Eerder paar maanden (6/8 was laaste update-datum), maar dat ligt niet aan mij
ik werk er pas sinds juli
Profielen
Moderator: Moderators
Dat kon je aan het begin van het jaar niet weten
En nu houd ik er over op...PHP 4 end of life announcement
[13-Jul-2007]
Today it is exactly three years ago since PHP 5 has been released. In those three years it has seen many improvements over PHP 4. PHP 5 is fast, stable & production-ready and as PHP 6 is on the way, PHP 4 will be discontinued.
The PHP development team hereby announces that support for PHP 4 will continue until the end of this year only. After 2007-12-31 there will be no more releases of PHP 4.4. We will continue to make critical security fixes available on a case-by-case basis until 2008-08-08. Please use the rest of this year to make your application suitable to run on PHP 5.
For documentation on migration for PHP 4 to PHP 5, we would like to point you to our migration guide. There is additional information available in the PHP 5.0 to PHP 5.1 and PHP 5.1 to PHP 5.2 migration guides as well.
- mireille
- Eredivisie
Schoenen zijn inderdaad voor Natalie.. dank je wel!Lisa met een S schreef:dankzij opnieuw onze Natalie.Morbide schreef:Mooie schoenen gekregen? (de profielen werken weer)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Heb even gekeken (gewoon op de site,want ben niet de techneut(e) ) maar geen probleem gevonden.Chloe'tje schreef:Kickje:
Op de frontpage klikken op één van de laatste 10 profielen, geeft:
The requested URL /html/prikbord/profielen/profiel.php was not found on this server.
Mogelijk is/was er een samenloop zoals ...iemand verwijderd zijn/haar profiel en op dat moment klik jij (in de lijst) erop.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens