Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

mina schreef:Ik kan me niet herinneren dat ik ooit gevraagd heb om een straf...ook niet voor Patricia... ik geef enkel mijn mening...
Je had ook niet gevraagd dat wij gingen uitzoeken wie het heeft gedaan. Je hebt het alleen gemeld. Had je het goed gevonden als wij het ter kennisneming hadden genomen zonder geen enkele aktie te ondernemen?
mina schreef:en dat houdt dus in dat ik niet begrijp dat jullie als moderators slow chat een ergere overtreding vinden dan posten onder iemands anders naam...

ik ben van mening dat ieder wel denkend mens het met me eens is dat posten onder de naam van anderen een ergere overtreding is dan onschuldig en spontaan wat slow chat op een forum plaatsen...
Joy (en Ciske) hebben het niet maar een of een paar keer gedaan, maar meerdere malen. Eerst zijn ze vriendelijk gevraagd om daarmee op te houden, dan wat dwingender, en pas na zoveel keer gewaarschuwd dat een ban zou volgen. Vervolgens hebben wij, ipv een ban, draden gewoon gesloten en/of postings verwijderd. Pas toen ze ons echt uitdaagde met een geheel onfatsoenlijke slowchat draad hebben wij de knoop doorgehakt. Dat kan je niet meer als 'onschuldig en spontaan' bestempelen. Het was bewust en bedoeld om ons uit te dagen. Als je niet weet wat er in de draad heeft gestaan die de directe aanleiding heeft was daarvoor, dan moet je niet zo snel jouw oordeel vellen. Joy en Cis zullen waarschijnlijk roepen dat het onschuldig was; wij hebben een andere mening daarover. Patricia daarentegen heeft, toen wij haar daarover hadden aangesproken, gelijk haar verontschuldigingen aangeboden. Hoewel de ernst van de misdrijf van Patricia zelf zwaarder is, weegt het recalcitrante recedivisme van Joy en Ciske zwaarder bij het bepalen van de strafmaatregel. Maar als jij niet vindt dat het posten onder andere namen een ban waard is, dan moet je maar ophouden om te zeggen dat het zo erg is. Of het verdient een straf, of niet.
mina schreef:hetzelfde geldt overigens voor het feit dat iemand van ons een ervaring plaatst die voor elke vrouw als zeer naar en shockerend ervaren wordt...nl...een aanranding...en jullie - de moderators...staan toe dat een volslagen onbekende deze informatie tegen een van onze forum genootjes misbruikt - weerzinwekkend als je het mij vraagt...
Wanneer wij onze regels zo stringent zou toepasssen als jij hier vraagt tov spiegel, dan was dat inderdaad niet gebeurt, omdat Mila al lang van tevoren was gebannd voor wat jij 'realiteitszin' noemt, maar wat anderen als zeer kwetsend en beledigend ervaren. Mila heeft geen probleem om keiharde opmerkingen te maken, en als ze niet bestendig is tegen een kwetsende opmerking, dan moet ze die ook niet maken.
mina schreef:onfatsoenlijk gedrag valt nooit goed te praten....en als moderator behoor je dan in te grijpen...dat is hoe ik erover denk....
Goed, ik zou dat onthouden, wanneer Kimmy, Mila, Patricia of wie dan ook over de schreef gaat.
mina schreef:en over Patricia...als ik niets had gezegd...had er voorlopig en waarschijnlijk uberhaupt niks gebeurd....
Inderdaad. Want wij zijn niet 24/7 on-line en gaan ook niet elke posting in elke draad en bij elke bericht controleren of alles klopt. Dus zonder te zijn gewaarschuwd, hadden wij het zelf niet gezien.
mina schreef:maar wees dan zo realistisch en laat Joy en Ciska ook weer toe - niet omdat zij dat willen - maar omdat hun overtreding veel minder ernstig was als die van bijv Patricia...
Zoals ik al zei, ze hebben herhaaldelijk onze verzoek om daarmee op te houden in de wind geslagen. Patricia heeft gehoor aan gegeven. Dat maakt voor ons een groot verschil. Jij hebt een andere mening hierover. Wanneer Joy en Ciske terug willen keren, mogen ze daarvoor een verzoek indienen. En dan zullen wij het bekijken, en wellicht zullen wij ook jouw mening daarover in overweging nemen.
mina schreef:Mijn kritiek op de toelating van het TS forum is ook verwijderd...
het maakt me werkelijk geen flikker uit hoor...
maar ik blijf het merkwaardig vinden dan je wel transjes toelaat die als man leven die beweren zich vrouw te voelen...en niet transen die willen leven als vrouw en onzeker zijn over hun identiteit...

