Vreemd. Want ik heb gewoon een vaste @HOME aansluiting met een vast IP-adres. Toen en nu ook. Hoe het kan dat mijn IP-adres nu ineens anders is dan in het verleden, dat weet ik ook niet. Dat ligt dan aan @HOME.Lisa met een S schreef:Jouw IP adres is anders dan degene die je als Patricia1979 gebruikte.
Lisa
vraag gesteld maar geen antwoord gekregen
Moderator: Moderators
- lightningbolt
- ForumFan
@Home geeft geen garantie op een vaste ip adres uit, dat doet bijna geen enkele 'kabelaar'. Ga er van uit dat je zo'n 1 a 2 keer per jaar een ander ip adres krijgt (vaker als je je modem regelmatig uitzet).lightningbolt schreef:Vreemd. Want ik heb gewoon een vaste @HOME aansluiting met een vast IP-adres. Toen en nu ook. Hoe het kan dat mijn IP-adres nu ineens anders is dan in het verleden, dat weet ik ook niet. Dat ligt dan aan @HOME.Lisa met een S schreef:Jouw IP adres is anders dan degene die je als Patricia1979 gebruikte.
Lisa
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- lightningbolt
- ForumFan
Fijn, dank je! Heeft Lisa ook gelijk haar antwoord. Ik heb dus niets omzeild!Maruscha schreef:@Home geeft geen garantie op een vaste ip adres uit, dat doet bijna geen enkele 'kabelaar'. Ga er van uit dat je zo'n 1 a 2 keer per jaar een ander ip adres krijgt (vaker als je je modem regelmatig uitzet).
-
- Banned Lid
Lisa met een S schreef:
En voor wat betreft de bewering van Elsie over wat ik heb gezegd over Mina, beschouw ik dat als laster, tenzij Elsie in staat is om dat hard te maken met bewijs. Dus of met een link naar de desbetreffende posting, of met een verontschuldiging komen en niet meer herhalen.
Lisa
weet je dan niet meer dat je geschreven had dat een van Mila's clienten, mina zogezegd zou hebben gezien, kale homo met make up op en allemaal andere excentrieke figuren om haar heen, daarop heeft ze dat plaatje met die pipo neus gepost en toen is ze gebanned. En btw niet eerlijk wat je doet, want je hebt het hele topic destijds verwijderd.
Maar Mina vond het niet erg hoor, maar wel flauw dat je toen zelf niet instaat was een grapje te incasseren. Maar het ging niet om Mina of Patricia destijds, maar het ging erom om Mila een ban te geven, want de discussie tussen jou en Mila was een beetje te hoog opgelopen, en om ervanaf te zijn heb je toen Patries en Mina er ook afgegooid (zonder waarschuwing of reden overigens), waarschijnlijk om zo discussies te voorkomen...
Maar goed zand erover he... geen oude koeien uit de sloot halen...vind ik.
Dus ook niet over Patries, want das is van nog langer geleden...
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik kan dat niet herinneren. Want ik weet niet hoe ik zou moeten weten dat een van Mila's klanten Mina zou hebben gezien. Wat ik wel heb gedaan is, na aanleiding van een tendentieuse artikel uit, meen ik, de Telegraaf, waaruit Mila citeerden alsof het de Absolute Waarheid was, een nepartikel geschreven die op precies hetzelfde tendentieuse manier Mila en Mina beschreef, om aan te geven hoe makkelijk men feiten kunnen verdraaien. Net zoals jij nu hier doet. Jammer dat je destijds niet de humour daarvan had ingezien, gelet op hoe jij toen reageerde. Over potten, ketels en zwart praten.elsie schreef:weet je dan niet meer dat je geschreven had dat een van Mila's clienten, mina zogezegd zou hebben gezien, kale homo met make up op en allemaal andere excentrieke figuren om haar heen, daarop heeft ze dat plaatje met die pipo neus gepost en toen is ze gebanned. En btw niet eerlijk wat je doet, want je hebt het hele topic destijds verwijderd.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- Banned Lid
- Chantal C.
- Forumdiva
Mwha... heb tot vorig jaar zomer (2007 dus) 3,5 jaar hetzelfde ip-adres gehad. Ander modem gekregen ivm telefonie en nu ook al ruim half jaar zelfde ip-adres...Maruscha schreef:@Home geeft geen garantie op een vaste ip adres uit, dat doet bijna geen enkele 'kabelaar'. Ga er van uit dat je zo'n 1 a 2 keer per jaar een ander ip adres krijgt (vaker als je je modem regelmatig uitzet).
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
LB. Patricia schetst een situatie, ik geef een mogelijke reden, alles nog binnen de context van de discussie. Jouw bijdrage voegt verder niets toe.Chantal C. schreef:Mwha... heb tot vorig jaar zomer (2007 dus) 3,5 jaar hetzelfde ip-adres gehad. Ander modem gekregen ivm telefonie en nu ook al ruim half jaar zelfde ip-adres...Maruscha schreef:@Home geeft geen garantie op een vaste ip adres uit, dat doet bijna geen enkele 'kabelaar'. Ga er van uit dat je zo'n 1 a 2 keer per jaar een ander ip adres krijgt (vaker als je je modem regelmatig uitzet).
