Violet, de tijd het laten zien wie er gelijk heeft.
Bedankt voor je waarschuwing
hetelfje
Anoniem
Moderator: Moderators
Hey Elfje
Het gaat helemaal niet om gelijk. Het gaat om wat voor jou persoonlijk werkt. Ik snap heel goed dat je op een gegeven moment zat bent van het gegiegel en ook die Goh wat ben je sterk en dapper steunbetuigingen die Violet aanhaalt. En ik hoop dat jou semi stealth je daar bij helpt. Zoniet dan weet je wat je nog meer kan proberen in ieder geval. Zo vind ieder van ons gaandeweg zhaar pad hierin. Ik ben het verder meer met Violet eens overigens maar dat was al bekend. Maar ook dat is puur persoonlijke insteek. Toch één kanttekening. Ik vind het jammer dat je anoniem gegaan bent. Bevestigd mijn gevoel dat de maatschappij je soms dwingt in een bepaalde richting. Daar ben ik nogal wars van.
Het gaat helemaal niet om gelijk. Het gaat om wat voor jou persoonlijk werkt. Ik snap heel goed dat je op een gegeven moment zat bent van het gegiegel en ook die Goh wat ben je sterk en dapper steunbetuigingen die Violet aanhaalt. En ik hoop dat jou semi stealth je daar bij helpt. Zoniet dan weet je wat je nog meer kan proberen in ieder geval. Zo vind ieder van ons gaandeweg zhaar pad hierin. Ik ben het verder meer met Violet eens overigens maar dat was al bekend. Maar ook dat is puur persoonlijke insteek. Toch één kanttekening. Ik vind het jammer dat je anoniem gegaan bent. Bevestigd mijn gevoel dat de maatschappij je soms dwingt in een bepaalde richting. Daar ben ik nogal wars van.
-
- ff weer wat posten
ik probeer , zoals ik al vaker zei, door een open communicatie het wereldje rond me heen bewust te maken.
De grote wereld daar is toch geen beginnen aan.
Ik ben al blij met het feit dat men omgeving me 100% kent.
Maar ja, ik sta in het begin van alles
dan zit je waarschijnlijk nog vol van goede voornemens.
(brr, hopelijk verdwijnen ze niet te snel)
De grote wereld daar is toch geen beginnen aan.
Ik ben al blij met het feit dat men omgeving me 100% kent.
Maar ja, ik sta in het begin van alles
dan zit je waarschijnlijk nog vol van goede voornemens.
(brr, hopelijk verdwijnen ze niet te snel)
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Stealth??? euh, pak ik het wel verkeerd aan. Zit redelijk veel in hlb-jeugdbewegingen enzo, wat op zich een heel klein wereldje is. Kwam er vroeger nooit mee in contact. Nu?? Fuiven, bijeenkomsten trefdagen, kom maar op . Ben u al enkele keren mee geweest als 'getuige' met de Genderstichting. Binnen 2 weken terug, en heb bij een paar andere jeugdverenigingen een balletje aan het rollen gebracht. Nog maar een enkele negatieve reactie van gekregen (en da's nogal redelijk zwak geweest . Toen ik dezelfde mensen hun reactie op een tv zag, die meid is em als de bliksem gesmeerd oesje). Van mijn vriendinnen die ik op die manier heb leren kennen heb ik niks dan steun. Resultaat is echter wel dat de meeste mensen waarmee ik in contact kom het al weten alhoewel ze het niet altijd beseffen dat ik het ben .
AD ASTRA PER ASPERA