-op ts was en in behandeling in Amsterdam was. Het bleek al heel vlug nep te zijn, want op de vraag wie de coördinator van het genderteam was kreeg ik geen antwoord. En ik kan niet geloven dat er iemand al enige tijd bij het VU kan lopen zonder Jos Megens te kennen, ook andere dingen klopte gewoon niet. Toen heb ik de chat maar afgebroken.
Hoi Nannette,
Zoals ik al aangaf ben ik me ervan bewust dat er gelogen wordt, maar ik ga er tevens vanuit dat dit een kleine minderheid zal zijn.
toegegeven, exacte cijfers heb ik niet....is meer gebaseerd op eigen ervaring en gevoel.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik verwacht ook dat het er maar heel weinig zullen zijn, maar we mogen ons er wel bewust van zijn dat ze er zijn......
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

johnn schreef:
Morbide schreef: Nou, pre ops en transgenders worden door bepaalde mensen vaak omschreven als vrouwen met wat "extra's".
Ok, duidelijk.....alleen was het dus absoluut niet zo bedoeld.
Jammer, ik dacht dat je grappen zat te maken en wou meedoen. =P
johnn schreef:
Morbide schreef:Je kunt gewoon liegen op profielensites.
Dat kan idd...Ik ga er alleen vanuit dat mensen in dit geval (een profiel onder 'soortgenoten') niet , of toch zo min mogelijk, 'liegen'.
Misschien beetje naief, maar zo kijk ik er wel tegenaan.
Ehm, als ik nou aan travestie deed en ik zou een profiel voor mijn andere ik aanmaken waarin staat dat ik man ben en Henk heet, dan zit ik toch al te liegen?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

lightningbolt schreef:
Lisa met een S schreef:Tja, dan had niemand ooit onder de naam van een andere persoon een berichtje kunnen plaatsen bij een profiel van een andere, nietwaar, Patricia?

Lisa
Mijn profiel werd destijds volgestort met weet ik wat voor vuile berichten. Onder een andere naam. Maar ik wist wel wie het was. Dus heb ik het profiel van diegene ook weer volgestort onder een andere naam.
Dus, als ik het goed begrijp, wilde je revanche tegen Mina, Vicky, Anja en Anna voor wat ze jou hadden aangedaan?

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... 4510#74510

Zo heb ik het destijds niet gelezen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

ja dat klopt Mina heeft destijds Patricia's haarextensions in brand gestoken maar ze hebben het inmiddels bijgelegd,

Maar die komt niet meer terug want ze is nog steeds boos dat Lisa haar voor kale homo uit heeft gescholden (dus als kale man, die als man op mannen valt).
Dat is dus 3 keer man! en daarop van de website afgegooid!
Gemene heks! :)

Elsie
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Is dit de afdeling "oude koeien"?

Groetjes,

Frederique
... ga toch krassen!
Kijk ook eens op de genderkalender !
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Zo dan nog maar even een keer het bericht schrijven want krijg er dus geen antwoord op...

hoi John
ik kende die topic al maar ik weet gewoon dat zij het is want zij heeft mij dus een mail gestuurd waarin ze dus vermeld dat zij het wel geschreven heeft..Ik weet ook zeker dat dit persoon het is want weet hoe ze typt en schrijft vandaar dat ik zeker weet dat het mariane is..
hier dus de mail die ze mij gestuurd heeft lijkt me stug dat een ander onder haar naam dit zou sturen met mailadres erbij..

Van: mariane van brabant E-mail: marian-dejong@live.nl De bezoeker zei: ------------------------------
Dit bericht is verzonden via de mail functionaliteit in de Profielen sectie van www.travestie.org. We nemen geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van dit bericht.

Neem aan dat dit soort mails dus wel aantoonbaar zijn al bewijs dat het dus wel degelijk om mariane van brabant gaat en niet om een ander persoon..want hoe moeilijk is het om iemand van een ip ban te voorzien en dus ook niet meer op de site kan komen...
Groetjes Prescilla
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi Allen,

Mariane heeft inmiddels een ban.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Pamela- schreef:Hoi hoi Allen,

Mariane heeft inmiddels een ban.

Pamela
dank je pamela hier heb ik dus lang op zitten wacxhten en zal nu dus ook al die berichten uit mijn profiel halen van haar..ben blij dat er geluisterd wordt hier naar de mensen..Fijn weekend allemaal
Groetjes Prescilla
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Prescilla schreef:hier dus de mail die ze mij gestuurd heeft lijkt me stug dat een ander onder haar naam dit zou sturen met mailadres erbij..

Dit bericht is verzonden via de mail functionaliteit in de Profielen sectie van www.travestie.org. We nemen geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van dit bericht.[/b]

Neem aan dat dit soort mails dus wel aantoonbaar zijn al bewijs dat het dus wel degelijk om mariane van brabant gaat en niet om een ander persoon..
A) Wanneer je een e-mail opstuurt via de e-mail functie van een profiel, kan je elke willekeurig e-mailadres invullen, zelfs een nepadres. Het is geen enkel bewijs dat degene wiens naam daar staat degene is die werkelijk de e-mail heeft verzonden. Ik zou niet alleen op basis hiervan iemand bannen.

B) Zoals de terugkeer van Patricia en Mila bewijzen, is het mogelijk om een IP ban voor het forum te omzeilen. Overigens is een IP ban van het forum niet gelijk aan een IP ban voor de site als geheel, en bij mijn weten doen wij dat in het algemeen niet.

En voor wat betreft de bewering van Elsie over wat ik heb gezegd over Mina, beschouw ik dat als laster, tenzij Elsie in staat is om dat hard te maken met bewijs. Dus of met een link naar de desbetreffende posting, of met een verontschuldiging komen en niet meer herhalen.

Lisa
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Lisa met een S schreef:B) Zoals de terugkeer van Patricia en Mila bewijzen, is het mogelijk om een IP ban voor het forum te omzeilen.
Hoezo omzeilen? Op een gegeven moment, ik dacht dat het ergens begin december was (kan me vergissen) kon ik gewoon weer op het forum komen. Ik kreeg dus niet meer die melding van "Je bent verbannen van dit forum". Toen ging ik ervan uit dat jullie die IP-ban hadden opgeheft. Dus ik heb niets omzeild.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Jouw IP adres is anders dan degene die je als Patricia1979 gebruikte.

Lisa
Plaats reactie