ik vraag me met regelmaat wel eens af, wat als ik nu een normaal mens was geweest en ik kwam eens kijken op travestie.org
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: Moderators
......iemand die je nooit bedriegt, waar geen lastig gedoe voorafgaat, iemand die altijd beschikbaar is, iemand die al je fantasien deelt, geen tegenspraak doetmila schreef:Jawel hoor, jij hebt de ware gevonden, in de vorm van jezelf.
Hoezo......is het dan niet leuk met jezelf Mina......??? Nou ja, je kunt nog steeds iemand anders zoeken, met wie je HET kunt doen......ik kan je wel zeggen......tis vele malen beter dan alleen friemelenmina schreef:wow, had ik maar zo'n zelf, dan had ik er ook genoeg aan.. haha![]()
Jammer, heel jammer dat dat je nog niet lukt.Frederique_ schreef: 'k Vind het dan ook buitengewoon knap van haar dat ze hier wel (af-en-toe) meeleest en toch niet reageert. Mij lukt dat (nog) niet...
Groetjes,
Frederique
Nou daar ben ik dan een uitzondering. Gymnastiek begon in de vierde klas van de lagere school. Op maandag en donderdag. Maandag was ik "ziek", donderdag "net ziek geweest". Toen de meester met me ging praten en me voorstelde dat ik wel samen met een zwakbegaafde jongen in een hoekje met een bal tegen de muur mocht gooien om de tijd te doden, heb ik me toch maar geschikt. Dat stigma zou ik niet aankunnen. Het is een ramp gebleven tot aan het eind van de middelbare school. Ik heb in die tijd een wekelijkse migraine ontwikkeld (niet gesimuleerd), die gelukkig ophield toen de middelbare school voorbij was.mila schreef: Majah, 'het gym op school' gebeuren geldt ws alleen voor de primaire transen, niet de secundaire.
Mila.