ohh, tis niet mijn stiefmoeder waar ik bang voor ben hoor, die heeft zichzelf er volgens mij al wel van overtuigd dat ik trans ben tis meer de reactie van de huisarts zelf ( 't is bij de weg een vrouw ) want volgens mij mag die me niet zo
ik heb ook niet het gevoel dat ze zodra ik de kamer uit ben haar vriendin opbelt en even over mij gaat zitten roddelen hoor.
het is meer dat ik hier liever niet over praat met mensen die ik een keer in de 3 jaar zie.
Lisa met een S schreef:Het zijn twee totaal andere gitarren -- niet alleen qua uiterlijk maar ook qua electronica en geluid en qua "touch" (de snaren liggen heel anders
Wendy B schreef:Het zijn twee totaal andere gitarren -- niet alleen qua uiterlijk maar ook qua electronica en geluid en qua "touch" (de snaren liggen heel anders)
Lisa
Het verschil zit em niet in de snaren, maar de positie van de elementen. Een telecaster heeft er maar een bij de brug zitten en tot zover ik weet altijd single coil, terwijl een strat meerdere heeft, namelijk bij de brug, de hals en er tussenin. Om wat beter te kunnen scheuren met een stratocaster zetten ze ook wel eens elementen direct tegenover elkaar, dat noemen ze dan een humbucker.
En tja het is geen Les Paul (dat is een hollow body zelfs, de strat is massief) maar ik denk dat Tijn (mag ik ook Tanja zeggen ?) het liefst een Gibson Flying V oid heeft
Overigens om nog even lekker offtopic door te gaan, er zijn ook bands die en gitaren en draaitafels hebben.... Incubus bijvoorbeeld...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
De hals van een telecaster is ook anders dan de strat waardoor de hand anders op de snaren ligt; bovendien zijn de snaren hoger van de hals af bij een tele zodat je iets meer druk op de snaren moet zetten -- dus speelt het ook anders
allebei geweldig instrumenten maar wel anders van elkaar