De Knuppel in het Hoenderhok

Algemeen

Moderator: Moderators

Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

Amber79 schreef:Maar hij is wel lief! Net als mn beerman...of was t nou buurman? :wink:
wel een beetje een Beer-man toch :D
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Monica Dreamgirl schreef:
Vanuit de psychiatrie is bekend dat mensen die kleding van de andere sekse dragen doorgaans met behoorlijke psychische stoornissen te maken hebben.
Dus iedereen hier is psychiatrisch patient? Wat een onzin.
Ik zie niet dat ze zegt dat iedereen psychiatrisch patient is. Wel dat het doorgaans zo is....

Monica Dreamgirl schreef: Nog meer onzin. Waarom zou je wens om in een rok over straat te gaan meteen betekenen dat je geestelijk niet gezond bent? En hoezo is het vernederend? Wie bepaalt dat? Jij?

groetjes,

Monica
Sja...we leven nu eenmaal niet alleen op deze wereld en de levens van velen worden geregeerd door wat de maatschappij als geheel denkt. En een "man in n rok" is maatschappelijk gezien niet gezond. Want zoiets "hoort niet"
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

En een "man in n rok" is maatschappelijk gezien niet gezond. Want zoiets "hoort niet"
Je zou ook kunnen beargumenteren dat de rest van de mensen geestelijk niet gezond zijn omdat ze zich door anderen laten beïnvloeden.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Is ze ook, maar dat willen ze niet zien. Nederland blijft nu eenmaal een land waarbij de meerderheid het beeld bepaald voor de rest.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Amber79 schreef:Is ze ook, maar dat willen ze niet zien. Nederland blijft nu eenmaal een land waarbij de meerderheid het beeld bepaald voor de rest.
Ja, alleen mag je dat niet hard opzeggen, want beeldvorming bestaat niet in onze maatschappij :roll:
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Amber schreef:
Ik zie niet dat ze zegt dat iedereen psychiatrisch patient is. Wel dat het doorgaans zo is....

Dank voor het zout op deze slak, ik had natuurlijk moeten zeggen "dus bijna iedereen hier is" etc. Dat verandert verder niet zoveel, het is nog steeds onzin. En anders wil ik graag vingers zien van iedereen hier die zichzelf een psychiatrisch geval vindt.

Ik heb in de loop der jaren honderden mensen ontmoet, en ik zal niet ontkennen dat er daar niet bijzaten die problemen hadden waarvoor ze een aantal sessies bij een psycholoog hadden kunnen gebruiken, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die psychiatrisch patient was. Ik vind het dan ook een absurde bewering als iemand zegt dat mensen die zich in de kleding van het andere geslacht hullen doorgaans behoorlijke psychische stoornissen hebben.

Tsja, en er hoort zoveel niet. Een man in travestie zal ook wel niet horen, maar daar heb ik lak aan, en het gekke is dat me dat altijd minder reacties oplevert dan ik zelf vroeger vreesde, en dat ik van al die reacties in al die jaren er nooit een als vernederend heb ervaren.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ik heb zo het id dat het hele relaas van mik sarcastisch bedoelt werd

kan me vergissen

maar dat is de enige manier om het serieus te kunnen nemen
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Monica Dreamgirl schreef:En anders wil ik graag vingers zien van iedereen hier die zichzelf een psychiatrisch geval vindt.
mag ex-psychitrisch geval ook? Da steek ik m vinger wel op. Het heeft allee totaal niks met mijn T te maken....

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

toch weer die ex he ;)

ach wat is psychiatrisch

als iemand een moeilijke periode meemaakt en daar wat hulp bij nodig heeft dan lijkt me daar niets vreemds of afwijkends aan
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef:toch weer die ex he ;)
:oops: solly :oops:

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb me nog nooit psychiatrisch patient gevoeld en de postings van Mik zijn vrijwel altijd sterk gechargeerd, dus daar hecht ik niet al te veel waarde aan.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ik voel mij ook niet een moeilijk geval en vooral niet psychiatrisch Wel voel ik mij vrouw en dat hebben ze in het UMCG bevestigt.
Misschen dat Mik zelf zo'n geval is en daarom dat ook anderen aan wil praten. Net zoals de meeste mensen dat ons willen aanpraten. Ieder mens is UNIEK. en dat blijft zo. Dat de grootste aantal zich verenigt in het mannetjes en vrouwtjes wereld daarom hoef ik daar toch niet in mee te doen.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Hee....zie ik t nu goed? Bea is getransformeerd van TV naar TG? :D

Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ja dat klopt, ik was al heel lang van plan om mijn naam te veranderen, Maar doordat ik digibeet ben was het mij niet helemaal duidelijk hoe dat kon. Door een mailtje naar John was dat zo gepiept.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Fijn om te horen dat je jezelf zo leert kennen! Fijn om te horen dat je ook die ruimte hebt om dat te ontdekken!

Plaats reactie