Ja dat, goed omschrevenTransvrouw schreef: ↑di mar 05, 2019 4:39 Zeker de eerste week. Net alsof je met je benen in een emmer water staat
Vraagje over panty
Moderator: Moderators
- mireille
- Eredivisie
Re: Vraagje over panty
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- mireille
- Eredivisie
Tuurlijk wel, alleen zitten ze hier onder behoorlijke maatschappelijke druk om hun benen te ontharen.Transvrouw schreef: ↑wo jan 16, 2019 10:27 Ik vroeg het me af omdat je aangeeft jezelf als "vrouw" te kleden. Vrouwen hebben namelijk geen behaarde benen.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Haha dit dacht ik dus ook precies... Ik snap dat benen scheren de ultieme oplossing is maar dat is inderdaad de vraag niet! Maar fijn dat iedereen benen scheren zo lekker vinddecadance schreef: ↑vr jul 19, 2019 11:02 Dat niet alleen,
Zij vraagt iets over benen bedekken en krijgt antwoord dat zij haar benen moet scheren omdat vrouwen geen harige benen hebben.
Da's geen antwoord op haar vraag en ook nog eens niet waar!!
Nog los van het feit dat ik het niet nodig vind om een zienswijze op te dringen aan een ander.
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Romeinen 13:8
-
- dagelijks aanwezig
Liever haar op m'n doos, dan op m'n benen. Moet er echt niet aan denken. 😊
Mee eens! maar dat was de initiële vrag niet.Transvrouw schreef: ↑ma jul 22, 2019 22:53 Liever haar op m'n doos, dan op m'n benen. Moet er echt niet aan denken.
Da's weer een hele andere discussie.