wel een beetje een Beer-man tochAmber79 schreef:Maar hij is wel lief! Net als mn beerman...of was t nou buurman?

Moderator: Moderators
Ik zie niet dat ze zegt dat iedereen psychiatrisch patient is. Wel dat het doorgaans zo is....Monica Dreamgirl schreef:Dus iedereen hier is psychiatrisch patient? Wat een onzin.Vanuit de psychiatrie is bekend dat mensen die kleding van de andere sekse dragen doorgaans met behoorlijke psychische stoornissen te maken hebben.
Sja...we leven nu eenmaal niet alleen op deze wereld en de levens van velen worden geregeerd door wat de maatschappij als geheel denkt. En een "man in n rok" is maatschappelijk gezien niet gezond. Want zoiets "hoort niet"Monica Dreamgirl schreef: Nog meer onzin. Waarom zou je wens om in een rok over straat te gaan meteen betekenen dat je geestelijk niet gezond bent? En hoezo is het vernederend? Wie bepaalt dat? Jij?
groetjes,
Monica
Je zou ook kunnen beargumenteren dat de rest van de mensen geestelijk niet gezond zijn omdat ze zich door anderen laten beïnvloeden.En een "man in n rok" is maatschappelijk gezien niet gezond. Want zoiets "hoort niet"
Ik zie niet dat ze zegt dat iedereen psychiatrisch patient is. Wel dat het doorgaans zo is....
mag ex-psychitrisch geval ook? Da steek ik m vinger wel op. Het heeft allee totaal niks met mijn T te maken....Monica Dreamgirl schreef:En anders wil ik graag vingers zien van iedereen hier die zichzelf een psychiatrisch geval vindt.