lijkt me een geweldig toelatingsbeleid...
schreeuw...ik ben vrouw! en je bent binnen
twijfel oprecht en heb je enig realiteitszin?

oh nee dan niet...
Ik kan daar niks over zeggen, ik heb geen idee wie wordt toegelaten voor welke redenen en wie niet. Ik zit niet in de beoordelingscomite voor het TS forum. Dat zijn enkele TS-en zelf, die verder niet in de team van moderators zitten.
mina schreef:blijf dan maar hangen tussen de travestieten...
Is er iets mis met travestieten dan? Zijn wij zo vies, dat je niks met ons te maken willen hebben? Wat bedoel je hiermee?
mina schreef:overigens ben ik androgyn en TG, zit er totaal niet mee dat ik dan op een TS forum geweigerd wordt...het zal wel aan mij liggen dat er genoeg wel worden toegelaten die uberhaupt nooit van plan zijn het traject in te stappen...en belangrijker nog...nooit als vrouw zullen gaan leven....
Dus waarom windt je zo op dat je niet in het TS forum mag komen?
mina schreef:Maar goed....
opbouwende kritiek is niet gewenst...
zoveel is duidelijk
toch?
Dit noem jij opbouwend?
mina schreef:daar kunnen de moderators niet mee omgaan...je zou maar eens in de *spiegel* moeten kijken he....?
Oh nee dat doen jullie niet...anders hadden jullie hem al lang (al bij zn eerste post) gebannend.
Als je gelijk had, had je ook niet zo veel repliek gehad op jouw 'opbouwend kritiekt', maar was je ook gebannd. Het feit dat ik voor de zoveelste keer je hierover antwoord spreekt dit tegen.
mina schreef:Nee de vermoedenlijke reden zijn aanval toe te staan was per slot van rekening dat de moderators het deels met hem eens waren...?? Leg mij dan eens uit, hoe moet ik het anders verklaren?

Ik vermoed dat zij het maar wat terecht vonden dat een forumgenootje zo aangevallen werd...ze had er immers zelf om gevraagd niet???

Ja toch?????
jullie acties suggerenen niets anders dan deze denkwijze...?
heel klassiek overigens hoor ! niks mis mee....
Het zou inderdaad hypocriet zijn om iemand te bannen die Mila net zo hard aanpakt, als Mila zelf anderen aanpakt, wanneer wij Mila daarvoor niet bannen. Het zou anders zijn, als Spiegel iemand die nooit een onvertogen woord over een andere maakt, ten alle tijd iedereen met respect behandelt, op zo een manier aan zou pakken.
mina schreef:ja dat kan echt wel, anno 2007...way to go travestie.org...

gefeliciflapstaard!

:D

Mina
Bedankt voor jouw vertrouwen in Travestie.org.

Lisa

PS overigens zul dit, tesamen met veel van de postings in dit draad (inclusief mijn eigen) tzt worden verwijderd zodat wij postings en draden die inhoudelijke onderwerpen over het T*-problematiek die ouder dan 3 jaar zijn niet hoeven te verwijderen wanneer wij opnieuw ruimtetekort krijgen.
If all else fails, buy new shoes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

mina schreef:ik geef enkel mijn mening... en dat houdt dus in dat ik niet begrijp dat jullie als moderators slow chat een ergere overtreding vinden dan posten onder iemands anders naam...[...] onschuldig en spontaan wat slow chat [..]
Ik wil graag zeggen dat ik Lisa's mening hierin volledig ondersteun. Wat (met name) Joy deed was niet "onschuldig en spontaan". Ciska kan ik iets minder goed beoordelen, maar Joy was echt bezig op elk bericht dat zij zag een slowchat-bericht terug te schrijven.

Er zijn hier mensen die ook wel geslowchat hebben (waaronder jij) die aangegeven hebben dat dit spontaan gebeurde en dat jullie het bericht verstuurd hebben voordat je je realiseerde dat het slowchat was. Ik geloof jullie daarin ook, want zodra ik weer klachten begon te uiten over slowchatten nam die slowchat ook af. Bij met name Joy heb ik nooit het gevoel gehad dat die geprobeerd heeft om zich aan de regels rond slowchatten te houden - in tegendeel zelfs: ik had het gevoel dat die bewust tegen "de stok" aan het lopen was. Wie met vuur speelt moet niet verbaasd zijn als die zijn/haar vingers brandt.

