Beste allemaal,
Als bestuurslid van org ben ik zelf ook verantwoordelijk voor het forum. Ik hier het afgelopen jaar minder ( lees erg weinig ) mee gedaan puur en alleen omdat het me niet trekt. Hierdoor las ik wel de topics maar las was meer plaatjes kijken. Puur en alleen omdat het me niet boeit. Ik zal hier vanaf nu meer mee gaan doen en me ook mengen in gesprekken indien nodig is.
Het verbaast me wel dat mensen elkaar zoveel kritiek, shit, ellende aan kunnen doen en een goed gesprek op nivo blijkbaar niet mogelijk is. Waarom is dit ????
De vorige schrijfster schreef
Ik ben van mening dat als je met elkaar in debat gaat, het maakt niet uit waarover, dat een modicum van zelfdiscipline wel op z'n plaats is. Je kunt wel schrijven dat jullie elkaar als gelijken in de haren vlogen, maar zoals ik al eerder geschreven heb, vond ik dat de grenzen van het betamelijke overschreden werden. Je kunt ook op een beschaafde manier het debat op het scherpst van de snede voeren.
Ik sluit me hier bij aan en vraag jullie dit ook te doen en elkaar in debatten te respecteren. Indien dit niet gebeurt zal niet alleen mijn collega Lisa instappen maar ook ik zal me weer gaan mengen.
Verders hebben we binnen org allemaal onze eigen taken. Ik ben eindverantwoordelijk voor het hele marketing stuk. De inkomsten, advertenties, onderhoud met de klanten en uiteraard de chat. Daarnaast ook de dagelijkse dingen zoals forum, prikbord, profielen en de hoofdmail die ik afwissel met Lisa. Dit alles vraagt best veel tijd maar vind het nog steeds erg leuk om te doen alleen laat je dan de dingen sneller varen waar mijn interese niet naar uitgaat zoals bv het forum.
Wens jullie verders nog een fijn verblijf hier.
Groetjes
Pamela