Verplaatste draden
Moderator: Moderators
- anjatheefee
- ForumFan
- anjatheefee
- ForumFan
Ik voelde me als tv/tg trouwens helemaal niet ondergesneeuwd, ik vond het juist interessant. Wat staat me te wachten als ik verder ga, bijvoorbeeld. Ik mag het blijkbaar niet bekijken (van de redactie wel te verstaan, de posters hadden er blijkbaar geen moeite mee; behalve een enkele dan die er gegoegeld van werd)
-
- dagelijks aanwezig
-
- Eredivisie
thea_ts
Nou nee, die post op ts hiv topic hoort niet thuis op het ts forum hoor. Melina blijkt de enige ts te zijn die het onveilig doet. Mijn voorstel: dat topic verhuizen naar bv het forum van het Aidsfonds oid. Of naar een forum voor psychiatrisch patienten.......of misschien bestaat er wel een forum voor hiv besmette psychiatrisch patienten?
Zeg achterlijk "kutwijf", je lijkt Patricia wel.
Alsof heel de wereld vandaag de dag constant met een condoom seks heeft.
Je merkt wel dat je nog steeds heel erg gefrustreerd rondloopt.
Ik ben gewoon een vrouw en vrij gewoon met leuke mannen als ik daar zin in heb.
En dat gaat heel erg goed en heel natuurlijk.
Een condoom is gewoon een storende factor, misschien begrijp je dat nog wel op een dag. Wie weet als je eens van de grond kan gaan natuurlijk.
Groetjes,
Melina
Nou nee, die post op ts hiv topic hoort niet thuis op het ts forum hoor. Melina blijkt de enige ts te zijn die het onveilig doet. Mijn voorstel: dat topic verhuizen naar bv het forum van het Aidsfonds oid. Of naar een forum voor psychiatrisch patienten.......of misschien bestaat er wel een forum voor hiv besmette psychiatrisch patienten?
Zeg achterlijk "kutwijf", je lijkt Patricia wel.
Alsof heel de wereld vandaag de dag constant met een condoom seks heeft.
Je merkt wel dat je nog steeds heel erg gefrustreerd rondloopt.
Ik ben gewoon een vrouw en vrij gewoon met leuke mannen als ik daar zin in heb.
En dat gaat heel erg goed en heel natuurlijk.
Een condoom is gewoon een storende factor, misschien begrijp je dat nog wel op een dag. Wie weet als je eens van de grond kan gaan natuurlijk.
Groetjes,
Melina
- anjatheefee
- ForumFan
Misschien zijn degenen die chatten wel anderen dan degenen die forums vullen (ik heb het niet bekeken trouwens).
De beste forums zijn degenen waar veel gereageerd wordt, lijkt me belangrijker dan dat er toevallig iets tussen staat wat me niet aanspreekt. Als het onderwerp me niet aan staat dan lees ik het verder niet en ik heb helemaal geen last van "transen" of van wie dan ook.
Van muggen trouwens ook niet, want het is lente hè ! (of toch nog niet, of hoor ik toch een mug? flap, nou die is dood)
De beste forums zijn degenen waar veel gereageerd wordt, lijkt me belangrijker dan dat er toevallig iets tussen staat wat me niet aanspreekt. Als het onderwerp me niet aan staat dan lees ik het verder niet en ik heb helemaal geen last van "transen" of van wie dan ook.
Van muggen trouwens ook niet, want het is lente hè ! (of toch nog niet, of hoor ik toch een mug? flap, nou die is dood)
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik ben het met Arike eens. Ik ben zelf -heel- veel threads gestart die strikt genomen misschien beter onder het TG-forum hadden gepast (en misschien volgens sommigen zelfs wel onder het TS-forum). Ik heb me bij mijn keuze voor de plek waar ik een thread start altijd heel bewust afgevraagd:
1) Is het -echt- nodig om dit op een besloten deel van een forum te posten? Zo nee, dan doe ik het -per definitie- op forum algemeen, om ook de TV's zoveel mogelijk mee te laten lezen.
2) Als mijn privacy teveel in het geding zou komen heb ik het op het TG-forum gepost.
3) Ik heb bewust nooit toegang gevraagd tot het TS-forum. Waarom zou ik ook? Het TG-forum is ook beschermd en ik ken niet zoveel waarde toe aan het verschil tussen TG en TS.
Ik zou het erg pijnlijk vinden als een bewust door mij gestarte thread ineens in het TS-vakje zou verdwijnen. Ik weet niet -of- dit gebeurd is. Als het gebeurd is mijn dringende verzoek om het terug te plaatsen op forum algemeen.
Groetjes,
Frederique
1) Is het -echt- nodig om dit op een besloten deel van een forum te posten? Zo nee, dan doe ik het -per definitie- op forum algemeen, om ook de TV's zoveel mogelijk mee te laten lezen.
2) Als mijn privacy teveel in het geding zou komen heb ik het op het TG-forum gepost.
3) Ik heb bewust nooit toegang gevraagd tot het TS-forum. Waarom zou ik ook? Het TG-forum is ook beschermd en ik ken niet zoveel waarde toe aan het verschil tussen TG en TS.
Ik zou het erg pijnlijk vinden als een bewust door mij gestarte thread ineens in het TS-vakje zou verdwijnen. Ik weet niet -of- dit gebeurd is. Als het gebeurd is mijn dringende verzoek om het terug te plaatsen op forum algemeen.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- anjatheefee
- ForumFan
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Lijkt me meer een vraag voor subforum algemeen?
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- anjatheefee
- ForumFan
-
- dagelijks aanwezig
-
- Eredivisie
anjatheefee
Dat topic met die onveilige transsooisex dan ook graag verplaatsen naar die transhoek a.u.b.
Smerig topic, hoort hier niet thuis in de nette travolounge.
Neen dat begrijp ik wel.
Als je die contact advertenties eens leest, dan weet je meteen dat je op een heel nette travosite zit.
Maar jullie mogen als travestiet gerust zelf een topic starten over jullie seksuele beleving 'als vrouw' hoor.
Hoe gaat dat dan als travestiet ?
Groetjes,
Melina
Dat topic met die onveilige transsooisex dan ook graag verplaatsen naar die transhoek a.u.b.
Smerig topic, hoort hier niet thuis in de nette travolounge.
Neen dat begrijp ik wel.
Als je die contact advertenties eens leest, dan weet je meteen dat je op een heel nette travosite zit.
Maar jullie mogen als travestiet gerust zelf een topic starten over jullie seksuele beleving 'als vrouw' hoor.
Hoe gaat dat dan als travestiet ?
Groetjes,
Melina
- anjatheefee
- ForumFan
- anjatheefee
- ForumFan