Is er verschil te zien tussen een neovagina en een biovagina

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Ik weet niet goed of er veel verschil te zien is tussen een echte en een minder echte. Vooral de bever shots van de neovagina zoals je ze op internet vaak ziet zijn niet echt charmant te noemen. Ik wil wel is een aantal foto's zien waarbij je het resultaat ziet als ze gewoon rechtopstaat en de benen bij elkaar.

Verder weet ik eigenlijk niet of je veel verschil ziet.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

De een zegt wel dat ie het meteen ziet, de ander niet. Maar ook elke biologische vrouw is anders. En ook een chirurg zal niet bij elke patiënt exact dezelfde vagina en schaamlippen kunnen maken, tenzij hij er extreem veel tijd aan besteed.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Leonie schreef: Ik wil wel is een aantal foto's zien waarbij je het resultaat ziet als ze gewoon rechtopstaat en de benen bij elkaar.
Ongepaste nieuwsgierigheid vind je ook niet?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik zou zeggen zoeken maar. Er zullen vast wel post-op ts zijn met naaktfoto's op hun webpagina, goed googlen en je vind ze wel.... Ik ga zo'n foto echter nooit ergens plaatsen, zelfs niet anoniem.
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Morbide schreef:
Leonie schreef: Ik wil wel is een aantal foto's zien waarbij je het resultaat ziet als ze gewoon rechtopstaat en de benen bij elkaar.
Ongepaste nieuwsgierigheid vind je ook niet?
Ja misschien wel, ik vraag ook niet of iemand dat voor mij wil doen. Maar het is wel iets wat ik me afvraag, hoe ziet dat er nu eigenlijk uit.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Leonie schreef:
Ja misschien wel, ik vraag ook niet of iemand dat voor mij wil doen. Maar het is wel iets wat ik me afvraag, hoe ziet dat er nu eigenlijk uit.
Dat heb ik nou nooit begrepen. En geloof me, ik heb heel wat mag ik zien vragen met nee moeten beantwoorden. Erg vervelend als je van een compleet mens tot een wandelend operatie resultaat wordt gereduceerd.

Maar goed, mocht je nieuwsgierigheid blijven branden, dan kun je gaan google-en zoals Nannette zegt, if gewoon een post op in het wild zoeken en haar het bed in praten. Kun je meteen ook even voelen...
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

Leonie schreef:Ik wil wel is een aantal foto's zien waarbij je het resultaat ziet als ze gewoon rechtopstaat en de benen bij elkaar.
Zie:
http://www.gobeg.com/transsexualitaet/O ... rege_1.htm
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

Morbide schreef:
Leonie schreef: Ik wil wel is een aantal foto's zien waarbij je het resultaat ziet als ze gewoon rechtopstaat en de benen bij elkaar.
Ongepaste nieuwsgierigheid vind je ook niet?
wat een onzin zeg!!!! kan me best voorstellen (ook als je GEEN trans bent, die mensen hebben nl ook recht op leven) dat sommige mensen nieuwsgierig zijn om wat voor reden dan ook om eindresultaten te zien.
Suggereer je hier dat leonie resultaten wil zien om seksueel opgewonden van te raken of zoiets..????
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

Morbide schreef:
Leonie schreef:
Ja misschien wel, ik vraag ook niet of iemand dat voor mij wil doen. Maar het is wel iets wat ik me afvraag, hoe ziet dat er nu eigenlijk uit.
Dat heb ik nou nooit begrepen. En geloof me, ik heb heel wat mag ik zien vragen met nee moeten beantwoorden. Erg vervelend als je van een compleet mens tot een wandelend operatie resultaat wordt gereduceerd.

Maar goed, mocht je nieuwsgierigheid blijven branden, dan kun je gaan google-en zoals Nannette zegt, if gewoon een post op in het wild zoeken en haar het bed in praten. Kun je meteen ook even voelen...

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

ahum was jij niet benieuwd naar neovagina's dan voordat je aan je transitie begon?? wat heb jij weinig begrip voor transjes die aan het begin van hun transitie staat en zorgen hebben over de operatie??
Elk transje wil toch wel het liefst resultaten zien, het liefst in het echt lijkt me, en niet om aan te voelen ! :o :o beetje geschokt door je reactie
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik kreeg ooit ongevraagd een foto van een trotse kersverse post-op. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo op resultaat gelet heb.

