Joyy schreef:zomaar een tip aan amber
probeer eens een beetje meer te reageren vanuit je vrouwelijke kant
in je postings kom je vaak over als iemand die constant op scherp staat, klaar om toe te slaan, kort lontje, eigenschappen die ik toeschrijf aan een dominante mannelijke kant
En jij meent dit serieus?
Ik plas in mn broek van het lachen! (en incontinentie komt vaker bij vrouwen voor dan bij mannen, toch nog een vrouwelijke kant!

)
Overigens: constant op scherp staan, kort lontje, klaar om toe te slaan, dominant mannelijke kant. Je bent de eerste die mij deze eigenschappen geeft. Anderen zien dat namelijk niet in mij. Die zien juist een meelevend, meegaand, emotioneel en rustig reagerend persoon. Maar dat zijn mensen die me irl kennen en dus ook beter weten hoe ik dingen bedoel. Dat is geen verwijt/aanval naar jou toe. Jij kent me nu eenmaal niet irl en vormt je dus een beeld over mij naar aanleiding van wat ik hier tik. En dat is nu het gevaar van het geschreven woord.
Ik vraag me alleen af vanwaar deze posting. Saartje reageerde op jou, vervolgens reageer jij weer op mij. Buiten dat lijkt mij dit meer iets voor een pb ipv op het forum. Komt de sfeer imo ook ten goede.

am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!