Verder hebben de morderatoren van travestie.org net op tijd ingegrepen. Ik was namelijk net op het moment dat zij ingrepen bezig een nieuw plannetje te bedenken om slowchat tegen te gaan. Ik vond de mate waarin het slowchatten toen gebeurde namelijk echt buiten alle proporties en ik ervaar het echt als zeer irritant...

Ik hoop dat jullie op je eigen forum nu gelukkig zijn nu je daar kunt slowchatten.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Okay Lisa, ik begrijp je motivatie nu veel beter en bedankt voor het reageren op mijn bericht...
Zover ik weet willen Joy en Ciska niet terugkomen maar ik zal het eens vragen....

dat ik zo fel reageer komt omdat ik een aantal keren er wat over gevraagd heb, en toen kreeg ik geen antwoord en werden mn postjes verwijderd...
Van mij mag je het bovenstaande wel verwijderen hoor...
maar mensen krijgen nu eenmaal argwaan wanneer moderators kritiek gaan verwijderen op hun wijze van modereren...dat lijkt me wel een beetje logisch...

In elk geval bedankt voor je post, ik begrijp je motivatie nu beter,
of ik het daar mee eens ben of niet is wat anders en doet er niet toe.
Het is jullie website...

Toch vond ik dat spiegel tever ging...want stel nu bijv...dat een collega of kennis van iemand hier op zo'n rare wijze iemand persoonlijk gaat aanvallen, laten jullie dat dan ook toe? Ik hoop het niet....

En er is niks mis met travestieten hoor....ik vind ze echt niet vies...zo denk ik helemaal niet :D Dat heb ik toch ook nooit gezegd, laten blijken of...?

Ik ben het eens dat ik niet zo snel mn oordeel zou moeten vellen...maar echt de indruk dat jullie wilden luisteren kreeg ik ook niet....en daarom werd ik dan na verloop van tijd wat feller...

Ik vond die topic van Megan destijds hartverscheurend, en onbegrijpelijk dat jullie kimmy niet een paar maanden op de banlijst hebben gezet....

maar goed..ik begrijp jullie wijze van modereren nu beter in elk geval...
dus nogmaals bedankt voor de reply....

Liefs en groetjes,
Mina
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mila schreef :

Voor wat betreft de emotionele kant: ik schoot ruim een maand na mijn FFS (11 uur operatie) in een fikse depressie, die zo'n 4 maanden aanhield.

Amai dat is wel heel stevig Mila.
11 uur onder narcose dus ?
Dat lijkt me echt wel heel lang.
Mijn SRS en borstvergroting hebben samen 5 uur in beslag genomen.
Voor mijn FFS is er 6 uur narcose voorzien.
Dus voor de 3 operaties samen zal ik dan 11 uur onder narcose geweest zijn.
Heb jij dan zoveel laten uitvoeren ?
11 uur lijkt me wel al best een zware FFS of zie ik dat verkeerd ?

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Mila schreef :

Inmiddels ben ik 2 en een half jaar post op, en wil ik alsnog die ovale haarlijn, dus is de planning dat ik samen met een vriendin komende sept/okt naar Bangkok ga voor een HT Meteen even weer mijn gebit laten bleken, voorgaande bleekbeurt is 3 jaar geleden, ook in Thailand.

Voor de goede orde: ik heb dus een riante, dikke bos hoofdhaar, maar mijn haargrens bevalt me niet.
Een HT is dus * geen haarvermeerdering* maar *haarverplaatsing* in mijn geval om mijn haarlijn 'perfectioneren'.

Ja dat komt er voor mij misschien ook nog aan.
Na de FFS zal ik nog wel eerst een tijdje gebruik maken van een haartsukje en extenstions.
HT voor de haargrens wat te verdikken en eventueel iets lager te brengen zal dan eventueel voor sep 2008 zijn.

Wat het gebit betreft, daar hoef ik niks meer aan te doen.
Ik heb al een tijdje 'witte facings' en ik ben er wel heel tevreden over.

Groeten,

Melina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Patricia1979 schreef:
mina schreef: En er is niks mis met travestieten hoor....ik vind ze echt niet vies...zo denk ik helemaal niet :D Dat heb ik toch ook nooit gezegd, laten blijken of...?
mina schreef: blijf dan maar hangen tussen de travestieten...
Echt positief klonk het ook niet he :roll: :roll: :roll:

En buiten dat, in de niet besloten forums zitten echt niet alleen maar tv's.
naa neee ik heb echt niks tegen travestieten...wat ik bedoelde is..dat het toch wel een verschil maakt of je vanuit een mannelijke identiteit aan travestie doet of vanuit een vrouwelijke identiteit...

