pregnant

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Conclusie tot nu toe....transen zitten echt nie te springen bij de vrouwelijkste dingen die er zijn.....namelijk zwanger kunnen worden....

....beetje raar...maargoe....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Toen ik jonger was wel, maar hoorde recent van een vrouw van 70 die moeder was geworden, nou sorry, op zo'n leeftijd kun je toch geen kind meer opvoeden ?
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Mara schreef:Conclusie tot nu toe....transen zitten echt nie te springen bij de vrouwelijkste dingen die er zijn.....namelijk zwanger kunnen worden....

....beetje raar...maargoe....

Mara
Er zijn meer dan genoeg vrouwen die geen kinderwens hebben. Omdat ik die ook niet heb, is dat plots beetje raar. Weet je,DAT is pas een beetje raar.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Nannette schreef:Toen ik jonger was wel, maar hoorde recent van een vrouw van 70 die moeder was geworden, nou sorry, op zo'n leeftijd kun je toch geen kind meer opvoeden ?
waarom niet?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Joy vroeg:
Nannette schreef:
Toen ik jonger was wel, maar hoorde recent van een vrouw van 70 die moeder was geworden, nou sorry, op zo'n leeftijd kun je toch geen kind meer opvoeden ?


waarom niet?
Omdat de levensverwachting niet meer groot genoeg is om het kind een veilige start te geven en probeer op je tachtigste nog maar eens een paar tieners bij te benen.

Voor wat mezelf betreft, ik heb al kinderen dus heb ik makkelijk praten.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

De vader van mn ex was 60 toen hij haar kreeg. Hij overleed toen ze 22was. Stel dat hij 10jaar later haar kreeg. Dan was ze dus op dr twaalfde halfwees. Op je 70ste moeder worden, op die leeftijd klinkt oma veel leuker. Misschien zelfs overgrootmoeder..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Joyy schreef:
Nannette schreef:Toen ik jonger was wel, maar hoorde recent van een vrouw van 70 die moeder was geworden, nou sorry, op zo'n leeftijd kun je toch geen kind meer opvoeden ?
waarom niet?
Als nakomertje heb ik de ervaring dat het een niet te prefereren situatie is. Niet dat ik crimineel geworden ben, maar mijn jeugd is wel erg afstandelijk geweest, en dat wijt ik aan het leeftijdsverschil (dat 45 jaar was, kan je nagaan als het verschil 70 jaar is....). En dan heb ik het nog niet eens over het overlijdensrisico.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Joyy schreef:
Nannette schreef:Toen ik jonger was wel, maar hoorde recent van een vrouw van 70 die moeder was geworden, nou sorry, op zo'n leeftijd kun je toch geen kind meer opvoeden ?
waarom niet?
Waarom wel ? Wat heeft een kind aan een moeder die 70 jaar ouder is ?
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Nannette schreef:
Joyy schreef:
Nannette schreef:Toen ik jonger was wel, maar hoorde recent van een vrouw van 70 die moeder was geworden, nou sorry, op zo'n leeftijd kun je toch geen kind meer opvoeden ?
waarom niet?
Waarom wel ? Wat heeft een kind aan een moeder die 70 jaar ouder is ?
goeie vraag

ik draai hem om:

wat zou een kind wel kunnen hebben aan een moeder van 70?

ideaal, wellicht niet, tov een moeder van 35

er bestaan echter legio voorbeelden zijn van situaties waarbij kinderen opgevoed worden door opa en/of oma

tov een kind dat moet opgroeien zonder moeder, denk ik dat de moeder van 70 juist enorm veel kan toevoegen

tis maar vanuit welk opzicht je die situatie bekijkt
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Joyy schreef:goeie vraag

ik draai hem om:

wat zou een kind wel kunnen hebben aan een moeder van 70?

ideaal, wellicht niet, tov een moeder van 35

er bestaan echter legio voorbeelden zijn van situaties waarbij kinderen opgevoed worden door opa en/of oma

tov een kind dat moet opgroeien zonder moeder, denk ik dat de moeder van 70 juist enorm veel kan toevoegen

tis maar vanuit welk opzicht je die situatie bekijkt
We hebben het hier NIET over een kind dat anders zonder moeder opgroeit, dat is lijkt mij wel duidelijk. Het ging om een vrouw van 70 die een kind had gekregen. En daar noem je geen positieven punten van.
Op zo'n manier kun je alles wel omdraaien zonder relevante voorinformatie mee te nemen en te vergeten wat het uitgangspunt was.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

op zon manier benader je een bepaalde situatie vanuit diverse kanten om zo tot een bredere kijk te komen

vertel eens hoe jij tot de conclusie bent gekomen dat die moeder haar kind niet kan opvoeden

benieuwd naar de gedachtengang die daaraan vooraf is gegaan, en argumenten
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Enne....ik concludeer dat er maar weinig transen zijn die zwanger willen worden en het breekt een discussie los van ouderschap op hoge leeftijd.....

....conclusie twee: er zijn hier maar weinig transjes op jonge leeftijd :)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Joyy schreef:op zon manier benader je een bepaalde situatie vanuit diverse kanten om zo tot een bredere kijk te komen

vertel eens hoe jij tot de conclusie bent gekomen dat die moeder haar kind niet kan opvoeden

benieuwd naar de gedachtengang die daaraan vooraf is gegaan, en argumenten
Waarom nu altijd dat afdwalen van een onderwerp, ik noem zijdelings iets, en dat wordt meteen onderwerp. Als je daarover wilt discussiëren open je een apart topic.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

wie dwaalt er af? jij toch? met je opmerking over een vrouw van 70 met een kind waarvan je vervolgens vind dat die geen kind kan opvoeden?

als je dergelijke uitspraken doet kan je tegengas verwachten, en dat heeft dan zijlings met de discussie te maken, so what
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Zelf off topic gaan en dan naar een ander wijzen als die er op door gaat.
Ehhh..., ja..., natuurlijk!
Plaats reactie