Gelukkig heb ik het zelf niet nodig, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het heel belangrijk voor je is......zet het nieuwe jaar maar meteen goed in!
fingers crossed!
Moderator: Moderators
Anna, zoals je hier en eldsers kunt lezen, zijn de voice-tales dus nog niet afgelopen.....ik klink nu nog voor geen meter....maar ik blijf hopen, volgende dinsdag is naonderzoek van deze operatie.....uns kijken, wanneer de volgende definitieve ingreep is......anna_r schreef:hai Mara.
ik hoop dat alles naar wens verloopt je, en wens je sterkte.
groetjes anna.
Hoi Mara..........en........weet je al iets meer?!Mara schreef:
Anna, zoals je hier en eldsers kunt lezen, zijn de voice-tales dus nog niet afgelopen.....ik klink nu nog voor geen meter....maar ik blijf hopen, volgende dinsdag is naonderzoek van deze operatie.....uns kijken, wanneer de volgende definitieve ingreep is......
Jau....was vandaag in Veghel voor naonderzoek......een hechting was opengegaan maar maakt verder nie uit.....volgende maandag wordt definitief werk verricht.......dan ga ik dus voor het 4de keer op vleesplank liggen voor m'n stembetteke schreef: Hoi Mara..........en........weet je al iets meer?!
Wat een spannende tijd voor je meid!!Mara schreef:
Jau....was vandaag in Veghel voor naonderzoek......een hechting was opengegaan maar maakt verder nie uit.....volgende maandag wordt definitief werk verricht.......dan ga ik dus voor het 4de keer op vleesplank liggen voor m'n stem![]()
Tja en dan ga ik echt twee weken nie praten......