dus ik bedoelde te zeggen, iets als "blijven hangen tussen de mannen",
dat klinkt minder negatief toch?
nu heb ik het helemaal gedaan denk ik :) hihi
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Patricia1979 schreef: Jij hebt toch toegang tot het TG forum. Of heb je daar ook het gevoel dat je tussen de travestieten of mannen blijft "hangen"? :roll: :roll: :roll:
Je bent zelf toch ook (naar ik begreep) TG. Dus dan snap ik ook inderdaad niet waarom je er zo'n probleem van maakt.
Nou omdat ik vermoed dat er best een aantal travestieten of trangenders wel toegelaten zijn op het TS forum. Maargoed...who cares...
als iedereen maar gelukkig is...
Ik wil idd niet meer op het TS forum...ik kan op isis alle info vinden die ik nodig heb...en ook elders...
Ik zag trouwens in dat TG subforum ook wel veel onderwerpen staan die op TS van toepassing (kunnen) zijn. Dus in feite hadden die 2 net zo goed samengevoegd kunnen worden volgens mij. Misschien wordt er dan ook wat meer geschreven daar.
voila, dat lijkt me ook.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Ik heb eens de vergelijking gemaakt: stel je speelt viool, en je meldt je aan bij het conservatorium, je spel is niet zo goed ...want je geeft eerlijk toe...je probeert het wel maar het klinkt af en toe zo vals als maar kan :)....en daarom wil je beter leren spelen..maar je wordt afgewezen
en je komt er later achter dat iemand anders uberhaupt nooit een viool heeft aangeraakt (en wellicht wel nooit zal aanraken ook) maar enkel door het gegeven dat hij/zij zichzelf als musicus beschouwd wel toegelaten is...That does not make sense to me...
en dat was alles wat ik er eens over wilde zeggen...zo van: hey klopt dat toelatingsbeleid wel....

groeten,
Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Ja dat ligt eraan...als een TG helemaal als vrouw gaat leven...is er eigenlijk ook weer sprake van transseksualiteit...en dus veel vergelijkbare problematiek en anders dan TG's die het man zijn combineren en afwisselen met het vrouw zijn....of tussen de geslachten inleven...
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Patricia1979 schreef:
Ja daar heb je wel gelijk aan. Ben benieuwd dan hoe de toelatingscommisie daar tegenaan kijkt.
daar kom je niet achter want op dat soort vragen reageren ze dus niet ;)
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

<Heb jij dan zoveel laten uitvoeren ?
11 uur lijkt me wel al best een zware FFS of zie ik dat verkeerd ?>

De enige FFS procedure die ik heb laten uitvoeren was een voorhoofdsreconstructie, de rest was min of meer noodzakelijk aanverwant en cosmetisch.
Ik had namelijk al hoge, uitgesproken jukbeenderen (die nog beter tot hun recht kwamen omdat mijn voorhoofd naar achter gezet werd), een kleine, rechte neus en een (te kleine kin en te kleine onderkaak, mijn voordeel:-) ), vandaar alleen mijn voorhoofd, ik had een browridge.

Mijn voorhoofd is ruim 1cm naar achter gezet, dus hield ik ruim 1cm huid over, en om te voorkomen dat mijn ogen en wenkbrauwen en de rest van mijn gezicht ging hangen heb ik dus ook een voorhoofdlift gehad, een wenkbrauwlift (omdat de binnenste hoeken van mijn wenkbrauwen te ver naar beneden stonden in verhouding tot de buitenste hoeken), een full facelift en een halslift om het restant huid overal te ondervangen dus.
Je kunt namelijk niet zomaar een voorhoofd/neus/kin/kaak laten verkleinen zonder huid overal over te houden, maar een hals/facelift gelijk met een kaak/kin verkleining is niet mogelijk ivm de zwellingen die dat veroorzaakt. Dat kan pas na een jaar, als alles volledig genezen is.
Meteen voorhoofdlift kan wel, omdat het spier en overig weefsel over het voorhoofd anders is dan rond de kaak/kin/mond.

