vraagje over de profielen
Moderator: Moderators
er staat iig een hele hoop bagger bij onder diverse namen waarbij mij de vraag opkomt:
wordt het niet eens tijd dat men alleen kan reageren als men geregistreerd is op trav.org?
dat anonieme gebeuren zorgt voor al die belachelijke reacties, zou men onder eigen naam moeten posten zou het er anders voorstaan lijkt me zo
waarom zij zoveel negatieve aandacht krijgt is me een raadsel, maar omdat 2 vechten 2 schuld, laat ik de waarheid in het midden
men kan iig blijkbaar eigen profiel bewerken en berichten weghalen waardoor meer te achterhalen is waar die reacties op gebaseerd zijn
hoedanook is dit een belachelijk negatief voorbeeld van hoe men omgaat met een ander binnen de genderwereld als de ander niet 1 2 3 het mooie barbiepopje is wat meningeen oh zo graag wil zijn
wordt het niet eens tijd dat men alleen kan reageren als men geregistreerd is op trav.org?
dat anonieme gebeuren zorgt voor al die belachelijke reacties, zou men onder eigen naam moeten posten zou het er anders voorstaan lijkt me zo
waarom zij zoveel negatieve aandacht krijgt is me een raadsel, maar omdat 2 vechten 2 schuld, laat ik de waarheid in het midden
men kan iig blijkbaar eigen profiel bewerken en berichten weghalen waardoor meer te achterhalen is waar die reacties op gebaseerd zijn
hoedanook is dit een belachelijk negatief voorbeeld van hoe men omgaat met een ander binnen de genderwereld als de ander niet 1 2 3 het mooie barbiepopje is wat meningeen oh zo graag wil zijn
-
- Forumdiva
Ik heb haar gezien en gesproken op het feest van trav.org en kan het alleen maar eens zijn met de truckers van wie jij iets hebt gehoord. Maar goed, dat waren korte gesprekken. Maar dat ze n griezel zou zijn, daar kan ik me niet in vinden.Mara schreef: Doe ik het ff....Mariane is echt geen fake en geen griezel....ze bestaat echt en dat hoorde ik van un aantal truckers die haar kennen en diegenen zeggen, dat ze een erg lieve mens is en ik kan me nie indenken in mensen, die van die achterlijke reacties achter laten op haar profiel.....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zien jullie wel....maarja, ik kon ook eerst niks met de reacties die ik van deze Mariane op ISIS kreeg, ergens is zij nie zo handig in taal en zich mede te delen lukt ook soms nie zo best, maar sinds ik van verschillende truckers heb gehoort wie zij eigenlijk is, denk ik er ook anders over.....Amber79 schreef:Ik heb haar gezien en gesproken op het feest van trav.org en kan het alleen maar eens zijn met de truckers van wie jij iets hebt gehoord. Maar goed, dat waren korte gesprekken. Maar dat ze n griezel zou zijn, daar kan ik me niet in vinden.
.....bij de reacties die ze krijgt op de profielensite heb ik sterk het vermoeden dat het steeds de zelfde met zich zelf ontevreden persoon is.....wie het is, Io non lo so....ik weet het niet.....maar die persoon moet een saai bestaan hebben zoiets te doen, lijkt mij...toch....
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mara
-
- Forumdiva
Wel ik ken Marianne al wat langer ook van de TenT in EIndhoven en zij is ook een gewoon mens. Anderen maken heel vaak meer problemen en dat kan wel eens verkeerd vallen. En ja zij was ook op het feest in Rucphen, niks mis mee hoor.
Lekker gefeest toch.
Groetjes Bea.
Lekker gefeest toch.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Ik kreeg een mailtje van Mariane via mijn profiel. Deze luidt:
hai amber.
omdat ik niet op het forum kan reageren, wou ik even vragen of ik het via u mag doen.
ik wil iedereen bedanken, die op mij een goede reactie heeft gegeven, zulke reacties heb ik nog nooit gehad.
vooral Mara wil ik bedanken.
vroeger had ik haar wel eens een paar mailtjes gestuurt,
maar dit was vlak na de tijd dat ik ontdekte dat ik volgens mijn gevoelens kon gaan leven,
op dat moment, was ik een bom van depresieviteit, na een levenlang geheimhouding,
mijn schrijven was toen veel en wat gebrekkig
bij deze iedereen bedankt,
en de vriendelijke groeten van mariane
hai amber.
omdat ik niet op het forum kan reageren, wou ik even vragen of ik het via u mag doen.
ik wil iedereen bedanken, die op mij een goede reactie heeft gegeven, zulke reacties heb ik nog nooit gehad.
vooral Mara wil ik bedanken.
vroeger had ik haar wel eens een paar mailtjes gestuurt,
maar dit was vlak na de tijd dat ik ontdekte dat ik volgens mijn gevoelens kon gaan leven,
op dat moment, was ik een bom van depresieviteit, na een levenlang geheimhouding,
mijn schrijven was toen veel en wat gebrekkig
bij deze iedereen bedankt,
en de vriendelijke groeten van mariane
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Tja....klinkt wel ok. Wie plaatst dit soort berichten dan toch? Is dat Melissa of Vrouw?
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op: 2008-12-22 22:09:22 Door: Melissa
Bericht: Verwijder me maar hoor ik blijf terugkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op: 2008-12-22 22:09:22 Door: Melissa
Bericht: Verwijder me maar hoor ik blijf terugkomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!