Zien mensen transen als echte vrouwen?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

wat denkt u!

ja ku*t is man lu*l is vrouw... lol, je begrijpt wel wat ik bedoel en dus als je een post op trans bent, zijn het alleen heteroseksuele mannen die op je kunnen vallen
8
62%
Alleen bi seksuele mannen en wanna be TS-en en kasttravestieten en mannen die niks beters kunnen krijgen vallen op transen
4
31%
Alleen heteroseksuele mannen vallen op transen, het liefst met piemel omdat ze dan niet hoeven toe te geven dat ze homo zijn
0
Geen stemmen
wat *** je nou ik doe alleen aan lesbische knuffelsex
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 13

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou, het is allemaal het risico waard Betteke......dead or alive.....ik ken haar, had ze het niet gedaan, had ze het sowieso niet kunnen navertellen :roll:

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Je hebt de poll 20 minuten te vroeg geplaatst, dan was het 1 april geweest.
Maar serieus, ik kan geen antwoord geven op de vraag omdat de vraag en de keuzes totaal niet in overeenstemming zijn met elkaar.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Joyy schreef :

sjah sommige hebben wat meer geluk

al geloof ik heilig dat er op mijn 37ste nog best wat van mij te maken is


Uiteraard, er is tegenwoordig zoveel mogelijk.
Het is wel een lange reis ......al is het leven soms echt wel prachtig.
Zowel tijdens als na de transitie.
Het is opvallend hoe weinig last ik eigenlijk heb in mijn dagelijks leven van mijn achtergrond.
het is allemaal zo normaal geworden .....je hebt na enige tijd nog zo weinig nodig om je in je gewenste gender te profileren.
Gewoon jezelf zijn en dan gaat dat eigenlijk vanzelf.
Al geef ik graag toe dat ik zeker 3 jaar lang me regelmatig heb zitten afvragen, zien ze het aan mij ?
Die twijfels zijn nu gelukkig helemaal weg en dat straal je dan ook gewoon uit .....gewoon een vrouw met veel zelfvertrouwen.
En niemand op de wereld die nog twijfelt aan je gender/geslacht.
Voor het eerst geniet ik voor de volle 100% van het leven dat ik eigenlijk altijd gewild heb.
Dromen zijn bedrog, maar heel af en toe komen ze toch uit.

Groetjes,

Melina
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

...ik heb me nooit afgevraagd "zien ze het aan mij"...
...ik zal het me voorlopig ook wel niet afvragen...

Ik zie het als -het- voordeel van niet-passabel zijn: je hoeft nooit iets uit te leggen want ze zien wel hoe je het bedoelt. :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Frederique_ schreef:Ik zie het als -het- voordeel van niet-passabel zijn: je hoeft nooit iets uit te leggen want ze zien wel hoe je het bedoelt. :wink:
Nou snap ik het niet meer....
In de spiegel zag je 99% vrouw toch, na een paar weken een beetje hormonen?

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik wel,
Een ander niet...

:wink:

Vandaag nog bij de Burger King: "Wilt u er nog mayonaise bij, MENEER?Alstublieft MENEER!"

En dan "meneer" niet op zo'n vriendelijke toon van "ik zie gewoon een man en zie -dus- geen vrouw en daarom zeg ik meneer" (zoals tot een paar maand geleden).
Nee, "meneer" op een harde toon van "ik zal het er wel even inwrijven dat ik uw gedrag niet tolereer, MENEER, en daarom roep ik in elke zin minimaal 1x meneer, MENEER, en als het zo uitkomt roep ik nog een collega erbij en dan roep ik 'Wilt u er misschien een servetje bij, MENEER!, zodat mijn collega ook nog even kan kijken, MENEER!". Is me de afgelopen paar weken een keer of drie overkomen...

En ja, ik zie telkens een vrouw in de spiegel als ik in de spiegel kijk. Dat is wel een heerlijk gevoel.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Burger King s*cks grote tijd meid.
Goede reden om eens gezond te gaan eten!

