Dat is (ook) nieuw voor mij. Ik meende dat het voor vrouwen zoiets is als rondlopen in een chocolaterieBea-Smit. schreef:En ook van vrouwen hoor ik dat ze niet naar een winkel durven voor lingerie.

Moderator: Moderators
stiekem wel mee eens. maakt eigenlijk niet zoveel uit als je nog met sokken werkt e.d. maar als je eenmaal bent begonnen met de duurdere protheses is het wel verstandig om te passen. Wel maf eigenlijk, sta je zo met je amoenaatjes in het pashokje. Kwam er toch achter dat ik vroeger meestal een verkeerde cupmaat had gepakt (want ik ging uit van m'n moeders cupmaat omdat ik toen altijd haar bh's leende)sofie9x schreef:
Ik vind dat je een goede bh niet kan kopen zonder netjes te kunnen passen.
Sofie..
dank je liefs doAnitamichelle schreef:Hoi, op de site van Neckermann staat een berekeningstabel voor kleding, zo ook voor BH's
http://www.neck.nl/adviser/index.mb1?co ... 2=&level3=
al eens bij orion in duitsland geprobeert daar kun je ook sexy ondergoed en meer krijgen gr moniekaGast schreef:Hoi Anja!anjatheefee schreef:Het is wel net iets minder sexy (en dat is wat je vraagt).
Groetjes,
Anja
Ja Idd... ik hou van sexy topjes en tubetops, jarreteltopjes en slipjes... enz
Ik vind wat Christine Le Duc in de winkel aanbied wat magertjes en ook vaak te duur.
Bedankt voor de tips meiden....
Als iemand nog winkeltjes weet waar ze meer sexy en/of hoerige lingerie verkopen let me know!
alvast bedankt en liefs en groetjes
Natashya