humor

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Anekdote;

Ik was jaren geleden in een homobar in Rotterdam,op de Schiedamse vest ,ik zat aan een laag tafeltje langs de zijkant mensen te kijken(flirten)
Mijn blik werd getrokken naar de duer,geamuseerd door de verschijning die entree maakte.Een Surinamer van wel 2 meter lang en 1,5 meter breed had een spierwitte trouwjurk aan en in zijn ene hand een heksenbezem met van die twijgjes als borstel.Het schouwspel wat zich afspeelde zal ik nooit meer vergeten.
De man begon zonder blikken of blozen met de bezem de zaak aan te vegen,wanneer hij in de buurt kwam stonden de mensen op of gingen opzij.Wat opmerkelijk was dat iedereen die hij aansprak in de lach schoot en hem een geldstuk gaf,wat hij zei kon ik niet verstaan door de drukte.
Natuurlijk werd ik nieuwsgierig,maar bleef toch op mijn plek zitten want ik wist dat hij ook mijn richting op kwam.Het duurde twee biertjes en
inderdaad hij kwam naar mij toe en verzocht mij om even op te staan.,wat ik ook deed natuurlijk.Hij veegde met veel toneel inclusief zuchten en puffen onder mijn tafel.Ik wachte geduldig af wat er ging komen,wat deze Body Builder in trouw jurk tegen mij ging zeggen.
En ja hoor hij keek mij aan met een zwoele blik hield zijn hand op en vroeg:"Heeft u een aalmoes voor de Heilige Maagd Maria"?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

lol :lol:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Een androchine heeft het stoffelijke voor het geestelijke verlaten,en komt aan bij de hemelpoort.Petrus staat "het "al op te wachten ,pakt de geschriften erbij en vraagt streng en zakelijk:"Man of vrouw".
Waarop de androchine zegt:"Geen van beide".
Petrus kijkt verward en zegt : dat kan niet!
Waarop de androchine zegt:"Dan maar allebei".
Petrus kijkt nog verwarder en zegt ":"dat kan helemaal niet."
De androchine word ongeduldig en zegt tegen Petrus :"dan kan je nu snel de grote baas erbij halen,want die maakt geen fouten"!
Petrus gaat weg en komt evenlater terug met een grote man in wit gewaad,en een witte baard en snor waar sinterklaas jaloers op is.

De baas vraagt wat er aan de hand is,En de androchine zegt: "Ik mag de hemel niet in omdat ik geen man en geen vrouw ben."
De baas bekijkt de androchine van boven naar beneden,wijst vervolgens naar het geslachtsdeel van de androchine en vraagt:"Wat is dat dan"?
Waarop de androchine naar het geslachtsdeel van de grote baas wijst,en zegt:"Ïk vraag toch ook niet aan u wat dat is".
Waarop de grote baas Antwoord:"loop dan maar door.
Nou wel,waarom, vraagt de androchine,omdat ik naar je scrotum wijst ?
Nee,zegt de grote baas:"omdat dat mijn schaamlippen zijn."
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

PC: mannelijk of vrouwelijk?

Over de vraag of computers mannelijk of vrouwelijk zijn, wordt verschillend gedacht. Zo zeggen vrouwen dat computers mannelijk zijn om de volgende redenen:

1. Als je hun aandacht wilt krijgen, moet je ze eerst aanzetten.
2. Ze zitten propvol gegevens, maar in de kern blijven ze dom.
3. Meestal vormen zij het probleem.
4. Zodra je eenmaal een bepaalde computer hebt gekozen, realiseer je je dat je, als je wat langer had gewacht, een veel betere had kunnen krijgen.

Mannen daarentegen hebben ook vier redenen waarom ze menen dat computers vrouwelijk zijn:

1. Behalve de Almachtige Schepper snapt niemand iets van hun interne logica.
2. De taal waarin computers onderling communiceren is voor anderen volstrekt onbegrijpelijk.
3. Zelfs je kleinste fouten worden in hun geheugen opgeslagen, waardoor je er op de meest onverwachte momenten weer mee wordt geconfronteerd.
4. Zodra je eenmaal een bepaalde computer hebt gekozen, merk je dat je de helft van je salaris aan accessoires kwijt bent.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

De volgende wilde ik al eerder plaatsen maar ik vond het schrijven van Elsa leuk zodat ik nog even gewacht heb.

Een ilegale Irakees die zijn land ontvlucht was omdat hij homo en travie is,word op het vliegtuig terug gezet , richting Irak.
Het toeval wil dat voor hem op de stoelen ministers v.d Zalm,vd Balkenende en Verdonk zitten.
Van der Zalm pakt een briefje van 50 en zegt:"als ik dit uit het raam gooit maak ik iemand blij".
Waarop vd Balkenende 5 briefjes van 10 pakt en zegt:"als ik dit uit het raam gooit dan maak ik vijf mensen blïj."
Verdonk wil niet achterblijven ,pakt 10 briefjes van 5 en zegt:"als ik dit uit het raam gooit dan maak ik tien mensen blij.
De gefrustreerde Irakees,word woedend hij en gooit in blinde razernij de ministers een voor een uit het raam,klapt in zijn handen en schreeuwt hardop:"zo nu maak ik 16 miljoen mensen blij!!!
.
Franscien
dagelijks aanwezig

Bericht door Franscien »

Hoi RobinHood,

Ben je de heilige maagd later nog eens tegengekomen???

Fantastisch verhaal zeg :lol: :lol: :lol:
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Nee Francien ik ben het nooit meer tegen gekomen,ook niet in een andere verschijning.Maar ik ben al 2 jaar niet meer echt uit geweest(geen behoefte),voorheen heb ik in drie jaar mijzelf in deze kringen bewogen en heb er heelveel plezier aan beleefd.En dan is dit verhaaltje er een van.

Veel liefde toegewenst,Robin
.
Plaats reactie