Irene
Kleine stapjes
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Morbide schreef:
Leonie schreef:
Ja misschien wel, ik vraag ook niet of iemand dat voor mij wil doen. Maar het is wel iets wat ik me afvraag, hoe ziet dat er nu eigenlijk uit.
Dat heb ik nou nooit begrepen. En geloof me, ik heb heel wat mag ik zien vragen met nee moeten beantwoorden. Erg vervelend als je van een compleet mens tot een wandelend operatie resultaat wordt gereduceerd.

Maar goed, mocht je nieuwsgierigheid blijven branden, dan kun je gaan google-en zoals Nannette zegt, if gewoon een post op in het wild zoeken en haar het bed in praten. Kun je meteen ook even voelen...
Ik vind je reactie nogal heftig. Ik vraag niet aan jou persoonlijk of je dat wil doen. Maar het internet is overvol met zeer oncharmante bevershots, waar je recht de neovagina in kijkt, en dat is dan wel oke? Het internet staat vol met rare vieze foto's van allerlei operaties. Of foto's van rare ziektes, die zie je genoeg. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de mogelijkheden en resultaten, that is it.

Er word in dit topic gevraagd of er verschil te zien is, dus kennelijk ben ik niet de enige die nieuwsgierig is. Het lijkt me wel prettig om ongeveer te weten wat je tussen je benen krijgt voor je op die tafel gaat liggen.
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Irene schreef:Ik kreeg ooit ongevraagd een foto van een trotse kersverse post-op. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo op resultaat gelet heb.

Irene
Meteen na zo'n ingreep lijkt het meer op een grote vleeswond denk ik...:S, mja dat hoe ik nu ook niet perse te zien. Ik heb een tijdje terug wel een 6 delig duco gezien van Marcie Bowers, waarin ze 12 transseksuelen helpt. Je krijgt daar ook een deel van de operatie te zien. Niet echt smakelijk maar wel boeiend, vond ik.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Valerie_ schreef: :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

ahum was jij niet benieuwd naar neovagina's dan voordat je aan je transitie begon?? wat heb jij weinig begrip voor transjes die aan het begin van hun transitie staat en zorgen hebben over de operatie??
Elk transje wil toch wel het liefst resultaten zien, het liefst in het echt lijkt me, en niet om aan te voelen ! :o :o beetje geschokt door je reactie
Nee. Ik had maar één doel voor ogen; weg met dat ding. En ik zie niet zomaar in iedereen een trans.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Leonie schreef: Ik vind je reactie nogal heftig. Ik vraag niet aan jou persoonlijk of je dat wil doen. Maar het internet is overvol met zeer oncharmante bevershots, waar je recht de neovagina in kijkt, en dat is dan wel oke? Het internet staat vol met rare vieze foto's van allerlei operaties. Of foto's van rare ziektes, die zie je genoeg. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de mogelijkheden en resultaten, that is it.
Sorry, maar ik heb geen rare vieze ziekte. Ik maak volgens sommige mensen misschien wel rare vieze foto's, maar dat is een heel ander verhaal. Waar jij nu de resultaten van een srs mee vergelijkt, dat slaat helemaal nergens op. Waar haal je godverdomme het lef vandaan om te zeggen dat als er foto's van rare ingrepen op internet staan dat er dan ook minstens een paar neo vagina's te vinden moeten zijn. Zoals jij ze wenst trouwens. Want de bestaande foto's zijn je niet goed genoeg.
Leonie schreef: Er word in dit topic gevraagd of er verschil te zien is, dus kennelijk ben ik niet de enige die nieuwsgierig is. Het lijkt me wel prettig om ongeveer te weten wat je tussen je benen krijgt voor je op die tafel gaat liggen.
Thank you captain Obvious. Duh! Natuurlijk is er verschil. Het is een vagina gemaakt door onze lieve heer de dokter. So what? Er zijn geen garanties vooraf. Nul. Je hebt 20% kans dat er mooi geen gevoel in je dure doos zit. Neem dat in gedachte maar eens mee voordat je op die tafel gaat liggen. Of hou gewoon op met als travestiet niet uit te sluiten dat je misschien ooit wel trans wordt.

PS het zal je vast niet ontgaan zijn dat ik jouw reactie heftig vind.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Morbide schreef:
PS het zal je vast niet ontgaan zijn dat ik jouw reactie heftig vind.
Ik heb een poging gedaan om een uitgebreide reactie geven, maar daar schiet ik/wij denk ik weinig mee op. Ik ben denk ik niet zo zorgvuldig met het schrijven van mijn reacties en word daardoor helemaal verkeerd begrepen. Of mijn nieuwsgierigheid naar srs resultaten zijn heel erg vreemd.

Verder wil k hier niet mee op reageren, voor mij stopt het hier met deze "discussie".
Plaats reactie