travestie, transseksueel of gewoon verwijfd....

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Joyy schreef:bij alleenstaande vrouwen komt bij de man vaak al snel de vraag naar boven of er meer mogelijk is dan alleen vriendschap;)
ik denk dat bij alleenstaande mannen nou ja, misschien wel de meeste manen, de zoektocht naar intimiteit uitermate beperkt is, en dat "scoren" sowieso hoog op de agenda staat. Vanuit de vrouwenwereld waar ik me in beweeg, is intimiteit en het proces veel belangrijker dan het scoren.
Joyy schreef:scheer ik alle mannen lekker ff over 1 kam ;)
meid, van mij mag je! Ik vind het ook een heerlijke bezigheid! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Morbide schreef:Weet je wel dat je met dergelijke ik zie wel waar het schip strandt opmerkingen de onzekerheid van je vrouw alleen maar groter maakt? Dat is nogal een nadeel van het niet in een hokje willen.
Wat is erger: nu met 100% zekerheid het hokje A in duiken en een paar weken later met net zo'n 100% zekerheid het hokje B om vervolgens weer een paar weken verder met 100% zekerheid terug te gaan naar hokje A, of gewoon eerlijk zeggen "ik weet het ook nog niet zo goed en ben het nog aan het onderzoeken"?

(Ja, de vraag stellen is hem beantwoorden :wink: )

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik ben even vergeten in welke thread de vraag precies voorkwam (en ja, ik ben te lui het uit te zoeken :wink: ) maar voor wie een simpel basis-boekje over T*'s zoekt kan er via deze link eentje vinden in pdf-formaat (bron: www.transman.nl ).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

gewoon open houden, als je nog niet weet waar je heen gaat, so be it, niks mis mee
Plaats reactie