Anyway.......ik heb natuurlijk niet die voorhoofdsreconstructie laten doen om er uit te komen als er ouwe hond uitziend want te ruim in het gezichtvel , vandaar die liften.
En alle denkbare face/hals/voorhoofdsliften etc zijn bedoeld om *huidverzakkingen* te corrigeren, evt rimpels blijven, want die zitten te oppervlakkig aan de huid. Daar zijn andere behandelingen voor.( en rimpels had en heb ik niet trouwens).
Nou lag ik toch al op de operatietafel, dus heb ik meteen mijn onderoogleden laten liften, een dermal fatgraft in mijn bovenlip laten plaatsen, en mijn oorlellen laten verkleinen.
Es even kijken....ben ik nog wat vergeten? ;-)

Eh, ja, mbt jouw FFS dan ;-) Ik las dat je van plan bent om na 6 weken na je FFS weer te gaan koersen, weliswaar met een helm op, maar die bedekt niet (helemaal) je voorhoofd.
Zou ik niet doen.......wacht tot minstens 3 a 4 maanden na de operatie, tot de botdelen weer aan elkaar gegroeid zijn, en het gebruikte botcement volledig uitgehard is. Een ongeluk(je) of valpartij zo kort na je FFS.........en de gevolgen zijn niet te overzien, neem dat maar van mij aan.

En je schreef dat je van plan bent om komende september een haartransplantatie te laten uitvoeren.......ik weet niet wie je precies met wat voor info heeft geinformeerd, maar met een HT moet je minstens een half jaar tot na de FFS/voorhoofdsreconstructie wachten, beter nog een jaar.
Je hoofdhuid trekt dat namelijk niet, een haartransplantatie zo kort na een voorhoofdsreconstructie. Er staat dan nog spanning op het is nog (onzichtbaar op die plaats) gezwollen, slecht doorbloed, ongevoelig enzenz, dus het is maar de vraag of die grafts wel zouden aanslaan.
Ik weet niet of je lid bent van de FFS support group, maar er zijn diverse topics over (haastige) transen die kort na hun FFS/voorhoofdsrecon een haartransplantie willen dan wel hebben laten uitvoeren.
Lees en huiver.

Ik zou zo zeggen......overhaast je niet, niet te veel en te snel achter elkaar, take it easy.

Mila.
lief dinnetje
Eredivisie

Mila schreef :

En je schreef dat je van plan bent om komende september een haartransplantatie te laten uitvoeren.......ik weet niet wie je

Neen hoor, ik schreef :
HT voor de haargrens wat te verdikken en eventueel iets lager te brengen zal dan eventueel voor sep 2008 zijn

Dat is dus meer dan een jaar na de FFS.

Ik las dat je van plan bent om na 6 weken na je FFS weer te gaan koersen,

Neen hoor dat was na mijn SRS.
Na mijn FFS begin ik al veel vlugger.
Na 2 weken denk ik ...... nu ik heb thuis ook een spinningsfiets om terug te starten met trainen .....

Nu ik train dan wel individueel.
Ik ben in 10 jaar alleen rijden, niet 1 keer gevallen.
Wel 1 kleine aanrijding gehad.
Je bent dan uiteraard extra voorzichtig.

Ik rijd nu af en toe wel in groep, maar nog geen koers.
Dat zal voor volgend seizoen zijn.
Waarschijnlijk zal mijn eerste koers volgend jaar in de maand maart zijn.

Groeten,

Melina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Oh ja, Melina, voor ik het vergeet........voor een neus en oor(lel)correctie valt afgezien van het cosmetische effect zeker nog meer te zeggen.
Een van de prettige bij effecten van beide correcties is namelijk dat de neus en de oren/oorlellen direct na de ingreep ophouden met langzaam verder groeien.
Menselijke neuzen en oren groeien namelijk langzaam verder met de jaren, vooral het kraakbeen.
Willeke Alberti is zo'n typisch voorbeeld van een (sterk) gegroeide neus(punt) en oren/oorlellen. Leg oude en recente gezichtsfoto's van haar maar eens naast elkaar, dan zie je het vanzelf.

Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef: Lees en huiver.
Dat doe ik al bij jouw verhaal :o .

Ik ken een foto van jou van voor die tijd. Als jij al meent zulke ingrepen nodig te hebben... :-?

Misschien moet ik eerst mijn oren maar eens vast laten zetten: die staan hierbij te klapperen :wink: .

Maar goed: jij bent de eerste die ik van enigszins dichtbij meemaak die zo ver gaat, dus er is weinig nodig om mij perplex te doen staan.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

och ik heb wel gekkere dingen gezien, Mila ook denk ik

een ffs is niet zo ver gezocht hoor, de schade van een mannelijke pubertijd is heel zichtbaar. Bij de ander stopt het daar niet: bodysculpting, ribben verwijderen, aan stembanden sjorren nou ja ik houd maar op

ik veroordeel dat niet, als het jou gelukkig maakt....

de wereld laat je weten dat je niet door de beugel kan als vrouw maar veroordeelt je ook als je er wat aan doet zoals laatst dat hypocriete programma op tv over cosm chirurgie

mooie meiden die anderen vertellen dat ze aan hun zelfacceptatie moeten werken......
Plaats reactie