Schietsport en TS/TG/

Algemeen

Moderator: Moderators

AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Petra v schreef: ACU ? :o Wat is dat nu weer?
Politiek cultureel centrum in Utrecht. http://www.acu.nl
Joyy schreef:wederom, wat voor jou geld geld niet automatisch voor een ander

Wil je soms zeggen dat het voor mensen makkelijker is om je eerst als man te leren kennen en dan alles te moeten vertellen? Of is dit weer n antwoord om niks?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Het is voor mijn gevoel even moeilijk.
Het probleem lijkt me niet zozeer het "omwennen", als wel het accepteren van je anders zijn.
Er zijn situaties (werk bijvoorbeeld) waar je voor mijn gevoel zelfs beter eerst als man en pas dan als vrouw kunt werken. Het lijkt er namelijk op dat je moeilijker werk vindt als dat je je bestaande werk behoud.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Amber79 schreef:
Petra v schreef: ACU ? :o Wat is dat nu weer?
Politiek cultureel centrum in Utrecht. http://www.acu.nl
Joyy schreef:wederom, wat voor jou geld geld niet automatisch voor een ander

Wil je soms zeggen dat het voor mensen makkelijker is om je eerst als man te leren kennen en dan alles te moeten vertellen? Of is dit weer n antwoord om niks?
nee hoor, maar als je je alweer persoonlijk aangevallen wilt voelen, ga je gang

wat ik zeg is dat 2 ervaringen van mensen volstrekt niets betekenen voor die van een ander

wat dat betreft heb je weinig aan adviezen

er is maar 1 manier, die van jezelf,en dat geld voor iedereen
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef: nee hoor, maar als je je alweer persoonlijk aangevallen wilt voelen, ga je gang
alweer? :-? :-?

Sorry, maar om mij persoonlijk te kunnen aanvallen en te kunnen raken, moet je wel iets meer zijn dan zomaar een naam op een forum...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

mooi, kun je die overdreven dramatische reacties voortaan achterwege laten :wink:

je mag ook ingaan op de inhoud btw :wink:
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

overdreven dramatisch? :-? :-?

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Amber79 schreef: Wil je soms zeggen dat het voor mensen makkelijker is om je eerst als man te leren kennen en dan alles te moeten vertellen?

Of is dit weer n antwoord om niks?
:wink:
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

still no answer....

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

beetje zelfinzicht kan geen kwaad :wink:
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Joyy schreef:beetje zelfinzicht kan geen kwaad :wink:
Lastig als je druk aan het typen bent... ;)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

zomaar een tip aan amber

probeer eens een beetje meer te reageren vanuit je vrouwelijke kant

in je postings kom je vaak over als iemand die constant op scherp staat, klaar om toe te slaan, kort lontje, eigenschappen die ik toeschrijf aan een dominante mannelijke kant

tis beter voor de sfeer en bovendien ook onnodig

slechts mijn mening natuurlijk :wink:
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef:zomaar een tip aan amber

probeer eens een beetje meer te reageren vanuit je vrouwelijke kant

in je postings kom je vaak over als iemand die constant op scherp staat, klaar om toe te slaan, kort lontje, eigenschappen die ik toeschrijf aan een dominante mannelijke kant
:lol: :lol:

En jij meent dit serieus?

:lol: :lol:

Ik plas in mn broek van het lachen! (en incontinentie komt vaker bij vrouwen voor dan bij mannen, toch nog een vrouwelijke kant! :lol: :lol: )

Overigens: constant op scherp staan, kort lontje, klaar om toe te slaan, dominant mannelijke kant. Je bent de eerste die mij deze eigenschappen geeft. Anderen zien dat namelijk niet in mij. Die zien juist een meelevend, meegaand, emotioneel en rustig reagerend persoon. Maar dat zijn mensen die me irl kennen en dus ook beter weten hoe ik dingen bedoel. Dat is geen verwijt/aanval naar jou toe. Jij kent me nu eenmaal niet irl en vormt je dus een beeld over mij naar aanleiding van wat ik hier tik. En dat is nu het gevaar van het geschreven woord.

Ik vraag me alleen af vanwaar deze posting. Saartje reageerde op jou, vervolgens reageer jij weer op mij. Buiten dat lijkt mij dit meer iets voor een pb ipv op het forum. Komt de sfeer imo ook ten goede.
:wink:

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

idd serieus en idd gebaseerd op wat ik zie en lees

mijn reactie heeft je iig niet aan het denken gezet, toch jammer

en thats it
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef:idd serieus en idd gebaseerd op wat ik zie en lees

mijn reactie heeft je iig niet aan het denken gezet, toch jammer

en thats it
Jammer dat mijn stukje jou niet aan het nadenken zet. Ik ben blij dat jouw visie over mij niks zegt over mij, maar iets over jouw visie. Nog blijer ben ik dat mensen die me wel kennen, een hele andere visie hebben. Ja, ik ben vrij direct. Ja, ik ben vrij eerlijk, open en zie dingen vaak anders dan de meeste andere mensen. En misschien komen mijn reacties op jou anders over dan ze bedoelt waren. Maar nogmaals: dat is het gevaar van het geschreven woord. Zolang je de ander niet goed kent, weet je nooit precies hoe die ander het bedoelt heeft. Zelfs als je iemand goed kent, is dat soms best lastig.

Ik ken iemand van hier (ik ga geen namen noemen) die zich pretendeert als vrouw en zich zelfs vrouwelijker dan mij noemt die ook irl de eigenschappen die jij mannelijk noemt sterker heeft dan ik ze ooit heb gehad of zal hebben. Fietsers die niet direct aan de kant gaan worden van de weg af geclaxoneerd en ze heeft een zeer over een ander heersend karakter. Toch beschouwd dit persoon zich als het toppunt van vrouwelijkheid bij een T. Ik ben blij dat jij me, dankzij jouw stukje, weer bepaalde inzichten hebt gegeven.

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ik Ken Amber nog niet zo heel lang maar wat ze schrijft kan ik aardig beamen. Het is daarom dat ik haar wel een plaagstootje geef af en toe.
Het is ook moeilijk om alleen van datgene wat er geschreven wordt een persoon te herkennen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie