werk, of niet

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

wie van jullie werkt er en wie niet

ik werk
23
77%
ik werk niet
7
23%
 
Totaal aantal stemmen: 30

Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

tot nu toe 80 %werkenden, 20 % niet

ik dacht eerder aan 50/50 maar niet veel mensen hebben gestemd
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb heel bewust niet gestemd, omdat ik niet openlijk als vrouw werk.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

dat maakt niet uit, stond niet bij dat dat perse moet :wink:
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Nee maar dat vervuilt de uitkomst natuurlijk wel, want het maakt nogal veel verschil of je in je geboortegeslacht werkt of niet.

Irene
Kleine stapjes
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Irene schreef:Nee maar dat vervuilt de uitkomst natuurlijk wel, want het maakt nogal veel verschil of je in je geboortegeslacht werkt of niet.

Irene
+1
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Als het niet relevant is of je in het geboorte geslacht of juist het gewenste geslacht werkt, dan slaat het nergens meer op dat deze poll in open transigheid staat.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:Als het niet relevant is of je in het geboorte geslacht of juist het gewenste geslacht werkt, dan slaat het nergens meer op dat deze poll in open transigheid staat.
Enne, als je NIET werkt in je geboorte geslacht of gewenste geslacht? ;) :D

De dwi wil mij aan het werk maar ik ben nog helemaal niet klaar.
Eind van de maand eerste lasering, mag mijn gezicht dus niet meer epileren en ben daardoor ook diep ongelukkig en kom alleen buiten als het moet.

Vage figuren zijn dat trouwens daar.
Ik kom voor een gesprek en krijg te horen dat het met mij wel meevalt want hij had eigenlijk weer zo'n "mafkees/debiel" verwacht die hij had weg kunnen sturen en pas over 3 jaar weer eens mee te praten.
WTF!?
Ik heb nu dan ook contact gezocht met transvisie, kijken of die iets kunnen betekenen in deze.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

o.O Da's wel een erg vreemd compliment...

De term debiel gaat me wat te ver, maar ik kan niet ontkennen dat er heel wat mafkezen rondlopen binnen de T-etc gemeenschap. Misschien vormen ze zelfs wel de meerderheid.

Succes met het CWI. Die lui stuurden mij in m'n epilatie periode doodleuk naar school. Dat was een hel, niks mogen doen aan je haargroei en wel moeten proberen om een plekje als vrouw te veroveren in het eerste jaar van de HBO tussen jongeren aan het eind van hun puberteit.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:o.O Da's wel een erg vreemd compliment...

Vanwege dat ik niet bij de vu loop en wellicht geen gab onderga.
Morbide schreef: De term debiel gaat me wat te ver, maar ik kan niet ontkennen dat er heel wat mafkezen rondlopen binnen de T-etc gemeenschap. Misschien vormen ze zelfs wel de meerderheid.

Sja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. :oops: :D
Morbide schreef: Succes met het CWI. Die lui stuurden mij in m'n epilatie periode doodleuk naar school. Dat was een hel, niks mogen doen aan je haargroei en wel moeten proberen om een plekje als vrouw te veroveren in het eerste jaar van de HBO tussen jongeren aan het eind van hun puberteit.


Lekker dan!
Nou ja, zoiets heb ik nu ook, ik schaam me dood als ik zo rond moet lopen en ik verdom het om weer een stap terug te doen.
Ik heb te veel bereikt in een hele korte tijd om dat door zo'n idioot te laten verpesten. :evil:
Volgende week weer een gesprek, dan ga ik in vol ornaat en ik heb ook al gevraagd om met mevrouw aangesproken te worden. :P
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Werk in mn eigen bedrijf, doe ook veel buitendienst werk.Soms ook lichamelijk zwaar werk...........
Weinig personeel, dus moet zelf veel doen, maar geniet van iedere dag.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Morbide schreef:De term debiel gaat me wat te ver, maar ik kan niet ontkennen dat er heel wat mafkezen rondlopen binnen de T-etc gemeenschap. Misschien vormen ze zelfs wel de meerderheid.
Hmmm... Zoveel mafkezen ben ik tot dusver nog niet tegen gekomen binnen de T-etc gemeenschap. Tenzij je mafkees definieerd als iemand die iets doet wat de omgeving niet snapt, dan zijn wij namelijk inderdaad (vrijwel) allemaal mafkezen :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Jij vindt niemand een mafkees.

@Saartje, ik heb niet ervaren dat men mij bij het CWI als mafkees zag en dacht daarom dat je eerder doelde op fout rokje types. =P

Je had trouwens meteen in vol ornaat moeten gaan vind ik, maar goed da's niet mijn beslissing. Ik was/ben iig niet van het soort mensen voorzichtig te laten wennen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

kortzichtig morbide

kan ook zijn dat je nog niet in je gewenste geslacht werkt, maar daar wel plannen voor hebben en het bedrijf waar je werkt van op de hoogte gesteld hebben, tussenfase

kan ook zo zijn dat je problemen verwacht en derhalve uitwijkt naar ziektewet, of een andere baan, etcetc

mogelijkheden genoeg,de poll blijft relevant voor het open trans forum

en die mafkees zou ik snel negeren en uitwijken naar een andere lasergigant
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Dan had je die mogelijkheden in je poll moeten verwerken...

Welke lasergigant? Ik ging elektrisch epileren, iedere dag een uur.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Morbide schreef: Je had trouwens meteen in vol ornaat moeten gaan vind ik, maar goed da's niet mijn beslissing. Ik was/ben iig niet van het soort mensen voorzichtig te laten wennen.
Ik was als mezelf.
Ik loop elke dag in dameskleding maar draag wel een broek en gympen.
Lang haar, los, lange gelakte nagels, oorbellen, etc.
Maar een beetje make up (om die klote schaduw te verbergen) het beruchte kohllijntje ;) ,neutrale lipstick en geen nep borsten.

Het is best grappig want zo wordt ik vaker gemevrouwd, hoewel ik net besef dat de expositie ook hoger is zo natuurlijk hehe.

Het is een soort van veilige look waar ik me wel prettig bij voel voor dagelijks.

Vol ornaat is meer +rok/jurk, hakjes, borsten en full makeup eigenlijk...
Plaats reactie