Kelly tegen de vertrutting

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Kelly tegen de verrutting?

Haha!
13
68%
Bah!
4
21%
Iets anders, ik stop het wel even in je doosje
2
11%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Saartje schreef:Ik vraag me dan ook al een tijd af of zulke mensen niet schizofreen zijn in plaats van een gevalletje gid.
Volgens mij is het gewoon een (sub)cultureel verschijnsel, dat helpt om e.e.a. te begrenzen, "to compartmentalize" in het Engels.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Janiek_ schreef:
Saartje schreef:Ik vraag me dan ook al een tijd af of zulke mensen niet schizofreen zijn in plaats van een gevalletje gid.
Volgens mij is het gewoon een (sub)cultureel verschijnsel, dat helpt om e.e.a. te begrenzen, "to compartmentalize" in het Engels.
Hmm good point, zo had ik het nog niet bekeken.
Ik weiger, however, om daar aan mee te doen. :D :P

a.k.a Gelukkig heb ik geen begrenzer... :)
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik doe dat zo nu en dan ook in een gesprek om het een ander duidelijk te maken zeg ik dan ik ga als Irene, of niet als Irene, dat heeft niets met schizofrenie of compartimentering te maken, maar is gewoon verhelderend.

Irene
Kleine stapjes
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Irene schreef:Ik doe dat zo nu en dan ook in een gesprek om het een ander duidelijk te maken zeg ik dan ik ga als Irene, of niet als Irene, dat heeft niets met schizofrenie of compartimentering te maken, maar is gewoon verhelderend.

Irene
Ik vindt het ook dom klinken.
Ik zeg hooguit wel eens, in vol ornaat.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Gebruikersavatar
Anitamichelle
ForumFan
Berichten: 313
Lid geworden op: zo jul 20, 2008 21:33
Locatie: Noord Holland, rond Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Okay, point taken....................maar zoals jullie weten ben ik net pas hier en schrijf erover.................en voorlopig dus alleen hier op het forum, waar ik me best goed thuisvoel en veel leer............en ook velen respecteer.
Als ik me soms wat onhandig of niet in jullie ogen duidelijk uitdruk is dat ook onwennigheid met het erover naar buitentreden, maar dat weerhoud me niet dit toch te doen.............en soms iets stoms opschrijf.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ach ik denk dat het een gevoelskwestie is, voor de een klinkt het raar en voor de ander niet. Ik ken ook mensen die vragen of je gekleed bent, waarbij ze bedoelen of je dameskleding aan hebt, ik heb dan altijd de neiging om te zeggen dat ik nooit naakt over straat ga.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

wel boeiend, speelt een man een man, speelt een vrouw een vrouw

nee, hij is man, zij is vrouw, lekker eenvoudig , en de overgrote meerderheid op de planet denkt daar geen seconde over na, lekker eenvoudig

zelf speel ik immer rollen, houd ik de deur open voor mijn buuf ben ik loyaal, scheld ik het kind verot dat met zijn fiets tegen mijn auto knalt ben ik de boeman, etc

:wink:
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Anitamichelle schreef:Okay, point taken....................
Welke point? Je bent beslist de enige niet die zich zo uitdrukt en voor heel veel mensen werkt dat. Niks mis mee, toch?

Ik kan het niet, maar dat is mijn verhaal.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Vroeger toen ik als man werkte, probeerde ik altijd iemand zoveel mogelijk na te doen, zodat ik niet te veel opviel als anders zijnde en handelende. Is me niet zo goed af gegaan als ik dacht, want er zijn mensen die absoluut niet verbaasd waren toen ik het ze vertelde.

Iets in 3e persoon neerzetten is ook een vorm van afstand er van proberen te nemen of houden, omdat het gevoel anders te dicht bij je komt, je overdondert.
En laten we blij zijn dat we allemaal anders zijn. Iedereen ervaart een hoop zaken ook anders. Sommigen, soms velen, ervaren zeer bepaalde zaken hetzelfde, dat zijn vaak ook de zaken die ons bindt
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

Die "actie tegen de vertrutting" lijkt mij puur reclame maken en het nieuws willen halen...
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Top, lekker melig al die filmpjes. En acties tegen de vertrutting kan je sowieso toch alleen maar voor zijn, zelfs als het reclame is?

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ordinair en een beetje voorspelbaar.
Ik moet toegeven dat ik een glimlach af en toe niet kon onderdrukken maar that's it.

Ik doe zelf ook werk als 'dom blondje' voor feestjes dus ik kan eigenlijk geen waardeoordeel geven.

Alleen ben ik niet het gezicht van de transseksuele vrouw in Nederland en er wordt van Kelly wel gezegd dat ze dat is.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jamie schreef:Alleen ben ik niet het gezicht van de transseksuele vrouw in Nederland en er wordt van Kelly wel gezegd dat ze dat is.
Ja, helaas wordt dat gezegd ja, zoals ze zich voordoet is niet bepaald goed voor de groep, maar ja, wie dat het haar na ? En dan zonder al rare dingen, maar dus gewoon gedrag zo veel als mogelijk.
Valerie_
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di jul 08, 2008 0:19

Bericht door Valerie_ »

is een beetje: geef de mensen wat ze verwachten van een trans....
iedereen weer tevreden... geen enge dromen snachts
donna1
ff weer wat posten
Berichten: 32
Lid geworden op: di aug 05, 2008 15:36

Bericht door donna1 »

Nannette schreef:zoals ze zich voordoet is niet bepaald goed voor de groep.
Wat is dan wel goed voor de groep? Ik denk dat het niets uitmaakt, welke trans er ook in de media verschijnt. Het is toch nooit goed.
Plaats reactie