Prescilla schreef:hier dus de mail die ze mij gestuurd heeft lijkt me stug dat een ander onder haar naam dit zou sturen met mailadres erbij..
Van: mariane van brabant E-mail: marian-dejong@live.nl De bezoeker zei: ------------------------------
oke ik was het dus wel maar ik zo u zou grag eens u kontje willen likke ------------------------------
Dit bericht is verzonden via de mail functionaliteit in de Profielen sectie van
www.travestie.org. We nemen geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van dit bericht.[/b]
Neem aan dat dit soort mails dus wel aantoonbaar zijn al bewijs dat het dus wel degelijk om mariane van brabant gaat en niet om een ander persoon..
A) Wanneer je een e-mail opstuurt via de e-mail functie van een profiel, kan je elke willekeurig e-mailadres invullen, zelfs een nepadres. Het is geen enkel bewijs dat degene wiens naam daar staat degene is die werkelijk de e-mail heeft verzonden. Ik zou niet alleen op basis hiervan iemand bannen.
B) Zoals de terugkeer van Patricia en Mila bewijzen, is het mogelijk om een IP ban voor het forum te omzeilen. Overigens is een IP ban van het forum niet gelijk aan een IP ban voor de site als geheel, en bij mijn weten doen wij dat in het algemeen niet.
En voor wat betreft de bewering van Elsie over wat ik heb gezegd over Mina, beschouw ik dat als laster, tenzij Elsie in staat is om dat hard te maken met bewijs. Dus of met een link naar de desbetreffende posting, of met een verontschuldiging komen en niet meer herhalen.
Lisa