En die die aap.., tja, het is aap ont-erend wat ze gedaan hebben.
Moderator: Moderators
Liever weer on-topic.Tijn schreef:tis omdat het zo'n leuk onderwerp is, daarom mogen we nog even off topic
gitaren euwnen toetsen gewoon keihardje kunt met ze slapen, je kunt dr mee rondlopen op een podium, ze zien er niet uit als logge beesten
maarja, ik zal ze tog maar even in hun waarde laten: met een keyboard kun je wel toffe geluiden maken die je op een gitaar niet kan maken =)
Dit is vrijdag werkelijkheid geworden.Waar je ook zal lopen, ik loop met je mee.
Thx Edith, je hebt me echt over die 'drempel' heen geholpen, aangezien ik me echt steeds meer af begin te vragen waarom ik in godsnaam nog als 'jongen' over straat ga, terwerl zoveel mensen zich af vragen of ik nou een man of vrouw ben.Edith schreef:Hoi lieve Florieke,
Iedere keer sta ik weer verstelt van de geweldige foto's die je hier plaatst. Maar in het echt vind ik je nog veel mooier.Afgelopen vrijdag heb ik je zichtbaar zien genieten toen je als meisje over straat naast mij liep. Je bent een lieve, geweldige, eerlijke en open meid. Ik hoop je snel weer te zien.
Heel veel liefs,
Edith
P.S.Dit is vrijdag werkelijkheid geworden.Waar je ook zal lopen, ik loop met je mee.