vrouw van 70 die volgens nannette geen kind kan opvoeden

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Amber79 schreef:
Joyy schreef: amber, hold your horses, 2e keer :wink:
Vanwaar de keuze voor dit topicdraadje waarin je heel duidelijk de naam van Nannette neerzet?
ze vroeg er om, letterlijk
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

Chloe'tje schreef:
Irene schreef:Om in de stijl van Joy te blijven: het grootste voordeel van een moeder van 70 is dat mocht ze je verwaarlozen en mishandelen, ze in ieder geval statistisch gezien snel doodgaat.

Irene
:P

Joyy doet heel erg haar best om, als er eens een stelling is (en ik doe het naar even dik zodat Joyy deze opmerking misschien niet passeert en alleen haar eigen stelling naar voren schuift) die noodgedwongen altijd generaliserend is omdat het nu eenmaal niet gaat (niet kan gaan) over iemand die wij allemaal kennen, ergens een uitzondering op te diepen die dan de stelling zou moeten weerspreken..
soms, niet altijd, ja ik ben bij vlagen kritisch, en generaliserende opmerkingen kun je nauwelijks wat mee, ga ik nu en dan op in, en vaak ook niet

amen
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Liever een moeder van 70 die thuis wacht met een boterhammetje en een kopje thee dan een van 35 die je om 8:00 naar de kinderopvang brengt en je om 18:00 weer ophaalt.
Persoonlijke voorkeur, niet slaan!
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

blijf je wel een beetje on topic

maak anders ff een nieuw topic aan

waarom moet er steeds vanalles worden bijgehaald? nu weer boterhammen en kinderopvang











:wink:
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef: ze vroeg er om, letterlijk
Waar dan? Of bedoel je dit stukje:
Nannette schreef: Waarom nu altijd dat afdwalen van een onderwerp, ik noem zijdelings iets, en dat wordt meteen onderwerp. Als je daarover wilt discussiëren open je een apart topic.
Blijkbaar wil jij die discussie aan gaan, want jij bent degene die dit topic heeft aangemaakt. Ik zie verder nergens een vraag staan. En dan nog voelt de topicnaam raar aan. Waarom dan niet "kan een vrouw van 70 een kind opvoeden?" Waarom moet je het dan perse op deze manier formuleren?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Amber, laat het maar, Joyy moet het zelf weten. Ik heb geen zin (meer) om me om dat soort zaken druk te maken. Ik heb gelukkig ook nog een eigen leven. Ik ben op dit forum om te lezen, wijzer te worden, en evt anderen te kunnen helpen. En ik ben gewoon een mens, en iedereen maakt weleens een zijdelingse opmerking. Maar ik bespeur meer en meer dat de zijdelingse onderwerpen door bepaalde personen hoofdonderwerp gemaakt worden. En dat gebeurt echt niet op elk forum (voordat dat beweerd gaat worden).
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Joyy schreef:blijf je wel een beetje on topic

maak anders ff een nieuw topic aan

waarom moet er steeds vanalles worden bijgehaald? nu weer boterhammen en kinderopvang
:wink:
:lol: 8)
Plaats reactie