![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Gaff?
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Het zaadprobleem heb ik niet meer, maar ik heb me ook weleens afgevraagd of het tucken op termijn tot problemen zou kunnen leiden.
Ik ben me ooit een keer rotgeschrokken toen er allemaal zwarte vlekjes op zaten. Bleken gelukkig alleen maar pluisjes van mijn slipje te zijn
Heb nog nooit een zinnig antwoord gekregen of het tucken bepaalde bijwerkingen kan hebben (is waarschijnlijk simpelweg niet onderzocht)
Irene
Ik ben me ooit een keer rotgeschrokken toen er allemaal zwarte vlekjes op zaten. Bleken gelukkig alleen maar pluisjes van mijn slipje te zijn
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Heb nog nooit een zinnig antwoord gekregen of het tucken bepaalde bijwerkingen kan hebben (is waarschijnlijk simpelweg niet onderzocht)
Irene
Kleine stapjes
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Cynthia schreef:Lijkt me lastig als je "het" wilt doen (als man dan) en je komt met zo'n ingevroren kwakkie aan. Dag stemming.paula22 schreef:zaad laten invriezen?Tijn schreef:krijg je daar later geen problemen mee met slecht zaad enzo?
bijsluiter: prik enkele gaatjes in de verpakking en verwarm het ingevroren zaad voor 30sec in een magnetron van 700wattTijn schreef:hehe, ja, vlak voordat je dan zou moeten spuiten even snel een zakje inbrengen![]()
![]()
![Afbeelding](http://pl.funzooi.nl/kat/77.gif)
-
- ForumFan
Namasté Luitjes
ik heb de tip met de panty's toegepast. moet eerlijk zeggen dat het wel bevalt. Het nylon verdwijnt heerlijk onder een string en is haast niet te zien.
Toch heb ik het gevoel dat tapen beter werkt. Blijft wat strakker (vooral zittend) zitten en langer op zijn plaats. Maar ja de nadelen van tape zoals lijmresten en regelmatig vernieuw wegen daarentegen niet op met deze andere methode.![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
ik heb de tip met de panty's toegepast. moet eerlijk zeggen dat het wel bevalt. Het nylon verdwijnt heerlijk onder een string en is haast niet te zien.
Toch heb ik het gevoel dat tapen beter werkt. Blijft wat strakker (vooral zittend) zitten en langer op zijn plaats. Maar ja de nadelen van tape zoals lijmresten en regelmatig vernieuw wegen daarentegen niet op met deze andere methode.
![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
-
- ForumFan
Ja hoor Kim-e,
het werkt echt. heb nu een stringetje aan met drie heupbandjes van uit het driehoekje. Doordat de nylonband (smalle band) eigenlijk wat op kan rollen tijdens het dragen, blijft er een redelijk dunne streep over. Op de bips gaat het beenstuk ook bij elkaar komen en dus van achteren is dit ook haast altijd wel weg te werken onder het achterstukje van een string.
Kortom ik ben er wel tevreden mee![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kortom ik ben er wel tevreden mee
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
With Love and Lightness.