stelling in het hoenderhok

Algemeen

Moderator: Moderators

mina
Eredivisie

Bericht door mina »

duh!

ik vraag me met regelmaat wel eens af, wat als ik nu een normaal mens was geweest en ik kwam eens kijken op travestie.org :D
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ik heb het er wel eens met ' normale mensen' (man+vrouw+2,1kind) over gehad en het interesseert ze echt niet wat hier gebeurt ook al kennen ze mij dus toch een zekere link.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik veel van mn slechte/zware dingen hier opschrijf, het lucht op. Als ik dan op tenen stap hoor ik het op tijd, maar ' normaal' dat is onwaarschijnlijk zeker bij degenen die zichzelf dat zo zeer vinden.

veel waar je mee zit heeft scherpe randjes, ik zou zeggen schrijf het maar op, wetende dat zelfs de meest villeine schrijfsters hier wel degelijk een band met je voelen/hebben

raar of niet.....het zal wel

Morbide schreef:
'Ik heb een tijdje overwogen om m'n vagina in te laten rijden zeg maar'
Esther Vos
dagelijks aanwezig

even terug naar het begin

Bericht door Esther Vos »

Ik heb niet alle draadjes rondom Kitty helemaal gelezen, maar wil wel iets meegeven rondom het begin van alles.

Kitty begon met afscheid nemen omdat haar SRS erop zat. Als zij of andere Ts-ers menen dat het hiermee is afgelopen wil ik eenieder graag verwijzen naar de volgende webpagina:
http://ai.eecs.umich.edu/people/conway/TS/TS-III.html

Mijns insziens is dit de beste site rondom alles wat met Ts te maken heeft.
Je kunt het vergelijken met die van Ilse. Ik vind deze echter nog completer en zeker de genoemde pagina over wat er na de SRS nog op je af komt is zeer waardevol. Ook voor mensen die, zoals ik, aan het begin staan van hun transitie.

Liefjes en groetjes Esther
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Esther,

Kitty heeft haar SRS nog (net) niet ondergaan (planning is begin juli). Ze heeft me wel eens verteld dat het niet meelezen/-schrijven haar veel energie oplevert. Ik kan me dat, gezien de discussies van de afgelopen dagen, goed voorstellen. 'k Vind het dan ook buitengewoon knap van haar dat ze hier wel (af-en-toe) meeleest en toch niet reageert. Mij lukt dat (nog) niet...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Esther Vos
dagelijks aanwezig

Bedankt voor de correctie

Bericht door Esther Vos »

Hoi Frederique,
dan heb ik het begin verkeerd gelezen. Iedereen die hier openlijk over hun identiteit spreekt en anderen daarbij in hun waarde laat verdient mijn respect.
(om maar niets te zeggen over de mensen die ik op meerdere sites tegenkom, nietwaar collega :wink: )

Ik ben me er echter ook van bewust dat er veel meer mensen meelezen dan schrijven en die moeten van goede informatie worden voorzien. Misschien dat ze daardoor of aan antwoorden worden geholpen danwel zich geroepen voelen om mee te komen doen.

Tenslotte kan niet iedereen zo zijn als jij en ik en ik ken nog wel een paar actievelingen. Oeps, dat gaat me weer een paar opmerkingen opleveren.
Ik ga denk ik maar weer even naar die andere site.

Liefjes en groetjes Esther
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

mila schreef:Jawel hoor, jij hebt de ware gevonden, in de vorm van jezelf.
......iemand die je nooit bedriegt, waar geen lastig gedoe voorafgaat, iemand die altijd beschikbaar is, iemand die al je fantasien deelt, geen tegenspraak doet :D

Klinkt vet positief, maar......