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hmmm... Het grote voordeel is wel dat ik in de trein kan eten en dus geen tijd kwijt ben aan eten. Het tweede grote voordeel is dat het als "trakteren" voelt na een epilatiebehandeling :wink:

Zeker als je de barbeque-lucht van je eigen epilatie nog in de neus hebt smaakt er niets lekkerders dan een hamburger :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Lieffie,
Juist na een epilatie doe je jezelf een groot plezier door je te trakteren op een flinke salade!
En ook door daar een uurtje de tijd voor te nemen.
Morbide, zeg dan ook eens iets!

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Frederique_ schreef:...ik heb me nooit afgevraagd "zien ze het aan mij"...
tuurlijk wel

je maakt mij niet wijs dat je dat nog geen enkele keer hebt gedacht
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

transgenderhomo schreef:
Frederique_ schreef:Ik zie het als -het- voordeel van niet-passabel zijn: je hoeft nooit iets uit te leggen want ze zien wel hoe je het bedoelt. :wink:
Nou snap ik het niet meer....
In de spiegel zag je 99% vrouw toch, na een paar weken een beetje hormonen?

Sticky
Dat heeft idd te maken met hoe je jezelf ziet, niet met hoe anderen je zien...wat heb jij gestemd in de poll? :lol: 8)
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Mina_ schreef:wat heb jij gestemd in de poll? :lol: 8)
Er zit niet echt een antwoord bij waar ik iets mee kan.
Maar nu je het zo vraagt, zien mensen mij als echte vrouw?
Als ik gewoon over straat ga vaak wel. Als mensen beter kijken zien ze het meestal wel. En behandelen me vervolgens nog steeds als vrouw, fijn is dat. Dus ergens klopt het plaatje dan toch wel.

En of mijn lover me als echte vrouw ziet? Echt niet... wel als transgender, hij begrijpt wel dat ik een meisje ben en verder gaat het veel meer over de personen die we zijn.

Uitspraken als "volg je hart" en "het gaat om je mens-zijn" zijn dan ook beter aan me besteed dan een paar maanden geleden.

Zijn we toch nog allemaal mensjes :P

Sticky
Vrouw
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Wat verwacht je Frederique als jij zich als una mezzo seniora presenteerd :roll:

Ik heb net met mun colegas in Chiasso geprobeert de hoeren verschut te laten lopen in un tent waar de kleine Becks al 15 zwitserse frank kost.....het is me niet gelukt, want geen een zag me als man :roll:

En nee, ik liep gewoon bij, hoe je me op de bedrijfswebsite ziet.....slonsig als altijd.....in gewone t-shirt, sweatshirt, strechjeans en legerkisten....en zonder makeup....

.....vooraf boven bij Giovanni na het eten vroeg me un lesbienne op z'n italiaans....zeg je hebt wel iets mannelijke trekken meid.....dus ik gokte maar dat ik tenminste een van de hoeren zover kreeg later in die pokkedure tent, dat ze me als man zagen......mis gegokt.....helaas, niks gemeneer..... :roll:

tjaaaaa.....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
suzanamsterdam
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: zo apr 06, 2008 15:38
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: Zien mensen transen als echte vrouwen?

Bericht door suzanamsterdam »

Mina_ schreef:Zien mensen transen als echte vrouwen en potentiele partners ook... ooof? zijn die partners dan bi ipv heteroseksueel, aan u de vraag!
Zo veel mensen zoveel meningen hoe men ons ziet. Zelf ben ik al 16 jaar hetro vrouw en stel de eis dat een partner mij ook zo ziet. Wat mensen denken schrik je soms van. De een vind ons vlees nog vis de ander ziet je wel zo als je je voelt weer een ander vind je op en top vrouw mits je wel je penis nog hebt omdat ze die zo graag hebben en wanneer ie eindelijk is verdwenen vinden ze dat ze net zo goed een echte vrouw kunnen nemen hahaha zo zie je maar zo veel mensen zo veel meningen.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mijn mening (voor wat'ie waard is):
homo = mens
seksueel = zin in seks

Ieder mens die zin in seks heeft is homoseksueel

:wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie