Kelly tegen de vertrutting

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Kelly tegen de verrutting?

Haha!
13
68%
Bah!
4
21%
Iets anders, ik stop het wel even in je doosje
2
11%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek_ schreef:
Zooo!! En wanneer kom jij naar het Noodles-café :lol: ?

En ja, je kan wel met haar lachen :lol: . Heeft ze nu al een eigen bedrijf?
Niet snel. Het is nogal een gedoe met de (niet) trein, een middagje Amsterdam vanuit Drachten.

Kelly is de primus inter pares onder de "chicks" in het filmpje. Het zijn haar angels. Ze is wel een vrouw in haar filmpjes, maar veel grootser dan de anderen. Of ze zichzelf nou als andersvrouw laat neerzetten of neerzet, dat weet ik niet. Wiens bedrijf het is dus ook niet. Ik vermoed dat het een joint venture is en dat het komkommerventen van Kelly afkomstig is en het flashen van een mannelijke regisseur. Het zou me helemaal niks verbazen als de regisseur een trava is.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Leonie schreef: HAHA, helemaal met je eens, ze gedraagt zich nogal..."blond" & "sexy".Nja, het is waarschijnlijk goed voor haar imago, heel veel anders kan ze geloof ik niet.
Dat is een act. Zie je dat echt niet? Ik vind het juist heel slim als je een luxe leventje kunt verdienen door op televisie te doen alsof je dom bent.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef: Of ze zichzelf nou als andersvrouw laat neerzetten of neerzet, dat weet ik niet. Wiens bedrijf het is dus ook niet. Ik vermoed dat het een joint venture is en dat het komkommerventen van Kelly afkomstig is
Ik had wel het gevoel dat zij met die komkommer een beetje inspeelt op de "meerwaarde" die trannies voor veel mannen hebben. En een knipoog naar die ouwe Martine Bijl reclames met de groenten van Hak zag ik er ook in.

*kuch* : prima inter pares?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

*kuchslikshitsorry*
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Leonie schreef:
Joyy schreef:jammer dat kelly zich zo onderhand op het niveau begeeft van de sbs reclames die je snachts nogal eens tegen komt

ik zie weinig verschil

of is dat nu juist weer vooruitgang?
HAHA, helemaal met je eens, ze gedraagt zich nogal..."blond" & "sexy".Nja, het is waarschijnlijk goed voor haar imago, heel veel anders kan ze geloof ik niet.
las eens een interview van haar waaruit niets leek op het image dat ze bewust doet uitstralen,of iig waarom iedereen haar schijnt te kennen

ze bleek niet op achterhoofd gevallen en wel degelijk wat dieper na te denken over aardse en minder aardse zaken

ik kon dat wel waarderen en dat ze voor de rest de draak steekt met zon beetje alles en zichzelf wanneer ze in de media is, ach so be it, voor zichzelf lijkt ze beter te weten en das prima
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik heb van een heel intelligente trans (Minx) gehoord dat Kelly absoluut niet dom is.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Morbide schreef:Ik heb van een heel intelligente trans (Minx) gehoord dat Kelly absoluut niet dom is.
Ik kan me vregissen, maar dan speelt ze het wel heel goed.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ook ik ken iemand die Kelly persoonlijk kent, zij bezweert me dat Kelly IRL inderdaad stukken slimmer is en dat het inderdaad een rolletje is.
En waarom niet? Katja Schuurman en Bridget Maasland hebben een tijdlang ook rolletjes rond "dom vrouwtje" zitten te spelen...

..en net als Katja en Bridget niet voor iedereen een rolmodel zijn geldt dat ook voor Kelly...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Leonie schreef:
Ik kan me vregissen, maar dan speelt ze het wel heel goed.
Ja. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

En spe(e)l(d)en we niet allemaal ooit een rol in dit leven? :roll:
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Leonie schreef:
Morbide schreef:Ik heb van een heel intelligente trans (Minx) gehoord dat Kelly absoluut niet dom is.
Ik kan me vregissen, maar dan speelt ze het wel heel goed.
naja, het befaamde antwoord op de vraag:

hoeveel hoeken heeft een vierkant?

Kelly: 5,

kun je toch niet serieus nemen en daaruit kun je wel opmaken dat er een hoop gegein achter de mediafiguur kelly schuilt

of het nou zo verstandig is om het typje domme trans zo ver door te voeren dat je bij de nationale iq quiz uitkkomt op een iq van 70 laat ik ff int midden

het was iig een kans om te laten zien wat ze op dat vlak werkelijk in huis had
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:En spe(e)l(d)en we niet allemaal ooit een rol in dit leven? :roll:
Ga nou niet beweren dat jij een mannenrol speelt, want dat is gewoon niet waar.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Morbide schreef: Ga nou niet beweren dat jij een mannenrol speelt, want dat is gewoon niet waar.
Wie zegt dat..........ik ben mezelf.......en soms meer mezelf dan op andere momenten.
Rollen heb ik ooit gespeeld in mijn verkeringsperiode, ik deed me toch heel anders voor dan ik in wezen was voor mijn schoonfamilie.

Daarna in veel mindere mate, maar Anita is een groot wezenlijk deel van de persoon die ik ben.
Ik ben dus man, en die rol hoef ik uiterlijk dus niet te spelen das simpel.
Wat ik verder ben is mijn persoonlijk iets en thuis moeilijk onder woorden te brengen nog, zoals jij beschrijft: een kastT*..........heb ik geen problemen mee.
Maar ik weet wel dat is vaker overdag als Anita denk dan als man...en dat al vele jaren.
Dus, zeg het maar.........het maakt mij niet uit wat iemand er van vind, als ik er zelf maar vrede mee heb en ermee kan leven.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Als Kelly bij de IQ show opeens op een iq van 120 was gekomen, was ze absoluut niet geloofwaardig meer gebleven in de rol die ze nu speelt voor publiek. Van mensen die haar kennen heb ik ook nooit de indruk gekregen dat ze echt dom is.
Ze is niet de ambassadrice voor de gemiddelde transseksueel, maar dat hoeft ze toch ook niet te zijn ? Wel vind ik dat bij de travestietenshow ze zich in bepaalde opzichten vrouwelijker gedroeg als dat ze nu doet op tv, maar ja, hoort ook echt bij de show nu. Het is wel goed dat ze het consequent volhoudt hetzelfde typetje neer te zetten.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Anitamichelle schreef:maar Anita is een groot wezenlijk deel van de persoon die ik ben.
<snip>
Maar ik weet wel dat is vaker overdag als Anita denk dan als man...en dat al vele jaren.
Ik snap er echt geen reet van als mensen zeggen "Ik was/ging als <vrouwennaam hier> blablabla"

Ik vraag me dan ook al een tijd af of zulke mensen niet schizofreen zijn in plaats van een gevalletje gid.

sommigen hebben het ook over "vrouwennaam" in de derde persoon.
Erg vaag vindt ik dat.

Ik ben ik, ik heb alleen soms andere kleding aan en wel of geen make up op...
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Plaats reactie