......tis toch ongeloofloos SAAI, toch :roll:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Mara schreef: ......iemand die je nooit bedriegt, waar geen lastig gedoe voorafgaat, iemand die altijd beschikbaar is, iemand die al je fantasien deelt, geen tegenspraak doet :D
wow, had ik maar zo'n zelf, dan had ik er ook genoeg aan.. haha ;)

x,
Mina
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

mina schreef:wow, had ik maar zo'n zelf, dan had ik er ook genoeg aan.. haha ;)
Hoezo......is het dan niet leuk met jezelf Mina......??? Nou ja, je kunt nog steeds iemand anders zoeken, met wie je HET kunt doen......ik kan je wel zeggen......tis vele malen beter dan alleen friemelen :wink:

veel suc6 en groeten vanuit de Gottard

Mara
Jawel,Esther
ff weer wat posten

Bericht door Jawel,Esther »

Frederique_ schreef: 'k Vind het dan ook buitengewoon knap van haar dat ze hier wel (af-en-toe) meeleest en toch niet reageert. Mij lukt dat (nog) niet...

Groetjes,

Frederique
Jammer, heel jammer dat dat je nog niet lukt.
Wat afstand nemen van fora en wat meer leven in de echte wereld zou je goed doen.

Succes,
Esther, die andere, je weet wel.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Mara schreef:Nou ja, je kunt nog steeds iemand anders zoeken, met wie je HET kunt doen......ik kan je wel zeggen......tis vele malen beter dan alleen friemelen :wink:
hihihi :P
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<En wat ik ook wel eens hoor van andere transen en wat een overeenkomst is, is dat ze een hekel hadden aan gymnastiek. Ik probeerde daar altijd voor weg te komen. Had bijna altijd smoezen om maar niet mee te hoeven doen. Daar had ik zo'n hekel aan. Daarnaast waren we ook verplicht om na gym gezamelijk te douchen Dat vond ik ook verschrikkelijk.>

Lol! idd, dat is waar ook ja! Klopt helemaal! Ik toen meedoen aan gym met alleen jongens, en daarna nog gezamenlijk onder de douche ook? No way! Ik ben zo vaak onder gym uit gekropen, dat ze op een gegeven de moeite opgaven, en ze begrepen het ook nog!
Majah, 'het gym op school' gebeuren geldt ws alleen voor de primaire transen, niet de secundaire.

Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

ik vond dat ook verschrikkelijk, maar niet omdat ik nou zo overduidelijk meisje was ofzo hoor...

x,
M
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Tjaaaaaaa, er zijn dus bij mij ook heel erg veel familieleden overleden waar ik telkens 's middags als er *Sportunterricht* was, helaas op un uitvaart moest :wink:

Vreeslijk he :D

Mara, dit keer van de Pesterijparking te Biasca, waar trucks uit pure willekeur systematisch voor un uur stillgezet worden omdat ze hier in Suisse un hekel aan transit hebben, pure pesterij :-?
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: Majah, 'het gym op school' gebeuren geldt ws alleen voor de primaire transen, niet de secundaire.

Mila.
Nou daar ben ik dan een uitzondering. Gymnastiek begon in de vierde klas van de lagere school. Op maandag en donderdag. Maandag was ik "ziek", donderdag "net ziek geweest". Toen de meester met me ging praten en me voorstelde dat ik wel samen met een zwakbegaafde jongen in een hoekje met een bal tegen de muur mocht gooien om de tijd te doden, heb ik me toch maar geschikt. Dat stigma zou ik niet aankunnen. Het is een ramp gebleven tot aan het eind van de middelbare school. Ik heb in die tijd een wekelijkse migraine ontwikkeld (niet gesimuleerd), die gelukkig ophield toen de middelbare school voorbij was.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mila schreef :

Majah, 'het gym op school' gebeuren geldt ws alleen voor de primaire transen, niet de secundaire.

Ik weet nog steeds niet of ik primair of secundair ben.
Feit is wel dat in vanaf het Atheneum (vanaf 14 jaar) heel vaak me ging omkleden bij de vrouwen !
En er nooit werd buitengezet ........

Groeten,

Melina
Plaats reactie