Ik hou het voorlopig maar bij silicoontjes, lijkt me het beste.

Groetjes,
Moderator: Moderators
Pamela-, 15 juni 2003 schreef:Hoi hoi dames,
Geloof me of niet maar eet veel vlees, veeeeeeeeeeeeel vlees. Heb toch al een aardige cup moet ik zeggen en doe er voor de rest niets extra's voor.
Pamela, lieverd, je vervalt in herhalingen. Maar dat is normaal voor TV in de zomerPamela-, 25 juli 2003 schreef:Hoi hoi,
Eet nou gewoon heel veel vlees dan krijg je vanzelf de cup die je wil. Believe me ik ben een walking example !
heb progynova gebruikt maar stopte omdat ik bang werd.het werkt wel dat is zeker_Saskia_ schreef:Ik zou eerlijk gezegd die homeopathische en kruidenmiddeltjes links laten liggen. Het lijkt me een stuk vertrouwder, veiliger en effectiever om klinisch geteste hormoonprodukten te gebruiken, dezelfde die ze ook bij de VU gebruiken, dus Progynova (estradiolvaleraat, pillen) of Climara of Estraderm-pleisters (estradiol).
Voor betrouwbare verkoopadressen, zie http://www.annelawrence.com/internethormones.html
Toen ik de eerste keer bij mijn huisarts vroeg om bloedcontrole vond hij dat nog niet nodig, bij vrouwen in de overgang wordt dat pas na een half jaar gedaan zij hij.Op dit moment slik ik sinds 2 maanden premarin 0.625 mg per dag maar heb nog steeds angsten omdat ik dit niet onder dokters controle doe.
Jamaar ik ben vegetariërPamela- schreef:Hoi hoi,
Eet nou gewoon heel veel vlees dan krijg je vanzelf de cup die je wil. Believe me ik ben een walking example !
Liefs,