Anne Lawrence, MD

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Transen zijn een gat in de seksmarkt.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Transen zijn een gat in de seksmarkt.
Maar met de klit aan het stokje verdienen ze wel beter....in ieder studio die ik van binnen ken, kreeg ik dit te horen.....wil je dus zo je geld verdienen, moet je je geen doos laten aanmeten.....maarja, dat geldt dus voor sm, hoe het in pure wiptenten is, dat weet ik dus nie.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Pre ops doen het inderdaad beter. Want tsja, als hoerlenopers een doos willen dan gaan ze wel naar een bio. Misschien is het in dat opzicht juist wel beter om geen designer variant te kopen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

En dan nog....het geld zit nie meer zo los bij de klanten en de concurentie is ongeloofloos in die branche......
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ja, er zijn tegenwoordig genoeg vrouwen die het gewoon voor niks doen, voor de spanning etc etc. Dus alleen mensen met speciale wensen komen dan bij de clubs etc.
Vicky_
dagelijks aanwezig

Bericht door Vicky_ »

Ik dacht ook altijd dat ik de beste van de beste chrirurg moest hebben om de mooiste doos te maken. En ja het is zo in Thailand maken ze beeldige doosjes. Maar ik ben meer dan tevreden met wat ik heb. Ben door Dr. Karim geopereerd. En een kennis van me pasgeleden door Dr. Bouman....daar viel mn mond toch wel even van open, zo mooi was het. De technieken bij VU zijn echt wel verbeterd...
Conclusie: In Nederland word het ook TOP gedaan
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Vicky_ schreef:Conclusie: In Nederland word het ook TOP gedaan
In het VU wel ja, maar in het UMC Groningen niet.
lightningbolt
ForumFan

Nu we het toch over "dozen" hebben, wat bedoelde je hier in het verleden precies mee Morbide?
na de srs ben je een vrouw met een niet functionerende vagina
Anders functionerend dan bij een bio betekent nog niet een NIET FUNCTIONERENDE VAGINA.
Vicky_
dagelijks aanwezig

Bericht door Vicky_ »

patricia28 schreef:
In het VU wel ja, maar in het UMC Groningen niet.
Nee dat klopt daar heb ik een keer iets gezien nou...ik word nu nog akelig als ik eraan denk
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
lightningbolt
ForumFan

Vicky_ schreef:Nee dat klopt daar heb ik een keer iets gezien nou...ik word nu nog akelig als ik eraan denk
Een kennis van me is daar 7 jaar geleden geopereerd. Het zag er echt niet uit. Letterlijk om het zo maar te zeggen alleen maar een gat en verder niets. Niet eens schaamlippen of iets wat daar op leek. Ze wilde destijds uitwijken naar Duitsland, maar toen was de regel nog dat er dan hier een lange wachtlijst moest zijn. En die was er niet in Groningen.

Weet niet precies hoe het nu in Groningen is, maar volgens mij is daar weinig verandert aan de technieken en het cosmetiche aspect. En nog altijd dezelfde chirurg Robinson.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

patricia28 schreef:Nu we het toch over "dozen" hebben, wat bedoelde je hier in het verleden precies mee Morbide?
na de srs ben je een vrouw met een niet functionerende vagina
Anders functionerend dan bij een bio betekent nog niet een NIET FUNCTIONERENDE VAGINA.
Ik heb wel indruk op je gemaakt, is het niet? Je blijft maar postjes van me opgraven. Voed ik je twijfels? Arme Patricia. Tenzij je instorten een functie wilt noemen, funcioneert een neo-vagina niet. Dat bedoelde ik.
lightningbolt
ForumFan

Morbide schreef:Tenzij je instorten een functie wilt noemen, funcioneert een neo-vagina niet. Dat bedoelde ik.
Projecteer je eigen dichtgegroeide vaginaprobs niet op anderen joh. Daardoor zal die van jou ws wel ingestort zijn idd en niet meer functioneren.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Dream on. ^^
lightningbolt
ForumFan

Morbide schreef:Dream on. ^^
Ja jij dus :)

Maar geluk bij een ongeluk. Jij hebt altijd nog een echte op voorraad en voorhanden :lol:
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Post op, al bijna een jaar een goede relatie, niet het eerste de beste baantje. Nah, ik mag niet klagen. Ga jij nog eens kijken of je een meisje bent?
Plaats reactie