Sorority Boys

Algemeen

Moderator: Moderators

sharon
ff weer wat posten

Bericht door sharon »

Hoi,

Een ieder heeft recht op haar eigen mening en smaak.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Maruscha70 schreef:Ik heb deze film een tijdje geleden gedownload, nadat ik de trailer op het net had gezien. Film past helemaal in het rijtje He's my girl/Just one of the girls/Juwanna Mann enzovoorts, nl. dat een man (of in dit geval mannen) in een situatie terecht komt die volgens hun alleen maar kan worden opgelost door zich als vrouw te verkleden (honderden meer realistische oplossingen worden straal genegeerd), alle voor de hand liggende activiteiten afloopt (in elke film worden er wel beelden getoond van onze held in bad die zijn benen scheert), weet hoe hij zichzelf moet opmaken en bovendien altijd kennelijk stomtoevallig vrouwenkleren in zijn kast heeft hangen .. En wat trek je aan als je dan toch als vrouw over straat moet en niet al te zeer wil opvallen? Hoge hakjes & een kort rokje, want dat hoort kennelijk.

Oftewel: in zijn soort een absolute cliche film.
Dan valt All The Queen's Men er ook tussen (denk ik)

All The Queen's Men - WWII spy comedy. An American army officer (Matt LeBlanc) leads a mismatched team of British Special Services who must go in disguise as women and infiltrate a female-run Enigma factory in Berlin and bring back the decoding device that will end the war. The team, with the exception of one member who happens to be a drag performer (Eddie Izzard), must learn the basic skills for completing their mission, like walking in heels and applying lipstick. The American and his team stumble through the German factory in full drag, barely escaping the clutches of German soldiers, while attempting to complete the most important mission of their lives.

Afbeelding
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
sharon
ff weer wat posten

Bericht door sharon »

Hoi,

Daz ook toevallig, die heb ik net gezien. Leuke film.

Sharon.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg.
Plaats reactie