Janiek_ schreef:Jennifer Hopelez schreef:Voor minder doe ik het niet hoor. Stel je voor? Ik in mijn vorige leven een keuterboerinnetje in Drenthe?? Of nog erger, een turfsteekster??
Zo, en wat is er mis met een keuterboerinnetje of een turfsteekster? Zeker weer niet vrouwelijk genoeg met hun gekloofde vingers en gebarsten nagels
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
!
Enneh, hoe doe jij dat om achtereenvolgens Marylin Monroe en Anne Frank te zijn, terwijl die elkaars tijdgenoten waren? Neeeee, ik geloof er niks van. Nog eerder dat je Raspoetin was in je vorige leven
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
![Afbeelding](http://www.lilith-ezine.com/articles/sex/images/Rasputins-Penis.jpg)
Nee, gewoon te min! Als ik dan toch voor vorige levens ga, dan niet als man en vader en ook niet als een gewone vrouw maar als een grootheid. Niets meer, niets minder hoor.
Enneh, Anne Frank en Marilyn Monroe zijn heel goed te combineren in hetzelfde tijdvak hoor. Net zoals een vader van kinderen 100% vrouw kan blijken te zijn in 1 en hetzelfde leven
Hoe wist jij dat Raspoetin zo'n grote piem had eigenlijk? Was jij in je vorige leven soms een jaloerse Felix Joessoepov?
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)