Overigens, voor de duidelijkheid (want ik ken jouw type):
http://www.home.nl/klantenservice/stori ... t+ip+adres
- Chantal C.
- Forumdiva
Ik heb UPC en een dynamisch ip-adres. Wat ik alleen maar aan wilde geven is dat "bijna geen enkele kabelaar" dus wel lang een ip-adres uitgeeft. Dus waarom meteen zo'n gepikeerde reactie?Maruscha schreef:LB. Patricia schetst een situatie, ik geef een mogelijke reden, alles nog binnen de context van de discussie. Jouw bijdrage voegt verder niets toe.Chantal C. schreef:Mwha... heb tot vorig jaar zomer (2007 dus) 3,5 jaar hetzelfde ip-adres gehad. Ander modem gekregen ivm telefonie en nu ook al ruim half jaar zelfde ip-adres...Maruscha schreef:@Home geeft geen garantie op een vaste ip adres uit, dat doet bijna geen enkele 'kabelaar'. Ga er van uit dat je zo'n 1 a 2 keer per jaar een ander ip adres krijgt (vaker als je je modem regelmatig uitzet).
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
-
- Forumdiva
Zucht .. tuurlijk Chantal, ik voel me tot in het diepst van mijn ziel beledigd dat iemand als jij een niet ter zake doenend weetje aanbrengt, en vervolgens nog het door mij gemaakte punt erkent door te vermelden dat je zelf een dynamisch ip adres hebt. Argh, hoe kom ik ooit over deze schaamte heenChantal C. schreef:Ik heb UPC en een dynamisch ip-adres. Wat ik alleen maar aan wilde geven is dat "bijna geen enkele kabelaar" dus wel lang een ip-adres uitgeeft. Dus waarom meteen zo'n gepikeerde reactie?Maruscha schreef:LB. Patricia schetst een situatie, ik geef een mogelijke reden, alles nog binnen de context van de discussie. Jouw bijdrage voegt verder niets toe.Chantal C. schreef: Mwha... heb tot vorig jaar zomer (2007 dus) 3,5 jaar hetzelfde ip-adres gehad. Ander modem gekregen ivm telefonie en nu ook al ruim half jaar zelfde ip-adres...
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hoi lisa ik heb nog meer van dit sooret mailtje die ze me dus buiten travestie.org omstuurde in mijn mail staan dus heb bewijs genoeg dat zij het was kan het zo doorsturen kun je zien hoe een walgelijk en gemeen type het is..ik ga niet zomaar iets neerzetten waar ik dus niet zeker van ben daarbij ik kan dus via een ip adres zien van welke pc het komt en het komt dus allemaal bij dezelfde persoon weg heb daar een heel leuk progje voorLisa met een S schreef:A) Wanneer je een e-mail opstuurt via de e-mail functie van een profiel, kan je elke willekeurig e-mailadres invullen, zelfs een nepadres. Het is geen enkel bewijs dat degene wiens naam daar staat degene is die werkelijk de e-mail heeft verzonden. Ik zou niet alleen op basis hiervan iemand bannen.Prescilla schreef:hier dus de mail die ze mij gestuurd heeft lijkt me stug dat een ander onder haar naam dit zou sturen met mailadres erbij..
Van: mariane van brabant E-mail: marian-dejong@live.nl De bezoeker zei: ------------------------------
oke ik was het dus wel maar ik zo u zou grag eens u kontje willen likke ------------------------------
Dit bericht is verzonden via de mail functionaliteit in de Profielen sectie van www.travestie.org. We nemen geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van dit bericht.[/b]
Neem aan dat dit soort mails dus wel aantoonbaar zijn al bewijs dat het dus wel degelijk om mariane van brabant gaat en niet om een ander persoon..
B) Zoals de terugkeer van Patricia en Mila bewijzen, is het mogelijk om een IP ban voor het forum te omzeilen. Overigens is een IP ban van het forum niet gelijk aan een IP ban voor de site als geheel, en bij mijn weten doen wij dat in het algemeen niet.
En voor wat betreft de bewering van Elsie over wat ik heb gezegd over Mina, beschouw ik dat als laster, tenzij Elsie in staat is om dat hard te maken met bewijs. Dus of met een link naar de desbetreffende posting, of met een verontschuldiging komen en niet meer herhalen.
Lisa
Groetjes Prescilla
- Chantal C.
- Forumdiva
Sommigen hier op het forum hebben hele dikke ego's en ik schijn kennelijk als een rode lap voor een stier te werken voor die ego's... Nja boeien hoor. Is niet mijn probleem...Nannette schreef:Van een man zou je zeggen "hij is op zijn pik getrapt"